Maar ik ben dat gedoe met die luiers zachtjes aan wel zat hoor, hoop toch dat we de kerst luierloos door kunnen brengen, dat hij dan de voordelen er zachtjes aan van inziet om niet meer dat vieze ding aan te hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ach zoals ik er nu in sta denk ik dat die van ons niet meteen vol naar school gaat met zijn verjaardag, maar pas na de zomervakantie. Dus dan hebben we de vakantie nog als het dan nog steeds niet gelukt zou zijn.
Maar ik ben dat gedoe met die luiers zachtjes aan wel zat hoor, hoop toch dat we de kerst luierloos door kunnen brengen, dat hij dan de voordelen er zachtjes aan van inziet om niet meer dat vieze ding aan te hebben
dromertje2 schreef:Xander gaat sinds februari naar school, was dan iets voorbij 2.5 jaar. 2 weken er voor was hij pas zindelijk.
Planning was om in januari naar school te gaan maar verbouwing, verhuis en ik die half januari bevallen ben was wat te veel van het goede.
In eerste instantie volledige dagen maar kon daar nog wel een uur slapen. Daarna toch paar weken enkel dinsdag en donderdag heel dagen maa vanaf paasvakantie terug volledig.
verootjoo schreef:Een kleuter zijn ze hier pas met 4 jaar. Vanaf 2 jaar een peuter.![]()
Maar kinderen veranderen toch sowieso in 5 maanden erg veel. Dat is gewoon ontwikkeling van het kind, weet niet of dat eraan ligt dat ze met 2,5 naar school gaan.
Ik vind dat ook wel erg vroeg. Hoe veel gaan ze dan naar school? Elke dag?