Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:23

Grappig, zo'n stick.
Zag er laatst iemand mee in de stad lopen, maar dat zou ik toch niet zo snel doen heel eerlijk gezegd :')

Ik zat afgelopen weekend eens door mijn stash te neuzen en ik schaamde me bijna toen ik alle lakjes zag die ik zo graag wilde hebben, maar nog nooit gedragen heb :o

Vandaag een lakje waar ik echt achteraan gejaagt heb en die al iets van een jaar untried in mijn stash staat, zonder ooit op mijn nagels te zijn gelakt.

Dream <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 11:31

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:07

Yv, die blauwe is mooi!!

Ik volg wel een hoop mensen op Bloglovin maar ik lees het niet zo vaak daar vandaan. Ik lees het of vanaf dit topic en anders dan zoek ik ze gewoon op.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:19

Yv_ schreef:
Mooie lipstick is het wel!

Ik heb me ooit laten vertellen dat geen enkel make-up merk dierproefvrij is, omdat in het verleden op zo ongeveer alle ingredienten dierproeven zijn gedaan. Dat een merk 2 verschillende versies uitgeeft, áltijd, klinkt me meer als een fabeltje in de oren dan dat het waar zou zijn...

Leuk, een blog over hardlopen! Deed ik ook, maar met die rare temperaturen ben ik toch blij dat ik een sportschoolabbootje heb afgesloten, dan ga ik tenminste nog. Mis alleen wel de overstekende konijntjes, de hond naast me en de fluitende vogeltjes!

Miramar

Ik vind het heerlijk, ook met dit weer. Gisteren lag er hier nog sneeuw, was prachtig! Sportschool is hier niet in de buurt.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:25

Leuk die selfiestick :) Ik zou er inderdaad zelf niet mee gaan lopen, maar het is wel leuk :')

Die Zoya Dream nagelak is moooi! :))

Vandaag heb ik een DIY: maak je eigen fotoboekje

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:32

Haha ik moet ook nog maar zien waar ik hem voor ga gebruiken hoor, maar je weet nooit wanneer het handig kan zijn :)

Bij mij vandaag Life As I Know It #33

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:35

Hardlopen heb ik ook altijd met veel plezier gedaan. Ik mis dat echt enorm. Na het werk even lekker een paar km lopen. Dat waren echt mijn momentjes om even mijn hoofd leeg te maken. Idioot genoeg vond ik het lopen het prettigst met een graad of 22 en een klein regen buitje. Het was dan altijd heerlijk rustig hier in het bos/park.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:38

Selfiestick... Ik haat selfies, dus stick is voor mij overbodig :'). Heb er van de zomer eentje in Walibi mee zien lopen.. Vond het een vreemd gezicht :=.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:41

Ik vind selfie sticks erg euhmm.... apart! Ik hou zelf niet van selfies. Sterker nog ik hou er helemaal niet van om op de foto te gaan.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:42

Toen ik er bij een vriendin een zag vond ik het ook maar een raar gezicht, maar ik kan me voorstellen dat hij in sommige situaties best handig kan zijn haha

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:14

Ik heb vandaag een post over wat ik met mijn paard doe.
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:30

Wat een leuk stukje Bernette. Ik heb zelf eens op de ijslander van een stalgenootje mogen tölten en telgangen. Heel apart en het zit zalig.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:34

Hihi dankjewel!
Wat balen trouwens dat je camera het bijna begeven heeft! Hopelijk houdt ie het nog even vol :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:58

Ik ga het in september meemaken Bernette :'). San had al paar keer gevraagd een rondje te hobbelen op Skess, maar gezien ik niet zo van de paarden meer ben, heb ik het netjes elke keer afgeslagen :'). Maar gok dat ik er niet meer onderuit kom _O-

dyonnerso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:59

Hoii bokkers,
Ik ben sinds 1 Januari 2015 begonnen met een blog bijhouden van mijn eigen pony's, ik ga eentje zelf inrijden en daarover zal ik ook gaan bloggen :) Ik ben nu bezig met een nieuwe blog aan te maken omdat ik nog niet helemaal tevreden was over mijn huidige blog nu :P Ik ben van plan om 3/4 keer in de week een DIY/How to/Tips & Tricks/Review en ga zo nog maar even door, online te zetten. :) Lijkt het jullie wat? Groetjes Dyonne (tips zijn altijd welkom hihi :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:04

Yv_ schreef:
Ik ga het in september meemaken Bernette :'). San had al paar keer gevraagd een rondje te hobbelen op Skess, maar gezien ik niet zo van de paarden meer ben, heb ik het netjes elke keer afgeslagen :'). Maar gok dat ik er niet meer onderuit kom _O-

Hahaha Yv! Pas maar op hoor, dadelijk wil je er niet meer af _O-
Of je komt er niet meer af van de spierpijn :Y) _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:06

Gok het tweede _O- _O-.

Ik heb niet zoveel meer met paarden, maar vind blogs van anderen sowieso een leuk tijdverdrijf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:37

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:53

Wat een leuk stuk, Bernette! Ik heb net even een filmpje opgezocht hoe tölt en telgang eruit ziet en stiekem moest ik best lachen.
Dat neemt niet weg dat ik best graag eens op een IJslander wil rijden. Lijkt me zo gaaf!

Ik heb vandaag een artikel met mijn ervaring over Boohoo.com. Ik heb daar vorige week voor het eerst besteld en ik ben heeeeel erg tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:58

Super om te lezen Marrleen, was altijd al benieuwd naar die shop! Ben ook erg benieuwd naar je shoplog ;)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:00

Marrleen schreef:
Wat een leuk stuk, Bernette! Ik heb net even een filmpje opgezocht hoe tölt en telgang eruit ziet en stiekem moest ik best lachen.
Dat neemt niet weg dat ik best graag eens op een IJslander wil rijden. Lijkt me zo gaaf!

Ik heb vandaag een artikel met mijn ervaring over Boohoo.com. Ik heb daar vorige week voor het eerst besteld en ik ben heeeeel erg tevreden!

Dankjewel!

Leuk om te lezen dat de bestelling zo goed ging! Ik ben benieuwd naar je jasje!

De post over de controle freak vind ik ook erg leuk!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:08

We hadden het eerder over MAC en hun dierproeven.
Nu heb ik net de Viva Glam Lipglass (geen tikfout) vastgehad van een collega blogger en hij is wel HEEEL erg gaaf <3 . Ik ga hem alleen echt niet kopen. 1. dierproeven en 2. Miley Cyrus. Ik hoop wel heel hard dat er een diervriendelijkere dupe van te krijgen is binnenkort want die kleur is echt geweldig.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:11

Wubwub, boohoo.com is echt een hele fijne website om te bestellen! Ik had dus in Engeland besteld omdat de Nederlandse webshop al weeeeken mijn maat niet had en het enige verschil was dus dat ik mn bestelling 2 of 3 dagen later binnenkreeg. Geen probleem!

Nu mag ik van mezelf niet meer naar die website toe want ik heb geen geld meer en ik had al voor 50 euro aan kleding in mn mandje zitten en toen had ik pas drie categorieën gehad. OEPS!

@Tazzey ik moet wel lachen om je reden van Miley Cyrus. Dat zou voor mij ook al een reden zijn iets te laten liggen :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:27

Op een Ijslander rijden wil ik ook nog steeds graag een keer doen! Lijkt me zo fijn zitten. Leuk stukje Bernette!

@Wubwub in een deel van je post herken ik mezelf en een ander deel dan weer helemaal niet. Ik maak overal lijstjes voor en ben liever een half uur te vroeg dan 5 minuten te laat, maar je zou mijn kamer eens moeten zien :)) Opruimen, ho maar. (en bij dat derde kopje begon ik ook meteen Let It Go te zingen)

Bij Boohoo heb ik eigenlijk ook nog nooit besteld ondanks dat iedereen er lyrisch over is. Ik bestel eigenlijk sowieso niet vaak kleding online, of ik moet echt iets geweldigs vinden, terwijl ik, als ik in een winkel ben 9 van de 10 keer ook de moeite niet neem om te passen, dus eigenlijk kan ik net zo goed wel online bestellen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:30

Wahahahahaha Let it goooooo let it gooooooooo!!!! Ik doe vrolijk mee :')
Ik ben de laatste tijd gelukkig meer een chaoot dan een controlefreak, maar nu ik weer wat meer rust om me heen begin te krijgen komt de orde ook weer terug ;)

Online bestellen vind ik echt heerlijk, hoef ik de drukte van de stad niet op te zoeken :j
Alleen Primark heeft geen webshop aaaah... en veel meer kan mijn budget niet aan ;)