Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lietje_1991 schreef:Dames, mag ik juliie om hulp vragen?![]()
Ik ben opzoek naar zakelijke kleding maar heb niet zovele behoefte om daar de hoofdprijs voor te moeten betalen![]()
Uit een webshop bestellen doe ik liever niet. Vroeger ging ik naar de V&D, maar jaah, dat is geen optie meer![]()
Ik woon in de regio west-friesland (n-h), maar eigenlijk zo beetje elke stad in noord-holland vind ik geen probleem om naar toe te gaan
Jezzi schreef:Is het een wat wijder uitlopend model? Dan kun je wel wat vinden onder midi skater skirt of midi prom skirt. Asos heeft dat model veel, maar niet in zo'n mooie lichtblauw helaas
http://www.asos.com/asos/asos-midi-prom ... idcolumn=3
DewiRox schreef:Hebben mensen hier ervaring met goosecraft jackets? Ik zou graag een biker jack willen aanschaffen van goosecraft, maar het is natuurlijk best een hoop geld.
Blijven ze 'mooi'? En zijn ze eventueel in de winter ook te dragen met een dikke trui bijvoorbeeld?
fionaf09 schreef:Jezzi schreef:Is het een wat wijder uitlopend model? Dan kun je wel wat vinden onder midi skater skirt of midi prom skirt. Asos heeft dat model veel, maar niet in zo'n mooie lichtblauw helaas
http://www.asos.com/asos/asos-midi-prom ... idcolumn=3
Dankjewel! Ik ga daar eens opzoeken. Ik heb gtst ook gemaild en zij zetten mijn vraag door naar afdeling kleding, dus ben benieuwd.
roxiie schreef:fionaf09 schreef:Dankjewel! Ik ga daar eens opzoeken. Ik heb gtst ook gemaild en zij zetten mijn vraag door naar afdeling kleding, dus ben benieuwd.
Janine heeft deze rok al (veel) vaker aan gehad.
Dus het is (met in het achter hoofd dat ze gtst natuurlijk in t voren opnemen) geen recent gekocht artikel.
Maar mooi issie zeker! Hij is mij ook al vaker opgevallen.
Emmaa_ schreef:Ik heb een beetje een gek vraagjeIk heb nogal iets specifieks in m'n hoofd voor kerst, ik wil namelijk in pantalon en blazer, maar niet zomaar.. Nee ik wil alles in suede/suedelook
Dus... Mochten jullie een tweedelig pak tegenkomen met pantalon en blazer (wijd vallend, niet getailleerd) in donkerblauw, donkerrood of zwart, dan hoor ik het graag. Voor de broek heb ik een harde voorkeur voor high waisted trouwens, maar dat hoeft niet per se. Wel belangrijk is dat het er ook in plus size is, dus dat het verder gaat dan maat 42 (tenzij die wijd valt).
Ik heb ondertussen wat gezien op Asos, dat was me ietsjes te duur maar een goede backup. Ik ben op het idee gekomen via een reclame van Primark, maar ik kon het niet vinden in de winkel in Almere.