Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Karretjes schoonmaken en max bezoekers werd hier ook nauwelijks nog op gelet.
En meerdere plaatsen waar echt je karretje niet meer gereinigd wordt.
Hier verslonst het echt enorm, een vrouw flikte het zelfs terwijl ik bij een koeling wat pakte in mijn nek hijgend ff wat weg te grissen.
LadyMadonna schreef:Vanmorgen moest ik mijn bril ophalen bij de opticien, achterlijk druk op de winkelstraat... Net nu de appie idem....
En ik maar zenuwachtig heen en weer springen in een poging afstand te houden...
Denk regelmatig: wat sta ik nu moeilijk te doen als niemand het doet... maar ja...
lenaa_tje schreef:bigone schreef:Mensen hier met klachten laten zich dus wel testen, volgens onderzoek blijkt 60 % van de mensen met klachten zich dus niet te laten testen. Ze denken niet aan Corona bij verkoudheidsklachten, dat is toch wel ernstig.
Ligt er natuurlijk wel aan wat er voor jou valt onder verkoudheidsklachten. Bij alleen een flinke snotneus zou ik mij ook niet laten testen. Als je naar de symptomen kijkt komt dat zo weinig voor.
Ann schreef:Waarom zit Nederland 'vol' met 17 miljoen mensen? Het is misschien afhankelijk van de regio waar je woont, maar ik struikel buiten echt niet over de mensen omdat het hier zo 'vol' is? En de mensen die het te 'vol' vinden hier, kunnen er toch ook zelf voor kiezen om ergens te gaan wonen waar de bevolkingsdichtheid lager is dan in Nederland?
Blussem schreef:Ann schreef:Waarom zit Nederland 'vol' met 17 miljoen mensen? Het is misschien afhankelijk van de regio waar je woont, maar ik struikel buiten echt niet over de mensen omdat het hier zo 'vol' is? En de mensen die het te 'vol' vinden hier, kunnen er toch ook zelf voor kiezen om ergens te gaan wonen waar de bevolkingsdichtheid lager is dan in Nederland?
Hier worden al natuur gebieden dicht gegooid omdat men vindt dat het te druk wordt in de bossen. (heeft niks met Corona te maken, maar is puur om wilde dieren te beschermen)
Hoe zo geen overbevolking. Nog even en je kunt hier niets meer in NL terwijl je bijv vroeger nog overal moet vrij rijden met je paard.
Van mij mag gerust wel de bevolking gehalveerd worden zodat we allemaal wat meer ruimte hebben in onze omgeving.