Ik durf dat soort korte jurkjes nooit zo goed te dragen ivm wind of een grapjas die 'm ff omhoog wipt.
Of heb je er een broekje onderaan?
Geniet ervan daar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Ik draag er zeker een kort broekje onder
Doordat het rokje wijd zit en veel rok als ondergedeelte heeft is het sowieso wel al te doen, maar een broekje erbij voelt wel fijner.
! Leuk! 
Maar dan moet je wel budget hebben, de kleding daar is aan de prijs.daaf4ever schreef:Meelezer hier, leuk om al jullie outfits te zien!
Nu de vakantie voorbij is en het werkende leven weer begint ben ik op zoek naar wat leuke kantoor inspiratie. Ik merk dat ik toch gauw richting het oude vertrouwde trek en dat ik het lastig vind leuke combi's te maken. Waar halen jullie je (informele) werkkleding vandaan? Bestaat er zoiets als een webshop waar je totale outfits kan scoren? Dat zou ideaal zijn in mijn geval
daaf4ever schreef:Meelezer hier, leuk om al jullie outfits te zien!
Nu de vakantie voorbij is en het werkende leven weer begint ben ik op zoek naar wat leuke kantoor inspiratie. Ik merk dat ik toch gauw richting het oude vertrouwde trek en dat ik het lastig vind leuke combi's te maken. Waar halen jullie je (informele) werkkleding vandaan? Bestaat er zoiets als een webshop waar je totale outfits kan scoren? Dat zou ideaal zijn in mijn geval