Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PlukenKrul schreef:Voor de mensen die het RIVM maar blijven verdedigen, hier nog even alle pareltjes op een rij: https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... vm-743404/
PlukenKrul schreef:Voor de mensen die het RIVM maar blijven verdedigen, hier nog even alle pareltjes op een rij: https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... vm-743404/
SinneJ schreef:Neonlight schreef:Ik maakte dat juist wel op uit haar eerste bericht.
Dan zal het aan mij liggen. Ik ben net blij dat ze niet te weinig voert hoormaar ik vind het nogal hypocriet dat ze roept dat ze per se dat voer moet hebben, per se 5 keer door de super moet omdat ze korting moet en dan elders loopt te zeuren omdat er al 3 weekends niet doorgaan en vakantie haar leven is. We moeten allemaal aanpassingen doen en als je 5 keer per jaar op reis kan, kan je nu even online bestellen zodat niet die ene verpleegster na haar dienst moet concluderen dat ze haar hond niet kan voeren.
Kaja schreef:SinneJ schreef:
Dan zal het aan mij liggen. Ik ben net blij dat ze niet te weinig voert hoormaar ik vind het nogal hypocriet dat ze roept dat ze per se dat voer moet hebben, per se 5 keer door de super moet omdat ze korting moet en dan elders loopt te zeuren omdat er al 3 weekends niet doorgaan en vakantie haar leven is. We moeten allemaal aanpassingen doen en als je 5 keer per jaar op reis kan, kan je nu even online bestellen zodat niet die ene verpleegster na haar dienst moet concluderen dat ze haar hond niet kan voeren.
Toe maar... persoonlijke vete?! Of was het hondenvoer op in de supermarkt
SinneJ schreef:Neonlight schreef:Ik maakte dat juist wel op uit haar eerste bericht.
PlukenKrul schreef:Wat een dooddoener. Er wordt gevraagd om screenshots, dan worden die in veelvoud aangeleverd, dan is het weer niet goed. De antwoorden die het RIVM de afgelopen maanden op Twitter heeft gegeven zijn lachwekkend te noemen. Daaruit blijkt enkel dat hun taak is om "het gewone volk" gerust te stellen. Als je iets niet zeker weet, kom daar dan gewoon eerlijk voor uit.
PlukenKrul schreef:Wat een dooddoener. Er wordt gevraagd om screenshots, dan worden die in veelvoud aangeleverd, dan is het weer niet goed. De antwoorden die het RIVM de afgelopen maanden op Twitter heeft gegeven zijn lachwekkend te noemen. Daaruit blijkt enkel dat hun taak is om "het gewone volk" gerust te stellen. Als je iets niet zeker weet, kom daar dan gewoon eerlijk voor uit.
mvdende schreef:*knip*
En ik ga echt wel weer online bestellen als ik daar tijd en zin in heb, maar nu met corona even gewoon makkelijk uit de supermarkt.
Majabeestje schreef:PlukenKrul schreef:Wat een dooddoener. Er wordt gevraagd om screenshots, dan worden die in veelvoud aangeleverd, dan is het weer niet goed. De antwoorden die het RIVM de afgelopen maanden op Twitter heeft gegeven zijn lachwekkend te noemen. Daaruit blijkt enkel dat hun taak is om "het gewone volk" gerust te stellen. Als je iets niet zeker weet, kom daar dan gewoon eerlijk voor uit.
Joh, die lui zitten daar de hele dag koffie te drinken en doen wedstrijdjes wie de hardste scheet kan laten. Verder 'het volk' een beetje geruststellen tussendoor. En dik betaald krijgen! Ik zou er solliciteren als ik jou was
SinneJ schreef:mvdende schreef:*knip*
En ik ga echt wel weer online bestellen als ik daar tijd en zin in heb, maar nu met corona even gewoon makkelijk uit de supermarkt.
Kijk dat bedoel ik dus. Als jij zin hebt, als je het je uitkomt, maar dit is wel gemakkelijker dus whatever als andere mensen zonder zitten. Zo typ je voortdurend 'ik wil, als het uitkomt, als ik zin heb'. Je wil geen moeite doen om je aan te passen en de wereld mag branden, maar jij gaat op reis.
Echt heel jammer voor de mensen om je heen! De mensen die je in gevaar brengt, de mensen die na jou in de winkel komen, de mensen van de camping die maar direct geld moeten teruggeven, iedereen mag stikken. Mvende wil haar pleziertje en gemak.
Bah.
Princess_ schreef:mysa schreef:Nou... weet niet hoe het bij Jumbo gaat momenteel maar AH laat het behoorlijk afweten met de bezorgservice. Levertijd van een week of drie...
Bij alle jumbos in mijn buurt geen plekjes meer. Dit al ruim 3 weken.
SinneJ schreef:Kijk dat bedoel ik dus. Als jij zin hebt, als je het je uitkomt, maar dit is wel gemakkelijker dus whatever als andere mensen zonder zitten. Zo typ je voortdurend 'ik wil, als het uitkomt, als ik zin heb'. Je wil geen moeite doen om je aan te passen en de wereld mag branden, maar jij gaat op reis.
Echt heel jammer voor de mensen om je heen! De mensen die je in gevaar brengt, de mensen die na jou in de winkel komen, de mensen van de camping die maar direct geld moeten teruggeven, iedereen mag stikken. Mvende wil haar pleziertje en gemak.
Bah.
ontherun schreef:Ik was helemaal verbaasd toen ik net voor de grap wilde kijken en ineens voor morgen! Avond kon bestellen bij de appie. Direct gedaan dusmaar ik vind het ook belachelijk hoeveel mensen nu bestellen, maar meer bestel opties gaat ook niet zomaar natuurlijk. Daar zijn (veel) meer auto’s en personeel bijvoorbeeld al eens voor nodig, dat heb je ook niet zomaar.