Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:37

Er schiet me nog iets te binnen van een tijd terug. Mijn vriend had zijn gekko's te koop te staan op mijn account. (Houdt al jaren gekko's en heeft af en toe jongen en die verkopen we naar een goed huisje) Krijg ik mail van ene *naam dierenopvang* of zij ze mochten hebben. Nou ben ik bekend met het werken bij opvangcentra en daar houden ze de ruimte en de middelen echt vrij voor dieren die werkelijk opvang nodig hebben, inplaats van op Marktplaats dieren te kopen :? Dus ik stuur een nette mail terug of het voor de opvang was vanwege hun naam en dat we er niet "vanaf" wilden maar ze gewoon te koop hadden staan. (Kan natuurlijk zijn dat de eigenaar ze voor zichzelf privé wilde kopen) Krijg ik het antwoord dat het voor de opvang was en dat wij ze wel konden doneren en ook nog even zelf moesten komen brengen. :o? Vond het maar een raar verhaal!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:57

Tsja, brutale mensen hebben de halve wereld hè.... Maf verhaal.

Auk1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 22:26

Ik heb laatst ook wat geks meegemaakt.
Er stonden een paar schoenen om mp voor 40 euro vaste prijs
dus ik mailde dat ik ze wel wou overnemen voor 40 euro excl.
Krijg ik een uur later een mail terug met dat ze niet gek was en dat
ze nieuw 160 euro kosten, ze wou er minstens 80 voor. 8)7
Er stond duidelijk 40 euro vaste prijs..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 22:27

Per schoen natuurlijk! :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:31

Whahaha rare mensen heb je toch!

Ben er zelf ook eentje. Had een set beenbeschermers op marktplaats staan, besloten om ze toch maar zelf te gaan gebruiken. Biedt er afgelopen nacht iemand op. Tsjah jammer hoor, was toch niet genoeg. Scheelt weer nieuwe bescherming voor thuis kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 09:00

Gisteren van alles op Mp gezet en jahoor bingo op mijn aigle rijlaarzen:
Ik wil ze graag op een festival dragen onder mijn korte rokje, wat wilt u voor de laarzen, ik weet dat ze duur zijn?
Mvg .... (Vrouwennaam)

Terwijl hij of zij? onder een mannennaam op Mp staat.
Haha ten eerste staat in de advertentie dat ze beschadigingen hebben aan de bovenste rand en ik voor elk aannemelijk bod de rijlaarzen verkoop, heb maar terug gestuurd met aanhef van de vrouwennaam dat ze een leuk bod moet doen voor de laarzen, heel flauw want krijg reactie meer terug :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 09:50

Wat een giller, krijg toch mail terug over mijn rijlaarzen:
Ze staan wel sexy toch onder een kort rokje? En ze wil €50 bieden, heb een mail terug gestuurd dat ik ze voor paardrijden gebruikt hebt, van rubber zijn en dus ook nog waterdicht :P
Haar bod geaccepteerd en gelijk gevraagd of ik ze moet verzenden of dat ze wil ophalen haha.
Ik ben benieuwd!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:00

Je zou er haast een handeltje voor starten, gebruikt ondergoed, sokken, rijlaarzen, is goud geld mee te verdienen!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:38

En vergeet de badpakken niet ;) :p

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:35

Romy1234 schreef:
Ze staan wel sexy toch onder een kort rokje? En ze wil €50 bieden, heb een mail terug gestuurd dat ik ze voor paardrijden gebruikt hebt, van rubber zijn en dus ook nog waterdicht :P
Haar bod geaccepteerd en gelijk gevraagd of ik ze moet verzenden of dat ze wil ophalen haha.
Ik ben benieuwd!

50 euro voor een paar rubber laarzen :wow:
Zou er een strik omheen doen, en evt een slipje erbij :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:40

Vind ik een goed idee van htm!

Gisteren via tweedehands studieboeken een koopcontract gehad voor vet veel boeken tegelijk!! Gewoon vaag!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:41

Briljant :D

Als ik dit zo lees heb ik werkelijk een goudmijn aan afgedragen spul in de kast en schuur liggen....maar om het nou op MP te zetten gaat me een beetje ver :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:48

HTM schreef:
Romy1234 schreef:
Ik ben benieuwd!

50 euro voor een paar rubber laarzen :wow:
Zou er een strik omheen doen, en evt een slipje erbij :')

Ik ben nog steeds aan het mailen met diegene, twijfel nog steeds of ik niet voor de gek gehouden word haha.
Ik kreeg ook de vraag of ik ze niet wil schoonmaken en het liefst nog even viezer wil maken voordat ik ze op stuur.
Heb gezegd dat het geen probleem is, dat ik wel een dagje naar de paarden ga met de laarzen :P
Ben benieuwd of het serieus doorgaat, ben een beetje huiverig om mijn rekeningnummer te geven, maar ik wil ze met alle liefde opsturen vies en wel :j

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:49

Persoonlijk zou ik dan wachten tot het geld er is en ze dan pas vies maken, straks gaat het niet door en dan kan je weer poetsen :=

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:53

Romy1234 schreef:
Ik ben nog steeds aan het mailen met diegene, twijfel nog steeds of ik niet voor de gek gehouden word haha.
Ik kreeg ook de vraag of ik ze niet wil schoonmaken en het liefst nog even viezer wil maken voordat ik ze op stuur.
Heb gezegd dat het geen probleem is, dat ik wel een dagje naar de paarden ga met de laarzen :P
Ben benieuwd of het serieus doorgaat, ben een beetje huiverig om mijn rekeningnummer te geven, maar ik wil ze met alle liefde opsturen vies en wel :j

Ze kunnen niks met je rekeningnummer, dus waarom niet geven?
Gewoon doen, en als je het geld binnen krijgt lekker opsturen en genieten van je geld.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:54

Pearlx schreef:
Oke, nu neemt diegene contact met me op dat het ijzer minder waard blijkt dan ze dacht. Of ik even de brandstof wil vergoeden die ze heeft "verspilt" aan het ophalen :evaw:

_O- Echt te bizar en lachwekkend voor woorden dit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:57

Ja dat is waar, heb nu een mail gestuurd of ze akkoord is en he adres wil doorsturen en dat ik dan mijn rekeningnummer zal geven.
Als het geld er op staat loop ik er met alle liefde een dagje op bij de paarden, geen probleem hoor.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 17:05

Varekaj schreef:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen er automatisch van uitgaan dat je bij een tweedehands zadel gelijk singel en co erbij zou krijgen. Dat heb je toch ook niet als je een nieuw zadel koopt, dan krijg je dat meestal toch ook gewoon kaal mee?
Dat ligt toch echt aan je zadelmaker. Ik kreeg alles er gewoon bij. Gratis :) Heb destijds alles incl. verkocht, maar dat was meer omdat ik het ook niet meer ging gebruiken. Zonder toebehoren is zonder toebehoren lijkt mij :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:48

Hier weer goede ervaring vandaag. Had al een poosje mijn Aigle rijlaarzen op marktplaats staan maar weinig reactie op. Vanmiddag ineens iemand uit mijn eigen stad die ze voor de vraagprijs op wilde komen halen. Is komen passen en was goed en was er erg tevreden mee. Nou top. Zij blij en ik blij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:27

Sammie schreef:
Varekaj schreef:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen er automatisch van uitgaan dat je bij een tweedehands zadel gelijk singel en co erbij zou krijgen. Dat heb je toch ook niet als je een nieuw zadel koopt, dan krijg je dat meestal toch ook gewoon kaal mee?
Dat ligt toch echt aan je zadelmaker. Ik kreeg alles er gewoon bij. Gratis :) Heb destijds alles incl. verkocht, maar dat was meer omdat ik het ook niet meer ging gebruiken. Zonder toebehoren is zonder toebehoren lijkt mij :+

Hier mag je gewoon de boel extra bijbetalen als je een nieuw zadel koopt :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:35

Tja.. :)) niet alles is beter in belgenland :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:06

Die laarzen blijven leuk _O- en idd een gouden handel!

Offtopic: Sammie :wow: Wat is er met je kleurtje gebeurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:24

Of ik heb gewoon pech met de Ruiterzaken waar ik heen ga :)) bij tweedehands zie ik het wel eens en bij wintec en kinderzadels ook als starterskit maar niet bij de gewone zadels.

Op zich geen ramp. Heb toch mijn eigen spul :)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:30

Ik irriteer me ook weer mateloos aan mijn bieders!

Eerder deze week eerst een bod op een schilderij. Enorm groot schilderij, staat bij de advertentie 'ophalen' en dan krijg ik na akkoord gaan met het bod "Mijn bod is wel incl verzendskosten". 8)7 Volgens mij is zo'n maat schilderij niet eens te versturen, totaal onpraktisch en ik zou geen doos kunnen vinden waar het in past. Alleen inpakken in iets gaat het ook niet worden in verband met beschadigingen, om nog maar te zwijgen over de prijs van zo iets groots opsturen!

En vervolgens een filterpomp voor een heel groot aquarium. Pomp is al meer dan een halve meter groot, alles compleet met doos, slangen, vulling van keramische korrels etc oftewel zeer zwaar! (bijna niet te dragen) Krijg ik eindelijk een fatsoenlijk bod, ga ermee akoord en opnieuw "Kan het worden verzonden?"

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 11:37

Cayenne schreef:
Offtopic: Sammie :wow: Wat is er met je kleurtje gebeurd?

Hé inderdaad!

Ik ben wel heul blij met marktplaats vandaag.. Heb mooie Petrie rijlaarzen over kunnen nemen voor weinig en ze passen *\o/*