Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Romy1234 schreef:Wat een giller, krijg toch mail terug over mijn rijlaarzen:
Ze staan wel sexy toch onder een kort rokje? En ze wil €50 bieden, heb een mail terug gestuurd dat ik ze voor paardrijden gebruikt hebt, van rubber zijn en dus ook nog waterdicht
Haar bod geaccepteerd en gelijk gevraagd of ik ze moet verzenden of dat ze wil ophalen haha.
Ik ben benieuwd!
HTM schreef:Romy1234 schreef:Wat een giller, krijg toch mail terug over mijn rijlaarzen:
Ze staan wel sexy toch onder een kort rokje? En ze wil €50 bieden, heb een mail terug gestuurd dat ik ze voor paardrijden gebruikt hebt, van rubber zijn en dus ook nog waterdicht
Haar bod geaccepteerd en gelijk gevraagd of ik ze moet verzenden of dat ze wil ophalen haha.
Ik ben benieuwd!
50 euro voor een paar rubber laarzen![]()
Zou er een strik omheen doen, en evt een slipje erbij
Romy1234 schreef:Ik ben nog steeds aan het mailen met diegene, twijfel nog steeds of ik niet voor de gek gehouden word haha.
Ik kreeg ook de vraag of ik ze niet wil schoonmaken en het liefst nog even viezer wil maken voordat ik ze op stuur.
Heb gezegd dat het geen probleem is, dat ik wel een dagje naar de paarden ga met de laarzen
Ben benieuwd of het serieus doorgaat, ben een beetje huiverig om mijn rekeningnummer te geven, maar ik wil ze met alle liefde opsturen vies en wel
Varekaj schreef:Dat ligt toch echt aan je zadelmaker. Ik kreeg alles er gewoon bij. GratisIk begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen er automatisch van uitgaan dat je bij een tweedehands zadel gelijk singel en co erbij zou krijgen. Dat heb je toch ook niet als je een nieuw zadel koopt, dan krijg je dat meestal toch ook gewoon kaal mee?
Sammie schreef:Varekaj schreef:Dat ligt toch echt aan je zadelmaker. Ik kreeg alles er gewoon bij. GratisIk begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen er automatisch van uitgaan dat je bij een tweedehands zadel gelijk singel en co erbij zou krijgen. Dat heb je toch ook niet als je een nieuw zadel koopt, dan krijg je dat meestal toch ook gewoon kaal mee?Heb destijds alles incl. verkocht, maar dat was meer omdat ik het ook niet meer ging gebruiken. Zonder toebehoren is zonder toebehoren lijkt mij