Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:44

Waarom ook niet :D.
Foto?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:52

Ik heb gewoon een haflinger gekocht :D Iedereen die mij kent moet hier vreselijk om lachen want mijn andere paard is 1.84, donkerbruin met wit. Ik ben zelf lang en altijd (tot 5 jaar terug) behoorlijk zwaar geweest. En nu koop ik dus gewoon een pony....ok ze is 1.55 dus het valt mee en wat breed gebouwd maar ik dacht zelf ook eerst nah dat wordt m niet.

Oh en dit is niet geheel een opwelling, dit liep al een aantal weken. Ben een week of 2 terug al een keer gaan proefrijden. Maar ik had geen haast, zij ook niet.

Ze is toevallig op mijn pad gekomen, merrie van 8 jr oud, weinig ervaring maar een ontzettend leuk en leergierig dier!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:54

Afbeelding

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:03

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:12

daffodil schreef:
[ [url=m/54yVep.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik keur het helemaal goed, maar ik ben natuurlijk lichtelijk biast :') lol

Hoe gaat het verder hier met het daten nu alles weer dicht is?

Ik merk dat ik vooral heeeeeel erg veel behoefte heb aal knuffelen. En vriendman, wilt soms niet :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:19

daffodil schreef:
Ik heb gewoon een haflinger gekocht :D Iedereen die mij kent moet hier vreselijk om lachen want mijn andere paard is 1.84, donkerbruin met wit. Ik ben zelf lang en altijd (tot 5 jaar terug) behoorlijk zwaar geweest. En nu koop ik dus gewoon een pony....ok ze is 1.55 dus het valt mee en wat breed gebouwd maar ik dacht zelf ook eerst nah dat wordt m niet.

Oh en dit is niet geheel een opwelling, dit liep al een aantal weken. Ben een week of 2 terug al een keer gaan proefrijden. Maar ik had geen haast, zij ook niet.

Ze is toevallig op mijn pad gekomen, merrie van 8 jr oud, weinig ervaring maar een ontzettend leuk en leergierig dier!

_O- Die zag ik niet aankomen, nee. Wel onwijs leuk! Maar zit jij er op op die foto??? Want dan toont ze echt groot haha

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:25

Eh ja ik ben het zelf....Ik blijf dat ook zo ontzettend raar vinden!

Ik wil wat doen, aan de slag, actief ergens mee bezig zijn en afleiding vwb mijn zus. Mijn andere paard is superlief, maar 22 en heeft geen zin meer in mij. Die wil flierefluiten met zijn verzorgmeisjes en eten, meer niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:26

Wat een leuk dier!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:29

daffodil schreef:
Eh ja ik ben het zelf....Ik blijf dat ook zo ontzettend raar vinden!

Ik wil wat doen, aan de slag, actief ergens mee bezig zijn en afleiding vwb mijn zus. Mijn andere paard is superlief, maar 22 en heeft geen zin meer in mij. Die wil flierefluiten met zijn verzorgmeisjes en eten, meer niet.

Staat echt goed zeg! En ik snap je :j :(:)

Misschien kom ik je nog een keer tegen met deze nieuwe dame!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:31

Nou dat is zeker de bedoeling, ik mis het trainen, het wedstrijdrijden en ik raakte wat gefrustreerd want ik geef 6 tot 16 uur les in de week. Iedereen is leuk bezig behalve ik maar daar komt verandering in! Dus ik ben zeker van plan om lekker op pad te gaan straks.

En dank jullie wel allemaal!!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:34

Wat een leuk dier Daffodil!

Ik heb besloten voor elk jaar dat ik vrijgezel ben een kat te adopteren. Eind november komt dus nummer 2 .

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:00

Kaygee, wat een idee <3

Ondanks dat ik nu niet vrijgezel ben, ben ik wel al een poosje naar een 2e hondje aan het kijken. Maar nog geen geschikte gevonden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:03

Nou ik heb swerelds allerachterlijkste belachelijke hond dus ik denk echt serieus dat ik er nooit meer een hond bijneem........echt ik denk niet dat ik dat nog durf, deze slaat echt alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:05

Mooi daf! Misstaat absoluut niet qua lengte +:)+

MyWishMax

De mijne is lichtelijk jaloers. Kans bestaat dat hij een hapje van nieuwe hond (of vriend) wil nemen _O- Heeft hij al vaker geprobeerd, maar voor mij is hij zo leuk :+:

Klinkt als een foute relatie :Y)

Rytir

Wat een leuke daffodil! En groot ook voor een haf, mooie stelten!

Ik mis dat ook enorm Peelie, zoveel gebeurd (leuk en niet leuk in mijn situatie) alle nieuwe maatregelen en dan ook nog eens zo vroeg donker... Dan zou het heerlijk zijn om tegen iemand aan te kruipen!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:09

MyWishMax schreef:
De mijne is lichtelijk jaloers. Kans bestaat dat hij een hapje van nieuwe hond (of vriend) wil nemen _O- Heeft hij al vaker geprobeerd, maar voor mij is hij zo leuk :+:

Hahaha wel een mooie test, hoe gaat mijn hond om met een date......dan heb ik niets aan de mijne, Kruimeldief denkt bij iedereen ah leuk jij wil vast ballen met me en Lowie denkt helemaal niet, die zijn hersens zijn eruit gelekt toen ie aangereden is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:15

daffodil schreef:
MyWishMax schreef:

Hahaha wel een mooie test, hoe gaat mijn hond om met een date......dan heb ik niets aan de mijne, Kruimeldief denkt bij iedereen ah leuk jij wil vast ballen met me en Lowie denkt helemaal niet, die zijn hersens zijn eruit gelekt toen ie aangereden is.

Eerder, hoe gaat mijn date om met mijn hond? _O- Want hond doet lelijk tegen iedereen die hier binnen komt. Mag niet, hoort niet, wegwezen. Hij zit dus of buiten in de kennel of in de bench met bezoek. Zelfs mijn ouders, terwijl hij met mams en mij mee was op vakantie en dan het liefst op haar schoot ligt, maar hier thuis is het eerst echt lelijk doen. Maar dan wisselt het wel per persoon of hij lelijk blijft doen of vrij snel kalmeert. Als ik terug denk was het wel veelzeggend tegen wie hij te keer bleef gaan en tegen wie niet haha.

Lowie is de 'nieuwste' toch? _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:17

Ja Leipe Lowie....en door m die naam te geven heb ik het een beetje afgeroepen denk ik. Hij kan superlief zijn, t wordt ook steeds beter maar goed dat mag ook he, hij is bijna 3. Het is wel een keer afgelopen met de idioterie hoop ik.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:19

Rytir schreef:
Wat een leuke daffodil! En groot ook voor een haf, mooie stelten!

Ik mis dat ook enorm Peelie, zoveel gebeurd (leuk en niet leuk in mijn situatie) alle nieuwe maatregelen en dan ook nog eens zo vroeg donker... Dan zou het heerlijk zijn om tegen iemand aan te kruipen!

Nou dat he :(:) op deze manier even een virtuele knuffel dan.

Daffodil, dat klinkt niet goed hoor :')

Ik zit nu alleen thuis met mn eigen hondje en de hond van mn vriend (hij is zuipen met vrienden ofzo, idk :')). Dus dat is dan wel eventjes gezellig :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:47

Peelie niet meer vrijgezel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:41

Scherp marco, die had ik ook ff gemist.. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:42

MarcoBorsato schreef:
Peelie niet meer vrijgezel?

Nee, een maandje niet meer officieel. Daarvoor wel ook bezig geweest met mn ex en dat nu (voor de laatste keer) proberen. Als het nu weer niet werkt dan is het klaar met hem. Ik blijf niet bezig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 23:42

Nou klinkt als een goede basis :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 00:09

Lol! :D