Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:59

Net ruim twee uur op bed gelegen en een college overgeslagen omdat ik me intens beroerd voel. Mailt de docent doodleuk terug dat ik door niet aanwezig te zijn (ik heb nu twee colleges gemist in totaal, en 1 opdracht niet op tijd ingeleverd) ik geen herkansingen krijg. Nou mocht ik haar al niet maar dit ga ik echt niet pikken. Ik doe altijd heel actief mee. Daarbij klopt het ook gewoon niet wat ze zegt. Ik heb er niet 3 gemist maar 2. En ik heb maar 1 opdracht niet gemaakt in plaats van 2.

Maar de volgende keer ben ik wel gewoon aanwezig hoor, ga wel weer net zo lang door tot ik bijna overgeef of flauwval lijkt me echt top. Tijd om mijn studieadviseur op haar af te sturen.

Edit: heb mijn studieadviseur in de blinde CC gezet. Die lust haar rauw. {:}

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:10

Horen ze geen rekening ermee te houden dat je een hersenschudding hebt gehad, Marlinde? Lijkt me erg apart als je gestraft wordt voor afwezigheid door ziekte. Laat studieadviseur maar de strijd aangaan!

Een bel afspraak om 15.00 uur. Ik ging de mail erbij pakken, blijkt dat het ook weer geannuleerd is. Staat in de mail dat als er een nieuwe afspraak gemaakt is je hier een mail over gekregen hebt. Ik heb dus niks gehad, staat ze netjes. Dan hoef ik bij hen ook geen nieuwe afspraak.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:18

DHL _-:(

Afbeelding

Ik woon in een flat en de brievenbussen zijn gewoon buiten en beneden. Iedereen had het mee kunnen nemen. En daarbij was ik gewoon thuis dus hij had gewoon aan kunnen bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:30

Dat ‘houden van’ soms zo’n zeer doet. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:31

Ja dat moeten ze ook en had een redelijk nette mail teruggestuurd. Ze mailde net (in andere woorden) dat ze veel ballen (poeh zielig hoor) hoog moet houden en ze geen extra nakijkwerk wil van mensen die niks doen. Maar dat was bij mij niet het geval dus ze nam het terug.

Omg Wyoming wat een asociale bezorger. Doen ze hier ook dus bezorgen met DHL = niet meer bestellen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:31

Mkango schreef:
Dat ‘houden van’ soms zo’n zeer doet. -O-

precies dit.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:50

Haha ik erger me juist aan PostNL.

Betaal je al een hoofdprijs voor een pakketje.
Oke, mn ouders waren een keer niet thuis. Niet dat ze dan bij de buren leveren, nee, dan sturen ze m meteen naar een PostNL punt. Openingstijden ma-vr 08:00-18:30, za 08:00-17:00h.
Dus ik zaterdag met mn vriend speciaal naar mn woonplaats toe gereden omdat je je ID nodig heb om op te halen. Is die K U T zaak gewoon dicht!! Staat er een stickertje over de officiele openingstijd heen met 08:00-09:00h.
Who the f#ck haalt er zo vroeg een pakketje op en waarom kon dat niet eerder vermeld worden zodat ik niet 45 minuten heen en 45 minuten terug moet rijden voor de katse k u t ?!?!?

Als het maar even kan, laat ik t met een ander versturen dan PostNL, man wat een oplichters zijn dat geworden. DHL is ook niks. Prijstechnisch is DPD echt de beste. Kost de helft en kwa service zijn ze even goed/slecht als DHL en PostNL.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:16

Waarom ik zoveel abba lp's dubbel heb sommige wel 3 x :') niet dat ze weg moeten maar het is wel een beetje overdreven

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:59

De incompetentie van mijn huisgenoten, gristus. |o

Ramenwassen? Ho maar. De stofzuiger (een Dyson) leeg maken? Hoe moet dat?
Er heeft er één een hamster, maar dat hele kolereding zat vol met houtstukjes :x

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:25

Oef doet hij het nog wel?

Hier twee klusbedrijven die vanmiddag zouden komen kijken voor een offerte. Affijn, voor jan snot de hele middag zitten wachten. Ik verwacht ze nu niet meer in het donker om een dakje te beoordelen wat er moet gebeuren. En ik heb ook geen bericht gehad van ze Grrrr -O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:26

Dat ik niet meer 18 ben en dat nachten doorhalen betekent dat ik waarschijnlijk de hele week gaar ben. ;(

En mensen die hun mondkapje niet over de neus dragen, en vervolgens boos reageren als je tegen ze zegt dat ze zo geen nut hebben.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:34

Eigenaar van paard dat ik rij, voor de zoveelste keer. I give up. Ik bereid me dus mentaal voor op de laatste paar daagjes met “mijn” lieve paardje

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:41

990 kilo te veel voer gekregen van de fabriek, de klant wil niet meer dan 3 ton voer. Ik heb 3990.
Dus nu mag de planner het gaan regelen....

En de grootste ergenis, gaat hij zeuren dat hij wel overuren moet maken hierdoor.
Dus ik zeg, eh hallo zaterdag heb ik 10 uur doorgewerkt zodat ik ooit een x weekeind zou hebben. Hou op met zeiken om dat half uurtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:50

Ik ben m'n glasvijl kwijt en m'n ouders hebben alleen maar van die repen schuurpapier. :roll:

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:20

Dat we groen licht hebben voor een katje (superleuk!!) maar dat zo ongeveer alles wat we gezien hadden vóór dat groene licht nu weg is ... ;(

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:25

Dat ik één keer met m'n ogen knipperde en het nu ineens 3 uur later is :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:47

Bokt is super langzaam

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:51

Vriend had per ongeluk vanmorgen om 10u het vuur aan laten staan met een koekenpan er op. ik kwam er om 7u pas achter (hij is inmiddels al eventjes werken), maar nu voel ik me dus een beetje draaierig. Zal waarschijnlijk helemaal los staan van elkaar maar toch :+
Nu maar zoeken naar een nieuwe koekenpan :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:02

Loeky01 schreef:
Vriend had per ongeluk vanmorgen om 10u het vuur aan laten staan met een koekenpan er op. ik kwam er om 7u pas achter (hij is inmiddels al eventjes werken), maar nu voel ik me dus een beetje draaierig. Zal waarschijnlijk helemaal los staan van elkaar maar toch :+
Nu maar zoeken naar een nieuwe koekenpan :')

Even huis luchten voor de zekerheid. ;) :j

Mijn eigen stomme lijf. Af en toe hartkloppingen/pijn op de borst, maar kom zeer waarschijnlijk door medicatie (gemeld bij HA vanmorgen). Stomme knie/rug/nek die iedere keer lopen te plokken. Tel daarbij doof gevoel vingertoppen, maar volgende week fysio. Zal wel weer zenuw bekneld zijn door de valpartij.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:09

Dat mensen weer dat domme secret sister piramidespel delen op Facebook :O

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:12

Ik zoek op wat het betekent en verdomd, ook ik ben getagd in dat Secret Sister.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:13

Uitstel gedrag waardoor ik nu vanavond nog wat moet afmaken. Ik kan het alleen mezelf verwijten...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:31

MarcoBorsato schreef:
Ik zoek op wat het betekent en verdomd, ook ik ben getagd in dat Secret Sister.

:') :')
Dat zal wel ja, net als elk jaar weer een hype

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:46

Dat ik nu al ontzettend aan het gapen ben en naar bed wil, maar het is nog te vroeg om te gaan slapen.

Concentreren om te leren voor mijn examen lukt nu helaas niet meer. Morgen maar weer verder :O

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 22:12

Familie van me. Hun hond is zó op maar ze zien het niet. ;(
Al jaren slechte tanden, simpel een gebitsbehandeling "nee te duur". Nu is de hond blind, bijna doof, overal artrose en weet ik het wat allemaal, vel over bot, eet bijna niet meer.. één keer op pijnstillers gezet, daar toch maar vanaf gehaald (????). Ik snap dat moeilijk is om afscheid te nemen maar dit is gewoon echt heel erg zielig.