Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marocje schreef:Hier kun je idd stille meelezer zijn en af en toe reageren (of niet). Maar in een appgroep ga je niet zitten om alleen mee te lezen. Lijkt me vrij logisch.
En er zitten er genoeg in die ook druk zijn, lijkt me ook logisch. Maar die kletsen later wel weer actief mee.
Marocje schreef:Haha nee joh! Mijn vriend woont in Sappemeer. Maar nu ff wat boodschappen doen in Duitsland
xxxmh schreef:Date die ik vanavond zou hebben heeft de hele dag niks van zich laten horen. Had al zo'n voorgevoel.
Janine1990 schreef:Marocje schreef:Haha nee joh! Mijn vriend woont in Sappemeer. Maar nu ff wat boodschappen doen in Duitsland
Oooooooooh![]()
Nu snap ik het
xxxmh schreef:Date die ik vanavond zou hebben heeft de hele dag niks van zich laten horen. Had al zo'n voorgevoel.
Belachelijk... als hij nog eens wat stuurt, niets van zeggen doen alsof je van niks weet en als hij vraagt naar je avond zeg je dat je op stap bent geweest met vriendinnen ofzo. Raken ze helemaal van in de war zegt men
Marocje schreef:Mooi voorbeeld van de verkeerde reden om je relatie open te gooien. Had ik je al voor gewaarschuwd toentertijd.
Maar fijn dat het je duidelijkheid heeft gegeven en dat je weer zo kan genieten.