Hmmmm is het zo koud buiten? Mijn telefoon geeft 3 graden aan en realfeel -8??? Gatverdarrie
gohya
Geplaatst: 28-01-15 17:38
Wow hier net ook een flinke hagelbui met natte sneeuw en flinke windstoten. Ben blij dat we de paarden gister al hun warme winter/regendeken hebben opgedaan.
Nee, nieeeeet Ik moet vrijdag om kwart voor 9 in Den Haag zijn en reis daar (als alles rijdt) bijna 2 uur over. Omdat ik niet weet wat er vrijdagmorgen aan sneeuw ligt wilde ik morgenavond al richting Den Haag en daar maar bij iemand op kamers gaan slapen.
Als het volgende week blijft sneeuwen denk ik dat ik sowieso maar in Den Haag moet blijven aangezien ik tentamens heb.. Want volgens mij houdt het winterweer wel even aan.
Wow het is hier opeens donker geworden en het regent en ik geloof dat het ook onweert. Een half uur geleden was het nog droog en kwam het zonnetje zelfs door .
Anoniem
Geplaatst: 28-01-15 18:22
Ik moet morgenvroeg eigenlijk ook om kwart voor 8 de trein hebben. Zit midden in de tentamens, dus ik denk dat ik maar met de auto ga.
Het is hier nu droog en kalmer. Ik ga zo lekker de hond uit laten nu het voorlopig droog lijkt te blijven. Ook hoop ik dat er mensen zijn die mijn paard nog even buiten kunnen/willen zetten. Vanmiddag was het écht veel te link...
Op nu.nl staat nu ook dat donderdag 20% minder treinen rijden door de verwachte sneeuw. Ik begin heel langzaam hoopvol te worden, maar "seeing is believing". Ben wel vaker blij gemaakt met een dooie mus...