Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Welke plant is dit? Het is de enige overlever na de winter zonder verzorging en bloeit nu prachtig. Ideaal plantje voor mij dus zou er graag meer halen
[ [url=m/cRyyke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X0N0Mh.jpg]Afbeelding[/url] ]
lor1_1984 schreef:xSCWx schreef:Welke plant is dit? Het is de enige overlever na de winter zonder verzorging en bloeit nu prachtig. Ideaal plantje voor mij dus zou er graag meer halen
[ [url=m/cRyyke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X0N0Mh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De naam moet ik zo ff opzoeken (ooievaarsbekje dacht ik), maar volgens mij heb ik ze in mijn tuin.
Niet uit te roeien en niet uit je tuin te krijgen.![]()
Trekken wel veel bijen aan, daarom tolereer ik hem.
xSCWx schreef:Ooievaarsbekje heeft wel hetzelfde soort bloemetje maar een ander blad. Ik ben vandaag naar het tuincentrum geweest en het is een rots vetplant. Als ik google denk ik de Lewisia. Die hadden ze overigens niet meer dus ik heb een zooi vergelijkbare kleintjes meegenomen, moge de sterkste overwinnendeze zat ook vorig met 3 anderen in het bakje.
Janine1990 schreef:Waarom vliegen er steeds bijen bij mij naar binnen? En zelfs vogeltjes...![]()
Maar geen irritante muggen![]()
Ze vliegen hier eventjes en gaan dan gewoon weer naar buiten. Heel apart.
Vogeltjes gaan gelukkig niet verder dan de deur opening... Ik heb nauwelijks bloemen in huis, laat staan iets dat sterk ruikt. De buren hebben wel veel bloemen in de tuin, dat is toch veel interessanter?
Janine1990 schreef:Waarom vliegen er steeds bijen bij mij naar binnen? En zelfs vogeltjes...![]()
Vogeltjes gaan gelukkig niet verder dan de deur opening... Ik heb nauwelijks bloemen in huis, laat staan iets dat sterk ruikt. De buren hebben wel veel bloemen in de tuin, dat is toch veel interessanter?
xSCWx schreef:Janine1990 schreef:Waarom vliegen er steeds bijen bij mij naar binnen? En zelfs vogeltjes...![]()
Volgens mij zijn ze momenteel opzoek naar plekken voor nageslacht. Hang eens een insectenhuisje en vogelhuis op. Wellicht zijn er bij jou in de buurt te weinig goede en veilige broed plekken.
Shanna schreef:Is er ook informatie over een paard te vinden als je alleen de halve afstamming weet?
Ik wil eigenlijk toch wel graag de andere helft van de afstamming weten en dat kunnen 2 hengsten zijn. Maar welke van de 2..?
xSCWx schreef:Janine1990 schreef:Waarom vliegen er steeds bijen bij mij naar binnen? En zelfs vogeltjes...![]()
Volgens mij zijn ze momenteel opzoek naar plekken voor nageslacht. Hang eens een insectenhuisje en vogelhuis op. Wellicht zijn er bij jou in de buurt te weinig goede en veilige broed plekken.