Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wel al sinds 17.30 op het vliegveld. wyoming schreef:Ik merk de laatste tijd dat ik vind dat mensen al snel in mijn persoonlijke ruimte staan. Ik vraag mij eigenlijk af of dat een verandering vanuit mijzelf is of dat het door de 1,5 meter van Corona komt dat ik het gewoon niet meer gewend ben.
Telpeva schreef:wyoming schreef:Ik merk de laatste tijd dat ik vind dat mensen al snel in mijn persoonlijke ruimte staan. Ik vraag mij eigenlijk af of dat een verandering vanuit mijzelf is of dat het door de 1,5 meter van Corona komt dat ik het gewoon niet meer gewend ben.
Ik vond die anderhalve meter echt een verademing, jammer dat dat voorbij is

M_D_H schreef:Mijn schoonzus en nichtjes hebben luizen en ik ben daar dus een week geleden de hele week geweest en ik ben al de hele nacht in paniek, want... heel Lang, heel dik krullend haar met een luizen kam... Het doet zo'n zeer en die kam breekt honderd keer doormidden en het doet zeer en ik wil geen luizen
En mijn moeder gaat vandaag op zakenreis en wie moet mijn haar kammen met de luizen kam dan? Zelf doen gaat moeilijk en ik zie het mijn man gewoon niet zo snel doen
Ik wil echt geen luizen, echt niet

M_D_H schreef:Mijn schoonzus en nichtjes hebben luizen en ik ben daar dus een week geleden de hele week geweest en ik ben al de hele nacht in paniek, want... heel Lang, heel dik krullend haar met een luizen kam... Het doet zo'n zeer en die kam breekt honderd keer doormidden en het doet zeer en ik wil geen luizen
En mijn moeder gaat vandaag op zakenreis en wie moet mijn haar kammen met de luizen kam dan? Zelf doen gaat moeilijk en ik zie het mijn man gewoon niet zo snel doen
Ik wil echt geen luizen, echt niet