Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Al de hele dag een (schreeuwend leuk...) kinderfeestje bij de buren. Net of ze er een hele basisschool hebben vrijgelaten
Laurora schreef:Tsja ik roep altijd wel heel dapper "als mijn vriend zich bedenkt zoekt hij maar een andere vrouw" maar ik weet niet of ik dat nog zeg als het puntje bij paaltje komt.
Relaxed schreef:Mijn zwager wou ook geen kinderen, zusje eerst ook niet. Toen zij trouwden zei hij ook dat als mijn zusje kinderen wou, ze hiervoor een ander moest zoeken. 10 jaar later begon mijn zusje toch een kinderwens te krijgen en vele gesprekken later is mijn neefje inmiddels 2,5Mijn zwager bleek toch liever een kind te krijgen met mijn zusje dan alleen verder te moeten, want dat waren de opties.. Voor een 2e heeft hij wel een stokje gestoken, inmiddels is hij 'geholpen'.
elnienjo schreef:Relaxed schreef:Mijn zwager wou ook geen kinderen, zusje eerst ook niet. Toen zij trouwden zei hij ook dat als mijn zusje kinderen wou, ze hiervoor een ander moest zoeken. 10 jaar later begon mijn zusje toch een kinderwens te krijgen en vele gesprekken later is mijn neefje inmiddels 2,5Mijn zwager bleek toch liever een kind te krijgen met mijn zusje dan alleen verder te moeten, want dat waren de opties.. Voor een 2e heeft hij wel een stokje gestoken, inmiddels is hij 'geholpen'.
Als hij zich van te voren had laten steriliseren, was ze dan bij hem weggegaan? Zou me best miskocht voelen in een relatie als iemand van bewust kindvrij opeens toch om een kind gaat jengelen. Zorgt dat niet voor wrijving in de relatie? Als het kind vervelend is dat hij dan tegen haar zegt het op te lossen, want zij moest zonodig een kind bijv.
Relaxed schreef:Mijn zwager wou ook geen kinderen, zusje eerst ook niet. Toen zij trouwden zei hij ook dat als mijn zusje kinderen wou, ze hiervoor een ander moest zoeken. 10 jaar later begon mijn zusje toch een kinderwens te krijgen en vele gesprekken later is mijn neefje inmiddels 2,5Mijn zwager bleek toch liever een kind te krijgen met mijn zusje dan alleen verder te moeten, want dat waren de opties.. Voor een 2e heeft hij wel een stokje gestoken, inmiddels is hij 'geholpen'.