Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:29

Lukt het niet om met goed zoeken te slagen bij de Zara of Costes?

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 23:58

Zojuist op de website van Zara gekeken, binnenkort maar eens langs de winkel in Alkmaar :Y)

De steden waar ik normaal shop zit geen Zara... :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 08:06

Afbeelding
Dit komt mijn kant op <3

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:51

Wat een gave combi <3

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 19:22

Mag ik mij hier ook melden? Ik ben misschien wel een beetje heel erg koop verslaafd :D

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 19:33

Lietje_1991 schreef:
Dames, mag ik juliie om hulp vragen? :')

Ik ben opzoek naar zakelijke kleding maar heb niet zovele behoefte om daar de hoofdprijs voor te moeten betalen :Y)
Uit een webshop bestellen doe ik liever niet. Vroeger ging ik naar de V&D, maar jaah, dat is geen optie meer ;(

Ik woon in de regio west-friesland (n-h), maar eigenlijk zo beetje elke stad in noord-holland vind ik geen probleem om naar toe te gaan :o

H&M heeft ook een lijn met nette kleding! En nog betaalbaar ook!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:06

Naar aanleiding van dit topic toch Clarks besteld. Ik hoop ze zaterdag in huis te hebben <3 .

Nog een vraagje. In aflevering 5463 van GTST heeft Janine een hele mooie outfit. Weet iemand waar ik z'n rok kan vinden? Het shirtje is denk ik niet zo moeilijk, maar mochten er aanbevelingen zijn.

Afbeelding
Afbeelding

Edit: ik zag bij TK Maxx (locatie Den Haag) deze week Clarks desert boots staan voor €60,00 in maat 36. Misschien is het iets voor iemand? Ik heb helaas maat 38/39.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:16

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 10:15

Dizzy505 schreef:
H&M heeft ook een lijn met nette kleding! En nog betaalbaar ook!

Om de 1 of andere reden, past de kleding van H&M mij niet :Y)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:07

Jezzi schreef:
Is het een wat wijder uitlopend model? Dan kun je wel wat vinden onder midi skater skirt of midi prom skirt. Asos heeft dat model veel, maar niet in zo'n mooie lichtblauw helaas ;-)

http://www.asos.com/asos/asos-midi-prom ... idcolumn=3

Dankjewel! Ik ga daar eens opzoeken. Ik heb gtst ook gemaild en zij zetten mijn vraag door naar afdeling kleding, dus ben benieuwd.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:28

Hebben mensen hier ervaring met goosecraft jackets? Ik zou graag een biker jack willen aanschaffen van goosecraft, maar het is natuurlijk best een hoop geld.

Blijven ze 'mooi'? En zijn ze eventueel in de winter ook te dragen met een dikke trui bijvoorbeeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:30

Ik heb een beetje een gek vraagje :)) Ik heb nogal iets specifieks in m'n hoofd voor kerst, ik wil namelijk in pantalon en blazer, maar niet zomaar.. Nee ik wil alles in suede/suedelook :') Dus... Mochten jullie een tweedelig pak tegenkomen met pantalon en blazer (wijd vallend, niet getailleerd) in donkerblauw, donkerrood of zwart, dan hoor ik het graag. Voor de broek heb ik een harde voorkeur voor high waisted trouwens, maar dat hoeft niet per se. Wel belangrijk is dat het er ook in plus size is, dus dat het verder gaat dan maat 42 (tenzij die wijd valt).

Ik heb ondertussen wat gezien op Asos, dat was me ietsjes te duur maar een goede backup. Ik ben op het idee gekomen via een reclame van Primark, maar ik kon het niet vinden in de winkel in Almere.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:17

DewiRox schreef:
Hebben mensen hier ervaring met goosecraft jackets? Ik zou graag een biker jack willen aanschaffen van goosecraft, maar het is natuurlijk best een hoop geld.

Blijven ze 'mooi'? En zijn ze eventueel in de winter ook te dragen met een dikke trui bijvoorbeeld?

Top jasjes, nooit meer anders!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:24

fionaf09 schreef:
Jezzi schreef:
Is het een wat wijder uitlopend model? Dan kun je wel wat vinden onder midi skater skirt of midi prom skirt. Asos heeft dat model veel, maar niet in zo'n mooie lichtblauw helaas ;-)

http://www.asos.com/asos/asos-midi-prom ... idcolumn=3

Dankjewel! Ik ga daar eens opzoeken. Ik heb gtst ook gemaild en zij zetten mijn vraag door naar afdeling kleding, dus ben benieuwd.

Janine heeft deze rok al (veel) vaker aan gehad.
Dus het is (met in het achter hoofd dat ze gtst natuurlijk in t voren opnemen) geen recent gekocht artikel.
Maar mooi issie zeker! Hij is mij ook al vaker opgevallen.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:47

Dames ik heb een vraagje!

Ik heb gisteren bij het shoppen een rood jurkje gekocht van Ralph Lauren. Het is voor een black tie gala. Nu de vraag, waarmee draag ik hem.

Welke kleur panty? Welke kleur schoenen?

Ik heb zwarte pumps (niet super hoog, volgens mij 8 cm), zwarte sandaletten en nude sandaletten. Is een panty in sandalletten niet gruwelijk lelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:01

Uh als je 't mij vraag: ja. :') Ik zou gewoon lekker blote benen gaan!
En qua schoenen, nude licht er aan welke kleur nude het is.. Kan mooi zijn, zwart vind ik ook gaan bij rood. :j

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:16

Daar zijn foto's voor nodig Sannens :))

Iemand die weet wanneer de laarsjes van dit seizoen in de sale komen? Ben verliefd geworden op laarsjes bij de Sacha maar zijn iets boven budget

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:20

Foto's van de schoenen?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:20

roxiie schreef:
fionaf09 schreef:

Janine heeft deze rok al (veel) vaker aan gehad.
Dus het is (met in het achter hoofd dat ze gtst natuurlijk in t voren opnemen) geen recent gekocht artikel.
Maar mooi issie zeker! Hij is mij ook al vaker opgevallen.

Klopt! Het is een rok uit de oude collectie van Vanilia.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 16:57

https://www.gutsgusto.com/schoenen/laar ... lor=cognac

Afbeelding

Ik vind deze zo leuk! Wat vinden jullie?

Mijn vriend vind het niets, mijn moeder vind het niets. :') Nu ben ik onzeker. :') Ze zien er zo comfy en warm uit!
Ik hou zelf helemaal niet va uggs, maar ik vind dit een soort kruising tussen uggs en clarks. :P Maar ik wil eigenlijk niet dat de mensen om me heen denken van, wat heeft die voor sloffen aan :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 17:14

Mijn vriend heeft die schoenen! :')

Ik vind het niet zo mooi, vooral niet met maat 44/45. _O- Maar ze zijn wel heel warm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 17:44

Ik dacht dat het babyschoentjes waren, zou er ook niet voor kiezen :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:16

Dat is zo'n beetje alles wat ik haat in één schoen :') Maar als jij ze mooi vind moet je ze toch gewoon kopen? Life's too short :Y)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:24

Emmaa_ schreef:
Ik heb een beetje een gek vraagje :)) Ik heb nogal iets specifieks in m'n hoofd voor kerst, ik wil namelijk in pantalon en blazer, maar niet zomaar.. Nee ik wil alles in suede/suedelook :') Dus... Mochten jullie een tweedelig pak tegenkomen met pantalon en blazer (wijd vallend, niet getailleerd) in donkerblauw, donkerrood of zwart, dan hoor ik het graag. Voor de broek heb ik een harde voorkeur voor high waisted trouwens, maar dat hoeft niet per se. Wel belangrijk is dat het er ook in plus size is, dus dat het verder gaat dan maat 42 (tenzij die wijd valt).

Ik heb ondertussen wat gezien op Asos, dat was me ietsjes te duur maar een goede backup. Ik ben op het idee gekomen via een reclame van Primark, maar ik kon het niet vinden in de winkel in Almere.

Alstublieft!
https://www.loavies.com/nl/kleding/dame ... zwart.html

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:12

Ik vind ze juist wel leuk Fair, gewoon doen :Y)