Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:19

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:24

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:28

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:32

O gunst wat een leukerd zo haha

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:34

Lisitano schreef:
Ik vind het zo grappig dat de meeste van jullie toch Peanut Butter Sugar ook zo lekker vinden :))

Één van mijn favorieten <3
Bij iedere bestelling van de 1000poot komt er wel wat van mee, je zou toch eens zonder komen te zitten :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:38

Pirouette66 schreef:
Lisitano schreef:
Ik vind het zo grappig dat de meeste van jullie toch Peanut Butter Sugar ook zo lekker vinden :))

Heb je deze al gezien?? :P
http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-4 ... r-candles/

Uiteraard :')
Ik heb al 2 tumblers onderweg _O-

Dankje WME! Leuk om te lezen :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:42

Ik denk dat wel meer mensen dat vinden hoor Lisitano.

Dus dat zul je vast wel vaker horen ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:49

Ik doe het echt puur voor mijn lol, ik zit al heel erg te twijfelen om eens op FB door te laten sluizen dat ik blog maar ik ben bang dat ik echt belachelijk voor lúl sta :')
Ik hoor het dus niet vaak, maar ik vind het oprecht heel leuk te lezen dat men het werkelijk leest en dan ook nog leuk vindt. Mijn aantal bezoekers was ook gestegen deze week :)

Vriendje wil de Heartwick van WoodWick :oo
Ik ben aan het kijken welke het moet worden, maar ik wacht toch nog even tot ik de nieuwe geuren kan gaan ruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:57

Nou, dan alvast mijn excuses WME. Zit hier al de hele dag met beschaamde kaken nu ik lees hoe zoiets overkomt. Y;(

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:05

Ik vind je blog ook heel leuk om te lezen Lisitano!! Lees het vooral als je hier post, dan denk ik er aan, en hoef ik alleen op de link te klikken :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:17

Gewoon doen Lisitano!! Mag je toch trost op zijn :D Je hebt een leuke blog!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 16:17

waxmeltsenzo schreef:
Dat vind ik super lief. Ik heb toen veel tarts van yc gehad van iemand die mocht testen maar ik heb daar heel weinig van mogen branden mijn vriend zegt dat hij er niet tegen kan en dat hij hoofdpijn krijgt. En ik vind veel geuren zelf wel echt lekker maar heb ze toen weer weg gegeven omdat ik het zonde vond dat ze maar lagen te liggen. Heb me daardoor nog schuldig gevoeld ook iemand was zo vriendelijk me yc tarts toe te sturen en ik geef ze weer weg dat is echt niet leuk. En daardoor zeg ik doe maar niet maar ik vind het wel heel erg lief.

Kun je niet stiekem branden? _O-

Yonker schreef:
Teske de Schepper

Wat is zij irritant knap 8)7

Pirouette66 schreef:
Ik vind je blog ook heel leuk om te lezen Lisitano!! Lees het vooral als je hier post, dan denk ik er aan, en hoef ik alleen op de link te klikken :P

Nou dan ga ik maar even mailtjes sturen dat ik gratis kaarsen wil *\%/*

Grapje :D
Dankjewel! Echt leuk, ik krijg het er warm van, haha!

Trouwens....
Iedereen heeft weer zo ingeslagen. Ik vind het wel leuk weer eens stash foto's te doen 8-)
Ik kan morgen pas een foto maken van alles. Ik had laatst wel een foto geplaatst van een deel toch?
Kom maar door, kom maar door!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:21

Ja ze is niet alleen knap ik vind het ook echt een leuke blogger!!!

Stash foto's zijn leuk!! Wil dr ook best maken maar heb niet zo heel veel :Y)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:22

Haha, ik heb geloof ik nog geen stashfoto's geplaatst, niet dat ik veel post en het lukt tot nu wonderbaarlijk goed om niks bij te kopen. Heb ook niet veel gebrand aangezien ik vaak verkouden/ziek was afgelopen periode en als IK niks ruik wordt er niks gebrand want IK wil het ruiken! :') Maar ik zal van de week eens wat stashfoto's gaan maken. Heb ze best mooi opgeborgen en sommige categorieën mogen niet eens meer uitbreiden want het opbergdoosje zit vol. En moet er nog steeds een aantal van WME opruimen, wat dus niet past :P Crisis :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:24

Gewoon opbranden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 16:26

Ze doet het heel leuk inderdaad, ik kende haar nog niet!

Knap dat je niets bij hebt kunnen kopen Friendly :)) Ben je inmiddels helemaal opgeknapt?

Ik heb dus wel een foto van een deel, maar ik heb dus zo'n 15 kaarsen in mijn kledingkast moeten proppen vanwege ruimtegebrek en die staan niet op de foto :')
Afbeelding

Ik ben wel bijna door al mijn "oude" cups heen *\o/*
Dus binnenkort kan ik fijn op alle nieuwe geuren en bars teren.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:29

Hahaha, Lisitano, kaarsen in de kleding kast :')

Bij mij past het ook allemaal nog maar net!
Heb mn accessoires in een aparte doos gedaan zodat ik meer ruimte in mn kast heb, maar nu past het ook nog maar net :')
En dan heb ik nog een stapel tarts liggen die opgeborgen moeten worden.
Weet alleen nog niet waar ik ze moet laten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:35

Ik trek mij eventjes terug uit dit topic dames. Er is wat fout gelopen dat een nare nasmaak blijft geven. Ga er niet over uitwijden. Ik weet dat ik correct heb gehandeld maar voel mij toch schuldig naar enkele personen toe. Ik kom terug, maar moet eerst weer even rust vinden in mij zelf. Tot later dames :wave:

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:36

waxmeltsenzo schreef:
Gewoon opbranden.

Ja maar ik heb nog niet alle geuren gehad en dan vind ik het zonde als ik het brand terwijl ik niks ruik. Doe ik liever met de stinkgeuren zodra ik weet welke dat zijn :')

Lisitano: ik doe niet aan garanties maar vooralsnog kan ik ''ja'' zeggen. Hopelijk blijft dat zo. Vind het over het algemeen niet erg om niks te doen maar dan wel graag als IK dat wil hahahaha!!!

Molenhoek: jammer zeg, maar als jij denkt dat dat het beste is wat je nu kunt doen dan moet je dat doen. Hopelijk tot snel!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 16:39

friendly schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Gewoon opbranden.

Ja maar ik heb nog niet alle geuren gehad en dan vind ik het zonde als ik het brand terwijl ik niks ruik. Doe ik liever met de stinkgeuren zodra ik weet welke dat zijn :')

Haha zo doe ik dat ook :')
En zo groot zijn die cups niet dus je kunt vast wel een plekje vinden :D

Hahaha Raja! Jij hebt echt bizar veel kaarsen _O-
Ik ben blij dat ik (nog) geen accessoire-verzameldrang heb, dan is het einde zoek vrees ik. Vriend en ik zijn aan het kijken naar een nieuw, ruimer huis en dan krijg ik een echte kaarsenkast <3

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:39

Wie had de taart vormige geurkaars gekocht van de duizendpoot? die roze met due soort slagroom toef erop? Wil iemand een cadeau geven maar hoe geeft hij geur af ?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:40

Klopt, maar als je er veel hebt is de ruimte al snel beperkt :') . Kent iemand de Blux box? Die doosjes daarvan gebruik ik nu voor mijn stash 8-)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:43

Lisitano schreef:
Ik doe het echt puur voor mijn lol, ik zit al heel erg te twijfelen om eens op FB door te laten sluizen dat ik blog maar ik ben bang dat ik echt belachelijk voor lúl sta :')
Ik hoor het dus niet vaak, maar ik vind het oprecht heel leuk te lezen dat men het werkelijk leest en dan ook nog leuk vindt. Mijn aantal bezoekers was ook gestegen deze week :)

Vriendje wil de Heartwick van WoodWick :oo
Ik ben aan het kijken welke het moet worden, maar ik wacht toch nog even tot ik de nieuwe geuren kan gaan ruiken.

Ik zeg ook doen.

Echt waar. Weet je wordt het niks dan wordt het niks.
Maar als jij het leuk vind waarom niet.

Ik denk wel degelijk dat jou blog zeker als je nog wat groeit ook echt wat kan toevoegen ook al zijn er al zoveel. Ik vind jou blog dus wel creatief en ik denk dat je er best wel wat uit kunt halen.

Ik vind jou schrijfstijl vaak leuk. Ook op fora ;) en volgens mij heb je ook zakelijk inzicht.

Ik denk zomaar dat er wel uit te halen valt. En volgens mij heb jij zo al nog een volger namelijk Pure soap en volgens mij de 1000poot ook. En dat is niet omdat we alleen heel aardig vinden.
Jij heb voor mij onbewust al gewoon door je schrijven voor klantjes gezorgd en ook voor pure soap yc en de 1000poot. Je hebt een manier van schrijven die mensen aanzet tot actie. Mensen willen dat ook proberen ;) Ik denk dat je best ver kunt komen. En voor schut zul je iig zeker niet staan.

Maar ik weet niet hoeveel tijd je hebt etc want je zelf aangeeft aan goede blog moet geinvesteerd worden en dat zal vooral tijd zijn ;) Persoonlijk zie ik de facebook pagina tegemoet :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:45

Ik word altijd weer blij als ik jouw foto's zie lisitano.. Dan is mijn schaamtegevoel compleet weg _O- _O- _O-

Ik zal ook ff wat foto's maken straks.. Bij mij is m'n verzameling alleen pas een maand of 2 oud :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 16:46

DeMolenhoek schreef:
Ik trek mij eventjes terug uit dit topic dames. Er is wat fout gelopen dat een nare nasmaak blijft geven. Ga er niet over uitwijden. Ik weet dat ik correct heb gehandeld maar voel mij toch schuldig naar enkele personen toe. Ik kom terug, maar moet eerst weer even rust vinden in mij zelf. Tot later dames :wave:

Joh blijf gewoon
Fouten zijn er om van te leren.
En dan weer verder ;)