En dat was nog niet eens in een relatie geval. Heb daar toch altijd een beetje spijt van gehad ook al vond ik dat ik in mijn recht stond en gelijk had. Diegene heeft mij overal op geblokkeerd en we hebben geen contact meer ( al is dat laatste toch wel iets waar je met een ex vaak naar toe gaat) Ik denk dat van je afschrijven wel enorm goed is voor de verwerking. Maar bij de ander kan het uit mijn ervaring nog meer verwarring en onbegrip geven en misschien een nare reactie.
Ik had destijds ook een bepaalde verwachting , maar eigenlijk gebeurde het tegenover gestelde waardoor ik nog meer teleurgesteld raakte dan voordat ik de brief stuurde.
Van mijn oud huisgenoot van het eerdere verhaal kreeg ik een brief van. Het was zo ongemakkelijk om te lezen dat ik het nog even heb uitgesteld want ik wist al dat het ongemakkelijk zou zijn. Ik voelde mij er niet zo fijn bij , terwijl dat wel zijn doel was. Ik zou nu zelf het nooit meer doen...

). Maar bij hem heb ik dat wel gedaan omdat we gewoon al niet de standaard relatie hadden. Hoewel ik me rot voel hoe het is gelopen, had ik het ook niet willen missen en ben ik heel dankbaar dat hij wel zijn hart voor me heeft open stellen. En ik ben blij dat ik de brief heb kunnen geven, dat hij het heeft gelezen en dat het hem raakte.
Ik geef mijn jaar ondanks alles ook nog gewoon een 8 hoor
Heb zoveel mooie dingen gedaan, werk liep lekker, heb liefde ervaren dus weet dat het nog bestaat.. zelfs onze relatie kan ik nu zien als een wijze les waar ik alleen maar beter uit kom