Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:00

Ik haat groepsapps haha, dus mij niet bellen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:04

Whahaha, ik zit er in best wat. Meestal wel gezellig. Ook met verschillende buren bijvoorbeeld. Altijd handig.

Maar als er ergens gezeik is, ben ik er ook snel uit. Ooit met een stal app gehad bijvoorbeeld. Nope. Ging voor mijn plezier naar de pony en niet voor alle roddels.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:31

Marocje schreef:
Hier kun je idd stille meelezer zijn en af en toe reageren (of niet). Maar in een appgroep ga je niet zitten om alleen mee te lezen. Lijkt me vrij logisch.

En er zitten er genoeg in die ook druk zijn, lijkt me ook logisch. Maar die kletsen later wel weer actief mee.

Ja alleen ik heb niet eens de kans gekregen om “later” actief mee te kletsen want later is nooit gekomen. S’ avonds werd ik toegevoegd en s’ morgens vroeg was ik er alweer uitgezet. :')

robinxfellow

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:37

Maar is er behoefte aan een tweede appgroep? Wil die bij genoeg animo wel opzetten?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:43

Ik twijfel nog. Soms is een app wel fijn voor foto's delen en bepaalde verhalen. Maar ik word van drukke groepsappen waar je geacht wordt terug te lezen heel onrustig :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 17:44

Waar in Groningen zit je Marocje?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 18:15

Janine1990 schreef:
Waar in Groningen zit je Marocje?

Sappemeer ;)
Al zijn we op dit moment ff in Duitsland

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 18:19

Ooooh, huh? Zitten daar hotels oid dan?

Ga je nog iets speciaals doen in Groningen?
Ik kan me daar niet zoveel bij voorstellen namelijk, aangezien ik er binnen 30 minuten ben en het binnen een middag wel weer gezien heb :') Maar ik vind het wel altijd leuk om te horen als mensen van buitenaf op bezoek komen!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 18:33

Haha nee joh! Mijn vriend woont in Sappemeer. Maar nu ff wat boodschappen doen in Duitsland

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 20:00

Date die ik vanavond zou hebben heeft de hele dag niks van zich laten horen. Had al zo'n voorgevoel.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 20:30

Xxmh,fijn dan. Zeg dan gewoon fatsoenlijk af.

capopjekop schreef:
Ik twijfel nog. Soms is een app wel fijn voor foto's delen en bepaalde verhalen. Maar ik word van drukke groepsappen waar je geacht wordt terug te lezen heel onrustig :')

Dat is indd het leuke ervan!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:08

Marocje schreef:
Haha nee joh! Mijn vriend woont in Sappemeer. Maar nu ff wat boodschappen doen in Duitsland

Oooooooooh :')
Nu snap ik het _O-

xxxmh schreef:
Date die ik vanavond zou hebben heeft de hele dag niks van zich laten horen. Had al zo'n voorgevoel.

Belachelijk... als hij nog eens wat stuurt, niets van zeggen doen alsof je van niks weet en als hij vraagt naar je avond zeg je dat je op stap bent geweest met vriendinnen ofzo. Raken ze helemaal van in de war zegt men :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:11

Janine1990 schreef:
Marocje schreef:

Oooooooooh :')
Nu snap ik het _O-

xxxmh schreef:

Belachelijk... als hij nog eens wat stuurt, niets van zeggen doen alsof je van niks weet en als hij vraagt naar je avond zeg je dat je op stap bent geweest met vriendinnen ofzo. Raken ze helemaal van in de war zegt men :')

Hahaha goeie om te onthouden. Gelukkig ging ik er al beetje vanuit dus de teleurstelling is niet groot maar het vertrouwen in het mannelijk geslacht is wel weer naar beneden gegaan en dat vertrouwen had ik al niet veel.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:12

Zonnetje81 schreef:
Ja lachen met mond dicht vind ik altijd verdacht.

Uberhaupt lachen… ik zie zo vaak mannen die met een zogenaamde stoere blik op de foto staan. Lach gewoon even

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:24

Sanne1977 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ja lachen met mond dicht vind ik altijd verdacht.

Uberhaupt lachen… ik zie zo vaak mannen die met een zogenaamde stoere blik op de foto staan. Lach gewoon even

Of 4 foto's met zonnebril... }:0

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:29

:')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:36

Of 1 foto hebben die dan ook duidelijk nog gedateerd is ook.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 21:41

Laten we die van afgelopen week er maar even in gooien dan...

OF EEN FOTO VAN DE WEHKAMP GEBRUIKEN _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 22:23

Moest even aan dit topic denken :+
Afbeelding

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 00:03

Hahah

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 06:49

Hier is het nu officieel dat met de jongen die ik zo leuk vond en 3 dates heb gehad niets gaat worden. Heel jammer maar het is zo.

Ondertussen nog steeds wel happy met mijn FWB, deze week 1x gezien. Volgende week zie ik hem waarschijnlijk ook weer ergens.

Ondertussen geen behoefte aan date apps, leuke is wel sinds paar dagen zijn er aantal nieuwe uitzendkrachten op mijn werk, waarvan 1 mij wel leuk vind. Iedereen heeft elkaar toegevoegd op insta en hik is via dm best wel zijn best aan het doen.
Maar iets met een collega beginnen, nee dat word hem niet

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 09:21

Ik kom mij hier voorzichtig aan ook melden. Ben al enkele maanden single maar helaas is de scheiding nog niet rond. Vandaar dat ik eerst maar eens begin om hier rustig mee te lezen. Weet ook nog niet zo goed hoe ik het ga aanfietsen. Ben niet echt het type voor FWB maar misschien zou dat voor nu wel een oplossing zijn. Maar goed, zoals ik al zeg, eerst maar eens rustig lezen wat er allemaal voor een opties zijn qua dating sites/apps enz.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 11:33

Zo, het is even tijdje geleden dat ik hier postte over mijn open relatie en avonturen met fwb's enzo.
Het is helaas niet geworden wat ik er van hoopte, al die tijd heeft man er best moeite mee gehad zonder het echt toe te geven. Maar dat gaf de nodige strubbelingen en stress.

In juli ben ik er even een weekje tussenuit geweest, even helemaal alleen en de rust die ik ervaarde zei het eigenlijk allemaal wel. Dus we zijn inmiddels uit elkaar... Het gevoel was inmiddels weg van mijn kant plus daarbij al het gedoe zorgde er voor dat het gewoon niet meer werkte.

Dus ben nu single, of nou ja, soort van. Want met 1 fwb is de vonk behoorlijk overgeslagen <3 We doen het rustig aan, hangen er geen titel aan nog. We komen beide uit een relatie, dus we hebben even geen haast, we weten wat we aan elkaar hebben.
Het zal uiteindelijk dan een open/poly relatie zijn, dat laatste is geheel nieuw voor mij dus even spannend maar hij sleept mij er wel doorheen.

Hij is nog steeds actief met daten en niet geheel onbekend in NL dus zal geen foto's of namen delen, hoef niet te weten met wie hij zoal afspreekt :+
Voor mij ligt daten even stil, het is mij allemaal te chaotisch en komt voor mij ook beetje in de knel met mijn gevoel. Dan staan vrouwen er toch een beetje anders in denk ik :P
Maar man wat zijn wij onwijs gek met elkaar <3 <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 12:00

Mooi voorbeeld van de verkeerde reden om je relatie open te gooien. Had ik je al voor gewaarschuwd toentertijd.

Maar fijn dat het je duidelijkheid heeft gegeven en dat je weer zo kan genieten. <3

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 12:14

Marocje schreef:
Mooi voorbeeld van de verkeerde reden om je relatie open te gooien. Had ik je al voor gewaarschuwd toentertijd.

Maar fijn dat het je duidelijkheid heeft gegeven en dat je weer zo kan genieten. <3

Ho wacht, om welke redenen zijn volgens jou de relatie geopend dan en heeft het vervolgens de relatie gekost?
Mijn gevoel qua man zat toen goed, het heeft ons in het begin zelfs geholpen.
Maar het leven bestaat uit meer dan dat.. zo ben ik verder gegaan qua zelfontwikkeling met bijv. een coach en meditatie e.d.
Mijn man niet, die vond het allemaal wel prima zo. En dan blijkt dat je bijv. niet echt gesprekken meer hebt, wensen niet meer overeen komen. Het is het grote plaatje wat gewoon niet meer werkte.
De open relatie heeft het vast versneld, dat zeker, maar wij waren sowieso wel geëindigd.