Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
purny schreef:Een collega van mij is vorige maand terug gekomen van een vakantie. En loopt sindsdien te hoesten. En er zit af en toe een beetje bloed bij zei ze.
Ze is zelf nog niet eens bij een dokter geweest want het gaat al iets beter zei ze. Toen ik zei dat ze naar een dokter moest want misschien kon ze TBC hebben zei ze gewoon tegen me dat als ze sociaal was ik ook een beetje TBC kon krijgen van haar.
Ik vind dit gewoon serieus mensen in gevaar brengen. Nu kan ik waarschijnlijk niet eens naar mijn ouders toe aankomend weekend, omdat mijn vader een zwakke gezondheid heeft...
Ik kan hier ook gewoon best wel pissig om worden.
fleurtjeuh schreef:Nee maar die zullen ongetwijfeld met de eer gaan strijken...
MarlindeRooz schreef:Iemand die ik goed ken is overleden. Wat heel verdrietig is. Maar ze was 90 en erg dement.
Nu word ik er aan herinnerd dat ik zelf m’n eigen uitvaart ook eens moet opschrijven. Want als het zo eentje wordt met “mag ik dan bij jou”, alleen maar serieus gejank en gore cake dan kom ik tot leven om iedereen te slaan.
MarlindeRooz schreef:Iemand die ik goed ken is overleden. Wat heel verdrietig is. Maar ze was 90 en erg dement.
Nu word ik er aan herinnerd dat ik zelf m’n eigen uitvaart ook eens moet opschrijven. Want als het zo eentje wordt met “mag ik dan bij jou”, alleen maar serieus gejank en gore cake dan kom ik tot leven om iedereen te slaan.
MarlindeRooz schreef:Ik ga denk ik voor Alive van Pearl Jam haha.
Ik was ooit op een uitvaart. Iemand die nog niet zo oud was.
Daar draaiden ze “ayo technology” van Millow. Tussen alle gevoelige liedjes door.
“ When she ready to ride, I'm ready to roll
I'll be in this bitch 'til the club close
Watching her do her thing on all fours
Now that that there should be against the law
From side to side, left to right, break it down (Down, down)
Know I like, when you're hype and you throw it all around
Different style, different move, damn, I like the way you move
Girl, you got me thinking 'bout, all the things I do to you
Let's get it poppin' shawty, we could switch positions
From the couch to the counters in my kitchen”
Oké TMI tante.
Al mn vrienden kennen dit verhaal. Dus sowieso dat deze gedraaid gaat worden.
prompter schreef:Je kan toch met de auto naar een station zoals Veenendaal of Arnhem gaan?
Hilli schreef:Station Holendrecht is vlakbij het AMC, maar ik kan niet goed inschatten of dat qua loopafstand voor je te doen is.
Qua route: je gaat van de A1 de A9 op voor/bij knp. Diemen en dan richting A2, waar ook de AMC afslag is. Ik denk dus dat die route wél een optie is.