Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska27 schreef:Ik kreeg een berichtje dat mijn bod geaccepteerd werd en binnen 10 minuten bood iemand het dubbele. De verkoper baalde wel wat, maar houdt zich aan de afspraken. Niet verwacht, maar wel ontzettend blij mee!
_Mir schreef:Anoeska27 schreef:Ik kreeg een berichtje dat mijn bod geaccepteerd werd en binnen 10 minuten bood iemand het dubbele. De verkoper baalde wel wat, maar houdt zich aan de afspraken. Niet verwacht, maar wel ontzettend blij mee!
Netjes, maar de meeste verkopers weten inmiddels wel dat niet elke bieder ook echt daadwerkelijk koopt.
Wat betreft de min. prijs vragen. Ik begrijp goed dat sommige het irritant vinden en toch heeft het ooit nog nut. Tenminste als ik zelf iets te koop heb wat er al lang op staat dan sta ik toch wel open om te zakken.
Laurora schreef:Ik heb dat een paar keer gehad op facebook.
Dat ik op de regionale facebookverkoop groep (Groningen e.o.) een item vond, contact had met de verkoper, de afspraak al zo'n beetje had staan om er vervolgens achter te komen dat de verkoper in Amsterdam woont, waarbij ik me dan serieus afvraag waarom de verkoper zijn product in godesnaam in een Groningse groep plaatst??
Op marktplaats let ik heus wel op waar een verkoper zich bevind, maar op een regionale groep ga ik er gewoon vanuit dat je ook daar in de buurt woont.
Merexa schreef:*Zucht*
Ik heb een aantal grote zware stenen op gratis afhalen op Facebook staan. Ze liggen best in de weg. Geen Marktplaats toch, maar toch weer typisch.
Gister aan het begin v/d avond werd ik door iemand benaderd die ze wel op wilde halen. Mijn adres heb ik gegeven (woonplaats kan ze iig. zien via de advertentie) Om 16:00 afgesproken vanmiddag en 25 minuten van te voren dit: ''Hoi, ik zou vandaag de stenen ophalen maar kom er met het instellen van de navigatie achter dat het 56 km van ons is verwijderd. Iets te ver weg voor de stenen, wel jammer! Misschien voor iemand die niet zo ver weg woont.''
Flapdrol.
Gamova schreef:Hier een item te koop waarop 8 euro geboden is. Nu krijg ik een nieuw bod van... 8 euro. Is toch gek dat iemand hetzelfde bod kan doen. En waarom zou je precies hetzelfde bieden?
Neonlight schreef:Hier een hele goede ervaring zojuist. Ik heb 26 mei een deal gemaakt voor boerenbont servies. Ik zocht het oude servies, en met name borden. Ze wist niet precies wat er allemaal in zat maar de borden zeker. Uiteindelijk een deal gemaakt van 175 euro, en ze zouden het langs brengen op weg naar vakantie, vandaag dus. Verkoper woont in Friesland en ik in Brabant een paar kilometer van de Belgische grens. 75 euro aanbetaald, de rest als ze het brachten.
Net alles uitgepakt (zat ook keurig ingepakt) en wat een feest en wat is het veel.![]()
[ [url=m/Cbml2l.jpg]Afbeelding[/url] ]