Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:20

Pff.. rot Jildau.. sterkte

Mijn tinder doet heel raar. Niets verzenden of dingen 5 keer verzenden :') rot ding!
Had trouwens een vet leuke match, 2 dagen veel mee gekletst en vandaag even niet er op gekeken ben ik verwijderd! Snap er geen reet van haha.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:26

Ik heb net een niet-Tinder persoon mee uitgevraagd. Of nou ja, appje gestuurd. Hij is wel online geweest, maar nog niet gelezen. Duimen jullie voor me? :o :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:29

Eske_B schreef:
Ik heb net een niet-Tinder persoon mee uitgevraagd. Of nou ja, appje gestuurd. Hij is wel online geweest, maar nog niet gelezen. Duimen jullie voor me? :o :=

Hij is zeker weten flauw gevallen omdat je hem hebt uit gevraagd (in de positieve zin) :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:32

En ik heb een date *\%/* *\%/*

Op Tinder is iemand mee uit vragen makkelijker, wij zijn al een tijdje gezellig aan het doen zonder duidelijkheid :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:14

Pfoeh ik krijg echt geen hoogte van baard-man. Af en toe doe ik een poging tot een flirtopmerking (ben volgens vriendinnen niet goed in :Y) ), maar krijg er niet echt respons op of een opmerking terug. Het klikt met praten wel goed, deels ook wel omdat we dezelfde opleiding doen dus wel dezelfde interesses wat en gespeksstof natuurlijk. Maar vragen wat ie wil, of m mee uit vragen is veel te eng natuurlijk :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:33

Yvankaxx schreef:
Pfoeh ik krijg echt geen hoogte van baard-man. Af en toe doe ik een poging tot een flirtopmerking (ben volgens vriendinnen niet goed in :Y) ), maar krijg er niet echt respons op of een opmerking terug. Het klikt met praten wel goed, deels ook wel omdat we dezelfde opleiding doen dus wel dezelfde interesses wat en gespeksstof natuurlijk. Maar vragen wat ie wil, of m mee uit vragen is veel te eng natuurlijk :+

Afbeelding
Heb ik ook gedaan vanavond, zat daar echt met kloppend hart _O-

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:47

Hahaha OMG!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:53

Nimber schreef:
Hahaha OMG!

Oke niet letterlijk dat, maar wel de directe aanpak :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 06:23

_O-
Ik kan altijd eens peilen wat ie na mijn tentamen doet haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:04

Eske, goed bezig! :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:57

Sabini schreef:
Jildau schreef:
Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..
Pff herkenbaar.. Elke keer dat iemand je 'dumpt' ondanks dat het "wel goed zit" is een aanslag op het vermogen om tijdens een volgende date/fling/relatie zelfverzekerd te zijn.

Nou dat dus! Ik ben van mijzelf spontaan, heel open en enthousiast. Als ik iemand echt leuk vindt kan ik er dan ook echt helemaal voor gaan. Maar ik merk aan mezelf dat dat gewoon minder wordt. Dat je zo lekker afgestompt wordt en overal iets achter gaat zoeken en je heel voorzichtig wordt. Dat vind ik echt jammer en zeker ook voor als er iemand komt die wel echt voor mij zou gaan. Al kan ik me dat nu niet voorstellen. :D

Yvanka: Gewoon doen en als hij niet leuk reageert of geen moeite doet, volgende!

Elske: Goed bezig! Benieuwd hoe het verloopt!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:17

Omdat er gevraagd werd naar tekstjes in je profiel heb ik toch maar wat toegevoegd. :D

Afbeelding

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:37

Haha die tindertekst is leuk Jildou!

Ik heb in mijn tindertekst wat feitjes over mezelf en dan het zinnetje 'zit je dit nou echt te lezen?' tussendoor geschreven. De meeste openingszinnen gaan over mn feitjes. Dus het breekt wel lekker 't ijs.

Ik heb afgesproken met iemand buiten Tinder: m'n automonteur. We hebben een tijdje geleden al 'gedate'.. maar hij liet weten dat hij me heel leuk vindt, maar geen relatie wil. Nu wil ik dat ook niet en gaan we op die voet verder. Nog steeds afspreken dus.. Gezellig samen koken en hele avonden lang praten en vervolgens seks. En daarna lang samen douchen en ontbijten en weer naar huis alsof hij me zojuist een auto heeft verkocht :') (heel basic dus..). Eigenlijk best slecht als ik mezelf zo hoor praten... Maar de seks is wel heel fijn :o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:42

Jildau schreef:
Citaat:
Pff herkenbaar.. Elke keer dat iemand je 'dumpt' ondanks dat het "wel goed zit" is een aanslag op het vermogen om tijdens een volgende date/fling/relatie zelfverzekerd te zijn.

Nou dat dus! Ik ben van mijzelf spontaan, heel open en enthousiast. Als ik iemand echt leuk vindt kan ik er dan ook echt helemaal voor gaan. Maar ik merk aan mezelf dat dat gewoon minder wordt. Dat je zo lekker afgestompt wordt en overal iets achter gaat zoeken en je heel voorzichtig wordt. Dat vind ik echt jammer en zeker ook voor als er iemand komt die wel echt voor mij zou gaan. Al kan ik me dat nu niet voorstellen. :D

Dit is zoooo herkenbaar :+
Ik was nu weer aan 't daten geslagen met een oude tinder-date, maar gezien mijn afgelopen ervaringen met mannen echt even "ruk" was bleef ik maar voorzichtig en doemdenken vooral. Heeft er ook voor gezorgd dat deze tinder-date weer twijfelt of dit wel wat kan worden, maar ik ben dus helemaal niet mezelf geweest omdat ik dat niet toeliet. Inmiddels dat wel aangekaart (en hij zei dat hij het wel doorhad, had ook al een paar x gezegd van "wees gewoon jezelf"), losgelaten en weer erg leuke gesprekken op whatsapp (we hebben trouwens 3x gedate, wat wel echt heel leuk was), dus ik geef het nog niet helemaal verloren.. maar jeetje wat stom.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:46

Herkenbaar Dreamy..
Ik denk dat ik nu een 'friend with benefits' heb omdat ik hem ook niet verder toe laat na zoveel negatieve ervaringen met mannen.. Maar het is wel een bewuste keuze nu, omdat ik middenin een 'lastige periode' zit met mezelf.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:50

Zolang het maar leuk is en jr goed bij voelt toch *\o/*

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:51

Met als resultaat dat je jezelf helemaal geeft aan mannen die dat niet verdienen en niet aan mannen die je wel verdienen. #zucht

Sabini dat klinkt helemaal niet fout. Als je je daar beide goed bij voelt is dat geweldig juist! Van genieten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:25

Sabini schreef:
Haha die tindertekst is leuk Jildou!

Ik heb in mijn tindertekst wat feitjes over mezelf en dan het zinnetje 'zit je dit nou echt te lezen?' tussendoor geschreven. De meeste openingszinnen gaan over mn feitjes. Dus het breekt wel lekker 't ijs.

Ik heb afgesproken met iemand buiten Tinder: m'n automonteur. We hebben een tijdje geleden al 'gedate'.. maar hij liet weten dat hij me heel leuk vindt, maar geen relatie wil. Nu wil ik dat ook niet en gaan we op die voet verder. Nog steeds afspreken dus.. Gezellig samen koken en hele avonden lang praten en vervolgens seks. En daarna lang samen douchen en ontbijten en weer naar huis alsof hij me zojuist een auto heeft verkocht :') (heel basic dus..). Eigenlijk best slecht als ik mezelf zo hoor praten... Maar de seks is wel heel fijn :o

Wat is daar slecht aan? :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:39

Ik krijg zin om Tinder weer te installeren... Gewoon even na twee maanden weer eens te kijken of er een leuke vent tussen zit.. :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:49

Heel erg herkenbaar Jildau. Ik was altijd van het 'me tough woman' en dat ik het prima vond alleen. Vind ik ook wel, maar een toffe relatie zou ook wel heel erg leuk zijn. Dus me meer opengesteld enzo, en wat krijg ik er voor terug? Nou... niks. Gekrenkte gevoelens enzo. Dus het is wel goed. Dan maar gewoon afspreken zonder het idee te hebben dat het meer kan zijn dan seks, dan kan het in ieder geval nooit tegenvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 01:46

Berdien schreef:
Heel erg herkenbaar Jildau. Ik was altijd van het 'me tough woman' en dat ik het prima vond alleen. Vind ik ook wel, maar een toffe relatie zou ook wel heel erg leuk zijn. Dus me meer opengesteld enzo, en wat krijg ik er voor terug? Nou... niks. Gekrenkte gevoelens enzo. Dus het is wel goed. Dan maar gewoon afspreken zonder het idee te hebben dat het meer kan zijn dan seks, dan kan het in ieder geval nooit tegenvallen.

Tenzij de sex ontzettend tegenvalt :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:48

wordt er nog gedate vanaaf meiden?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:24

Ik moet helaas nog tot volgende week zondag wachten!
Maar ik hoor graag de verhalen van degenen die vanavond gaan, als er iemand gaat! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:25

Ik was bijna naar een optreden van baardman geweest, maar het was een metal avond en kostte geld.. ik ga geen geld betalen voor metal :+ En hij zei later ook dat ie daarna meteen wegging dus dat scheelt weer.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:25

Geen date na het optreden dan? :D