Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:21

Broeken met gaten waren heel veel te vinden bij Zara, maar ook bij h&m. :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:45

Precies de broek van jouw afbeelding heb ik van H&M. Was €30 en de superstretch high wasted variant. Weet alleen niet of ze hem nog hebben. De trui zou ik geen raad mee weten, kan me niet even zo bedenken dat ik zoiets heb gezien.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:59

Dieuwkee schreef:
Dragen jullie je gewone bh nog onder die sportbh's zonder vulling?

Nee. Is bij mij niet nodig.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:28

Argghhh hier in de schoenenwinkel in de buurt staan Docs afgeprijsd van 140 naar 112 en nog meer van die leuke prijzen! Wil..maar..mag..niet aarrgghhh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:30

Docs als in Dr. Martens? Staan ook scherp afgeprijsd op zalando :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:34

Jep! Eens even daar kijken maar mag eigenlijk helemaal geen schoenen meer kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:52

Ik wil heel graag nog de rode erbij, maar daar moet ik eerst even voor sparen haha.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:54

Die rage komt er bij mij echt niet in, ik vind ze verschrikkelijk. Zowel bij mezelf als bij andere. Sommige kunnen ze heel leuk combineren, maar dan nog vind ik ze niet mooi. En al helemaal als ik hoor hoe rot ze zijn om in te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:55

Ik ook, vooral die pascal rode vind ik heel mooi!

Afbeelding
Deze dus! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:55

Ze zijn inderdaad rot om in te lopen, maar als je ze eenmaal hebt ingebroken zijn ze echt fantastisch. En tsja, ik vind de schoenen waar het overgrote deel van NL op loopt 'verschrikkelijk', dus ieder z'n mening zo he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:56

DewiRox schreef:
Die rage komt er bij mij echt niet in, ik vind ze verschrikkelijk. Zowel bij mezelf als bij andere. Sommige kunnen ze heel leuk combineren, maar dan nog vind ik ze niet mooi. En al helemaal als ik hoor hoe rot ze zijn om in te lopen.

Ik heb ze niet in hoeven lopen hoor, ben ze op een zaterdag middag op gaan halen in Nijmegen, heb ze gelijk aangehouden en heb er de hele dag op gewinkeld. De week daarop heb ik ze elke dag de hele dag aangehad en ik heb nergens last van gehad. {:}

Toegegeven, mijn nikes lopen comfortabeler, maar dat zijn natuurlijk ook lichtgewicht schoentjes en sneakers lopen altijd beter dan laarsjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:59

Jep, volgens mij wel haha. Ik vind het vooral mooier dat deze iets donkerder zijn dan de Pascal :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:59

Heb er ooit ook gehad, gewone zwarte. Daar heb ik toch wel een paar jaar mee rondgelopen, tot ze er echt versleten gingen uitzien. Toen ben ik ze gaan dragen bij de paarden, ik reed er gewoon mee. Chaps er over en klaar.

Ergens twijfel ik om opnieuw een paar te bestellen, maar ik durf niet goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:01

Emmaa_ schreef:
Jep, volgens mij wel haha. Ik vind het vooral mooier dat deze iets donkerder zijn dan de Pascal :j

Ik vind dat de pascal iets smaller afgewerkt zijn (maar misschien verbeeld ik me dat in hoor haha) en met mijn 1.60 vind ik dat mooier zelf. (Maar jij hebt benen waar geen einde aan komt, dus jij komt weg met elk paar schoenen. :D )

En voor mij heel belangrijk, het leer is ook wat zachter. Scheelt heel veel inloop pijntjes geloof ik. :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-15 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ja behalve het inlopen ben ik er echt verliefd op, kan er echt marathons op rennen :j

Anoniem

Rebeccaa schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik vind dat de pascal iets smaller afgewerkt zijn (maar misschien verbeeld ik me dat in hoor haha) en met mijn 1.60 vind ik dat mooier zelf. (Maar jij hebt benen waar geen einde aan komt, dus jij komt weg met elk paar schoenen. :D )

Haha :o :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:02

Emmaa_ schreef:
Ja behalve het inlopen ben ik er echt verliefd op, kan er echt marathons op rennen :j

Gaan we samen een keer de marathon rennen op onze doc martens. {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:03

Rebeccaa schreef:
Emmaa_ schreef:

Gaan we samen een keer de marathon rennen op onze doc martens. {:}

Gezien het feit dat ik na twee minuten op een crosstrainer al moet overgeven is dat misschien niet zo'n goed idee, maar een keertje door een stad lopen en een drankje doen op Docs sta ik helemaal voor open :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:04

Varekaj, als je het geld hebt, zou ik het echt doen. :j
ik twijfelde best lang, omdat ik 150 euro echt heel veel geld vind en daar ook 3 paar all stars van kan kopen, bijvoorbeeld. :+ Maar ik ben er echt heel blij mee en wil stiekem nog wel een paar. Moet mezelf echt 'dwingen' om ook m'n andere schoenen nog aan te trekken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:04

Emmaa_ schreef:
Gezien het feit dat ik na twee minuten op een crosstrainer al moet overgeven is dat misschien niet zo'n goed idee, maar een keertje door een stad lopen en een drankje doen op Docs sta ik helemaal voor open :')

Beter idee, ik ben al buiten adem als ik de trap oploop om de oplader van m'n mac te pakken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:05

Ze zijn ook best vaak in de aanbieding :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:09

Klopt, Sasha had in november (maar nu nog steeds geloof ik?) 2e paar schoenen 50% korting. Heb ze toen samen met een vriendinnetje gekocht, scheelde toch weer 40? euro per persoon geloof ik. Mijn maat hadden ze toen niet op voorraad, maar die heb ik toen gewoon gratis thuis laten bezorgen. (Uiteindelijk ging dat mis en kreeg ik de verkeerde maat en moest ik alsnog naar Nijmegen om ze te ruilen, maar oké :+ )

Of ik deze winter nog een paar ga halen weet ik niet, maar volgend jaar komt er echt nog een paar bij. <3