Jeika schreef:of je voor zo'n indianen shoot gewoon met stoepkrijt op je paard kleurt. en hoe je het er af haalt als het bij de ogen zit
Ja hoor dat kan gewoon. Als het bij de ogen zit kun je het er het beste met een sponsje afhalen denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Stel je vriend/vriendin krijgt een ongeluk en belandt in het ziekenhuis... Mag je daar dan bij als niet familie?
Heb gisteren twee films gezien waarin dat voor kwam en vroeg mij af of dat echt zo is?
Damned schreef:Zijn onze (BE en NL) gevangenissen ook ingedeeld op basis van geslacht zoals in de VS?
Pandora2 schreef:Waarom hebben sommige mensen bijna 24/7 de aandacht op social media zo broodnodig om hun leven ook maar enige inhoud te geven ?
Ik ben nog van de oude stempel zeg maar, dus misschien kan de jongere generatie mij hierop een antwoord geven ?
Pandora2 schreef:Waarom hebben sommige mensen bijna 24/7 de aandacht op social media zo broodnodig om hun leven ook maar enige inhoud te geven ?
Ik ben nog van de oude stempel zeg maar, dus misschien kan de jongere generatie mij hierop een antwoord geven ?