Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) van. 3 euro is echt geen geld..
Zitten helemaal top!
Heb ook nog een zwart basic hemdje besteld, moest toch aan de 7 euro zitten en was nu maar 4.20 met die 15% korting op basics. Wilde ook nog extra hipsters en strings bestellen, maar houd me even in, heb echt even niet zoveel geld meer.

), enig idee waar ik dat zou kunnen vinden? suus_pepper schreef:Haha ja die! Voor 3 euro kan het bijna niet mis gaan
Ik wil ook graag nog een badpak. Niet zo een die zwemsters hebben en ook niet te sexy (al vind vriendje dat wel leuk), enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?
suus_pepper schreef:Haha ja die! Voor 3 euro kan het bijna niet mis gaan
Ik wil ook graag nog een badpak. Niet zo een die zwemsters hebben en ook niet te sexy (al vind vriendje dat wel leuk), enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?
mits die niet te erg ge-cut-out is want dan vind ik het snel wat slutty
xRoosss schreef:http://www.spotnshop.nl/upload/files/badpak5.jpg
Zo'n badpak vind ik erg mooimits die niet te erg ge-cut-out is want dan vind ik het snel wat slutty
. Ik zou echt zo bang zijn dat alles eruit valt ik loop of zwem of wat dan ook hè
Zirkonia schreef:De €3,- bikini heb ik ook! In het felroze, al van vorig jaar, maar hij is erg fijn![]()
Roos, hoe combineer jij dat grijze glittershirtje van de H&m? Heb je daar voorbeeldjes van? Ik heb hem aangehad op m'n gecoate broek, dat stond wel, maar geen idee wat voor jasje/vestje etc dan erbij.
had een product met een latere leveringsdatum. Wordt deze week verzonden als het goed is