Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:Die rage komt er bij mij echt niet in, ik vind ze verschrikkelijk. Zowel bij mezelf als bij andere. Sommige kunnen ze heel leuk combineren, maar dan nog vind ik ze niet mooi. En al helemaal als ik hoor hoe rot ze zijn om in te lopen.
Emmaa_ schreef:Ik vind deze dan mooier, de bordeaux rode met zwarte veters!
http://i5.ztat.net/large/DO/21/5C/00/U3 ... 02@1.1.jpg
Jouw zwarte zijn ook het 1460 model toch? Ik weet niet, ik vind dat pascal model gewoon heel leuk bij mezelf.
Emmaa_ schreef:Jep, volgens mij wel haha. Ik vind het vooral mooier dat deze iets donkerder zijn dan de Pascal
)
Rebeccaa schreef:Emmaa_ schreef:Jep, volgens mij wel haha. Ik vind het vooral mooier dat deze iets donkerder zijn dan de Pascal
Ik vind dat de pascal iets smaller afgewerkt zijn (maar misschien verbeeld ik me dat in hoor haha) en met mijn 1.60 vind ik dat mooier zelf. (Maar jij hebt benen waar geen einde aan komt, dus jij komt weg met elk paar schoenen.)
Rebeccaa schreef:Emmaa_ schreef:Ja behalve het inlopen ben ik er echt verliefd op, kan er echt marathons op rennen
Gaan we samen een keer de marathon rennen op onze doc martens.

Maar ik ben er echt heel blij mee en wil stiekem nog wel een paar. Moet mezelf echt 'dwingen' om ook m'n andere schoenen nog aan te trekken haha. Emmaa_ schreef:Gezien het feit dat ik na twee minuten op een crosstrainer al moet overgeven is dat misschien niet zo'n goed idee, maar een keertje door een stad lopen en een drankje doen op Docs sta ik helemaal voor open
)