Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:fotolijstje schreef:Morgen vertrek ik in mijn eentje voor op mijn reis.
Maar ik word helemaaaaal gek van de zenuwen![]()
Geen idee wat ik moet meenemen en mijn koffer is nog niet eens gepakt..
Oh maar dat is simpel.
Maak een lijst en begin bij het begin
Bekijk de weersvoorspelling van waar je heen gaat.
Hoeveel dagen ga je? En dan het aantal dagen + 1 a 2 extra aan lingerie en sokken.
Dan een x aantal broeken, rokken, jurkjes, t-shirts, topjes, shirtjes met lange mouwen, truien, jas, schoenen, slippers, slaapkleding.
Dan heb je het kleding deel gehad en dan ga je naar de dagelijkse verzorging: Shampoo, conditioner, andere haarverzorging wat je gebruikt, borstel, tandenborstel, tandpasta, make-up, crèmes etc, vergeet je handdoek niet!
Dan heb je het lichamelijke deel gehad en ga je naar de andere benodigdheden:
Telefoon, telefoonlader, eventuele ereader of tablet + laders, fotocamera + adapter/lader, geheugenkaarten, PORTOMONEE, IDKAART, PINPAS, CREDITCARD, eventuele boekjes van de plek waar je heen gaat.
En dan heb je het meest belangrijke voor een citytrip wel gehad
fotolijstje schreef:M_D_H schreef:
Oh maar dat is simpel.
Maak een lijst en begin bij het begin
Bekijk de weersvoorspelling van waar je heen gaat.
Hoeveel dagen ga je? En dan het aantal dagen + 1 a 2 extra aan lingerie en sokken.
Dan een x aantal broeken, rokken, jurkjes, t-shirts, topjes, shirtjes met lange mouwen, truien, jas, schoenen, slippers, slaapkleding.
Dan heb je het kleding deel gehad en dan ga je naar de dagelijkse verzorging: Shampoo, conditioner, andere haarverzorging wat je gebruikt, borstel, tandenborstel, tandpasta, make-up, crèmes etc, vergeet je handdoek niet!
Dan heb je het lichamelijke deel gehad en ga je naar de andere benodigdheden:
Telefoon, telefoonlader, eventuele ereader of tablet + laders, fotocamera + adapter/lader, geheugenkaarten, PORTOMONEE, IDKAART, PINPAS, CREDITCARD, eventuele boekjes van de plek waar je heen gaat.
En dan heb je het meest belangrijke voor een citytrip wel gehad
Heeft iemand al verteld dat je echt een geweldige topper bent?
Ooh dit gaat me zo erg helpen!
Kan echt niet wachten totdat het morgen is, en tuurlijk moet ik wel alles vastleggen op Polarsteps dus voor diegene die willen volgen zal ik wel een linkje sturen!
Eapy schreef:Mijn merrie loopt zo slecht, en ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet. Alle keuzes/alternatieven/behandelingen hebben zwaarwegende negatieve kanten maar ze heeft nog zo veel leven in zich. Ik heb haar al 20 jaar en weet gewoon niet wie ik ben zonder haar. Ik weet niet of ik zonder haar kan.