Sorry voor mijn late reactie!
Ik vond het een te vaag verhaal over de armband en jullie hebben mijn gevoel bevestigd. Ik heb uiteindelijk de armband niet gekocht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorriso schreef:Is dit safe?
Ik had een bod van iemand gekregen en krijg later bericht dat er iets mis gegaan was en dat het bod van haar dochter had moeten komen. Nu dus bod geaccepteerd van het andere account maar die heeft 0 ervaringen. Is dit trucage?
pmarena schreef:Ik neem aan dat jij een artikel te koop hebt waar zij op reageren?
Ik zou niet weten hoe dat oplichting zou kunnen zijn. Of Jantje of Pietje nou een bod doet.
Heeft Jantje een bod gedaan en zeggen ze oeps het had via het account van Pietje gemoeten.
Nou dan doet Pietje dat bod gewoon ook via het account van Pietje. En ga jij daar ook mee akkoord.
En vervolgens kan Pietje het kopen. Het bod van Jantje negeer je dan gewoon verder toch.
Georgette schreef:Ik zie dan wel dat ik het net heb geplaatst, dus de advertentie krijgt wel een nieuwe datum, maar als ik dan zoek (bijvoorbeeld op merk en kleur) en sorteer op 'nieuwste eerst' dan moet ik een heel eind scrollen en staat ie dus niet bovenaan helaas. Om van alles een nieuwe foto te maken zit ik niet echt op te wachten, heb meer dan 200 advertenties...
BloemBloem schreef:Kan iemand mij voorzien van advies, want ik kom er niet helemaal achter.
Ik koop wel vaker Pink Gellac ( nieuwe ) via Vinted, dit gaat 9 van de 10 keer
goed met verzenden, door de verkoper wordt er ook vaak rekening mee gehouden en
wordt het goed verpakt dmv bubbeltjes plastic oid.
Nu heb ik gisteren 2 potjes ( van dezelfde koper ) opgehaald bij mijn Homerr punt, maar
bij thuiskomst kwam ik er al snel achter dat de beide potjes stuk zijn, alles onder de gellakbah!
Deze verkoper vond het dus een goed idee om de potjes alleen te verzenden in een dik stuk papier
Nu heb ik gemeld dat ik een probleem heb en dat beide potjes beschadigd zijn en weg heb moeten
gooien, verkoper geeft aan geld te retourneren, maar krijg je daar een melding van? Ik zie dat namelijk nergens terug dat zij mij dit beloofd heeft![]()
Alvast bedankt!