Ben wel blij met de sluimerbewolking nu. Dat maakt het, tezamen met het lekkere briesje, heerlijk uit te houden. Niet te warm. Dit is voor mij het ultieme zomerweer!
Kijk dan ook niet uit naar donderdag met 27 graden, maar ook met regen en mogelijk onweer. Gaat lekker benauwd worden dan...
Shirley
Geplaatst: 18-05-14 13:55
Wat een leuk woord ('t is eigenlijk sluierbewolking)
Hier geen wolkje aan de lucht helaas, 't is mij echt te warm uit de wind. Die is er overigens gelukkig wel, anders was het niet te harden
Flink wat wind hier moest mijn raampje bij het fornuis dicht doen om mijn soep op te warmen. En zit nu op een stoeltje in de schaduw op te eten met een zeurende kat.
Ik vind dit weer wel even lekker nu hoor, zeker na al die trieste natte dagen Ik geniet er nog maar even van........korte broek is even mijn beste vriend nu
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-14 21:17
Heerlijk gereden in de zon achter de sluiMerbewolking. Tssss... Stomme fout doordat ik niet nagelezen heb.
Maar, het was hier heerlijk weer! Briesje, sluierbewolking en een beetje zon. 23 graden op z'n warmst. Ja, was wel prima. Woensdag en donderdag is er weer kans op onweer. Zal best wat komen, met die warme dagen...