Foto?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Ik heb gewoon een haflinger gekochtIedereen die mij kent moet hier vreselijk om lachen want mijn andere paard is 1.84, donkerbruin met wit. Ik ben zelf lang en altijd (tot 5 jaar terug) behoorlijk zwaar geweest. En nu koop ik dus gewoon een pony....ok ze is 1.55 dus het valt mee en wat breed gebouwd maar ik dacht zelf ook eerst nah dat wordt m niet.
Oh en dit is niet geheel een opwelling, dit liep al een aantal weken. Ben een week of 2 terug al een keer gaan proefrijden. Maar ik had geen haast, zij ook niet.
Ze is toevallig op mijn pad gekomen, merrie van 8 jr oud, weinig ervaring maar een ontzettend leuk en leergierig dier!
daffodil schreef:Eh ja ik ben het zelf....Ik blijf dat ook zo ontzettend raar vinden!
Ik wil wat doen, aan de slag, actief ergens mee bezig zijn en afleiding vwb mijn zus. Mijn andere paard is superlief, maar 22 en heeft geen zin meer in mij. Die wil flierefluiten met zijn verzorgmeisjes en eten, meer niet.
MyWishMax schreef:De mijne is lichtelijk jaloers. Kans bestaat dat hij een hapje van nieuwe hond (of vriend) wil nemenHeeft hij al vaker geprobeerd, maar voor mij is hij zo leuk
Klinkt als een foute relatie
daffodil schreef:MyWishMax schreef:De mijne is lichtelijk jaloers. Kans bestaat dat hij een hapje van nieuwe hond (of vriend) wil nemenHeeft hij al vaker geprobeerd, maar voor mij is hij zo leuk
Klinkt als een foute relatie
Hahaha wel een mooie test, hoe gaat mijn hond om met een date......dan heb ik niets aan de mijne, Kruimeldief denkt bij iedereen ah leuk jij wil vast ballen met me en Lowie denkt helemaal niet, die zijn hersens zijn eruit gelekt toen ie aangereden is.
Rytir schreef:Wat een leuke daffodil! En groot ook voor een haf, mooie stelten!
Ik mis dat ook enorm Peelie, zoveel gebeurd (leuk en niet leuk in mijn situatie) alle nieuwe maatregelen en dan ook nog eens zo vroeg donker... Dan zou het heerlijk zijn om tegen iemand aan te kruipen!