Hebben jullie vanmorgen ook zo'n regen gehad? Korte, maar felle buien hier. De ruitenwissers konden er niet tegenop. We reden met de auto zo'n vijftig km per uur en nog zagen we bijna niks. Eén grote waterpartij op de weg!
Vanmorgen idd wat arcusvorming gezien, ging idd wel ff hard los, met hagel aan toe
Anoniem
Geplaatst: 21-12-15 22:14
Gisteravond en tijdens de nacht een aantal hele felle buien gehad. Vandaag regelmatig de zon, maar zo rond de namiddag stak de wind op. Rond 16u was het al wat aangedikt en om 19u heb ik mijn dressuurles afgebeld. Er is alleen een buitenbak in open vlakte en ik denk niet dat mijn instructie tegen die wind op kon brullen Qua regen alleen wat miezer gehad.
Hier hebben we rond half 5 een flinke regenbui gehad. Verder een hoop gemiezer en zo te horen aan de auto's op de weg hier is het weer/nog nat buiten. De wind is inmiddels alweer minder, die heeft hier ook flink geblazen.
Wel prachtige wolken gezien, maar niet echt spectaculair.
Volgens het KNMI zou het gister op een paar spetters na droog zijn. Paard buiten gepoot, mevrouw stond binnen 5 minuten te gillen dat ze naar binnen wilde. Vind nl alles best, behalve regen
Pff t was takkeweer gisteren. Heeft iemand die immense hagelsteen gezien op mn fb?
puppy1128
Geplaatst: 23-12-15 12:52
Nee?
Hier schijnt de zon, maar enorm veel wind.. Daar maakte ik even gebruik van. (en een surfer ook) Fietsen was wat minder, maarja.. Je moet er wat voor over hebben.