Oh even ontopic, ik ben bezig met een brief aan mijn 15jarige ik. Best confronterend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Je kunt nooit 100% dierproef vrije producten produceren. Het eind product is dan misschien niet getest op dieren maar de ingrediënten vaak wel. Medicatie vind ik een ander verhaal maar cosmetica zou ik nooit kopen als ik weet dat het op dieren getest wordt. In NL zijn er alsnog een hoop merken die helaas gewoon dierproef producten verkopen maar tegen de menigte blijven volhouden dat ze dat niet doen. Tja, wat men wil horen...
Ik heb vandaag geen blog artikel. Gisteren tijdens het fotograferen stopte mijn camera er mee. Ik ben vervolgens uren bezig geweest om het ding aan de praat te krijgen. Is uiteindelijk gelukkig wel gelukt maar ik had toen té veel rugpijn om nog door te gaan.
HippoLogic schreef:Ik volg wel mensen op bloglovin'en op WP. Ik vraag niet om volgers, maar als iemand mij volgt kijk ik wel op zijn/haar blog interessant is voor mij om te volgen.
Marrleen schreef:HippoLogic schreef:Ik volg wel mensen op bloglovin'en op WP. Ik vraag niet om volgers, maar als iemand mij volgt kijk ik wel op zijn/haar blog interessant is voor mij om te volgen.
Dit doe ik ook. Volgens mij volg ik er aardig wat van de mensen hier, maar dat is het eigenlijk ook wel. Verder vind ik bloglovin erg handig om blogs te lezen enzo.
Tazzey schreef:sietje22 schreef:Balen zeg, is hij nu wel weer blijvend gemaakt?
Nee, ik ben bang dat dit een lapmiddel is. Hij zal dit jaar, ben ik bang, vervangen moeten worden door z'n opvolger. In april komt, als het goed is, de Canon 5D MKIV uit dus daar wacht ik op.