Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:16

Er zijn meer dan genoeg alternatieven aan make up te vinden, ik snap het gewoon niet. Helemaal niet als je zelf dan nog in je post zet dat je tegen dierproeven bent. Ik ben misschien een principiële trut maar dat ben ik liever dan hypocriet. ''Ik ben tegen dierproeven behalve als de make up echt mooi is''.

Oh even ontopic, ik ben bezig met een brief aan mijn 15jarige ik. Best confronterend :')

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:16

Ik ben echt tegen dierproeven en zal ook geen makeup kopen welke op dieren getest is, hoe gaaf het product ook mag zijn.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:24

*\o/* Ik kwam thuis van een feestje en checkte mijn stats. Dubbel zoveel als anders? :wow: Huh? Nu heeft een grote FB pagina (42.000+ LIKES, https://www.facebook.com/horsetricks?fref=ts) mijn link naar mijn blog gedeeld. Daardoor is mijn link nog 15 keer gedeeld. Dus dat is de reden. Ik ben natuurlijk hartstikke blij! En 2 LIKES voor mijn eigen FB pagina erbij.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 10:18

Gaaf HippoLogic! :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:15

Ohhhh wauw!! Gaaf! :D

Dierproeven voor make up vind ik ook not done. Voor medicijnen vind ik het wel kunnen, omdat dit vaak alleen met dieren gedaan kan worden. (daar zitten trouwens ook hele strenge eisen aan verbonden en die dieren worden verder erg goed behandeld)

Een nieuwe blogpost! :D
Fotoshoot, een kijkje achter de schermen

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:38

omg, noem me echt zo dom als het kan, maar ik wist gewoon serieus echt niet dat MAC op dieren getest wordt. Nou moet ik ook zeggen ik heb niet heel veel met make-up. een Lippenstift op zn tijd vind ik leuk maar Mascara is het enige wat ik echt gebruik. Ik zag het veel voorbij komen op blogs en werdt nieuwschierig vandaar dat ik er een gekocht heb.

Jammer dat dit zo is.. vind ik echt oprecht jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:46

De MAC producten die hier verkocht worden, worden niet getest op dieren.
Alleen de MAC producten die in Azie verkocht worden, zijn getest op dieren, omdat dat daar verplicht is, anders mag een merk niet verkocht worden.

Er zijn heel veel merken die alleen hun producten voor die markt op dieren testen, door die verplichting.
Maakt het niet goed, maar het zit dus wel net even anders ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:51

Maar dat ze niet op dieren testen wil niet zeggen dat ze de losse producten waaruit de make-up bestaat tijdens het proces wel op dieren testen, toch?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:24

Je kunt nooit 100% dierproef vrije producten produceren. Het eind product is dan misschien niet getest op dieren maar de ingrediënten vaak wel. Medicatie vind ik een ander verhaal maar cosmetica zou ik nooit kopen als ik weet dat het op dieren getest wordt. In NL zijn er alsnog een hoop merken die helaas gewoon dierproef producten verkopen maar tegen de menigte blijven volhouden dat ze dat niet doen. Tja, wat men wil horen...

Ik heb vandaag geen blog artikel. Gisteren tijdens het fotograferen stopte mijn camera er mee. Ik ben vervolgens uren bezig geweest om het ding aan de praat te krijgen. Is uiteindelijk gelukkig wel gelukt maar ik had toen té veel rugpijn om nog door te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:29

Ik denk ook niet dat de samenstelling van de MAC lipsticks anders is in Europa dan in Azië. Ik denk dan eerder dat de dierproeven zelf gebeuren in Azië.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:48

Yvettee, kikken zeg!! Wat gaaf om te zien hoe je van die 'sombere' kleuren naar prachtplaatjes gaat!
HippoLogic, wauwie! Goed bezuuug!

Kan iemand mij even uitleggen wat het verschil tussen 'gebruiker' en 'sessie' is op GA? Ik snap er niks van haha :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:50

Volgens mij zijn de gebruikers de unieke bezoekers en de sessies het totale aantal bezoeken, waarbij dubbele bezoeken van een bezoeker wel meetellen, maar dat weet ik niet helemaal zeker

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:40

Oeh, dames wat gaan jullie snel ik moet even bijlezen hoor.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:41

Tazzey schreef:
Je kunt nooit 100% dierproef vrije producten produceren. Het eind product is dan misschien niet getest op dieren maar de ingrediënten vaak wel. Medicatie vind ik een ander verhaal maar cosmetica zou ik nooit kopen als ik weet dat het op dieren getest wordt. In NL zijn er alsnog een hoop merken die helaas gewoon dierproef producten verkopen maar tegen de menigte blijven volhouden dat ze dat niet doen. Tja, wat men wil horen...

Ik heb vandaag geen blog artikel. Gisteren tijdens het fotograferen stopte mijn camera er mee. Ik ben vervolgens uren bezig geweest om het ding aan de praat te krijgen. Is uiteindelijk gelukkig wel gelukt maar ik had toen té veel rugpijn om nog door te gaan.

Balen zeg, is hij nu wel weer blijvend gemaakt?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:57

:+ :+ :+ :+ Ik heb trouwens wat heel stouts gedaan net. Iedereen die wel volgers vraagt maar niet terug volgt van bloglovin verwijderd. Dus als jullie je afvragen waarom ik mij opnieuw heb aangemeld bij jullie blog bij deze :o :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:03

sietje22 schreef:

Nee, ik ben bang dat dit een lapmiddel is. Hij zal dit jaar, ben ik bang, vervangen moeten worden door z'n opvolger. In april komt, als het goed is, de Canon 5D MKIV uit dus daar wacht ik op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:48

Ik volg volgens mij niemand op bloglovin'. Maar ik lees vaak de linkjes die ik hier tref, vind ik handiger.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:08

Ik volg wel mensen op bloglovin'en op WP. Ik vraag niet om volgers, maar als iemand mij volgt kijk ik wel op zijn/haar blog interessant is voor mij om te volgen.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:57

HippoLogic schreef:
Ik volg wel mensen op bloglovin'en op WP. Ik vraag niet om volgers, maar als iemand mij volgt kijk ik wel op zijn/haar blog interessant is voor mij om te volgen.

Dit doe ik ook. Volgens mij volg ik er aardig wat van de mensen hier, maar dat is het eigenlijk ook wel. Verder vind ik bloglovin erg handig om blogs te lezen enzo. :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:15

Marrleen schreef:
HippoLogic schreef:

Dit doe ik ook. Volgens mij volg ik er aardig wat van de mensen hier, maar dat is het eigenlijk ook wel. Verder vind ik bloglovin erg handig om blogs te lezen enzo. :)

Dat heb ik dus ook. Maar om eerlijk te zijn snapte ik eerst niet waar bloglovin voor was. Dus ik had 200 mensen gevolgd waardoor ik vervolgens doodgemaild werd met updates. Nu is hij weer lekker schoon. Maar ik vind het lomp om mensen eraf te halen die mij ook volgen.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:15

Tazzey schreef:
sietje22 schreef:

Nee, ik ben bang dat dit een lapmiddel is. Hij zal dit jaar, ben ik bang, vervangen moeten worden door z'n opvolger. In april komt, als het goed is, de Canon 5D MKIV uit dus daar wacht ik op.

Oeh, dat is balen!!! Hoop dat hij het nog even volhoud.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:18

Ik volg op Bloglovin' ruim 350 blogs (dat zijn dan wel blogs en bloggers, waarvan ik de bloggers nu aan het ontvolgen ben) en pik dagelijks de interessante posts eruit. Nou zijn deze blogs volgens mij niet allemaal actief, want ik heb dagelijks hooguit 100 nieuwe posts. Ik lees ook eigenlijk alleen blogs die ik op Bloglovin' volg en de artikelen hier, op wordpress volgen doe ik niet.

Vandaag op mijn blog een review over de selfiestick van Kruidvat.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:20

Ja die review is leuk, ik heb een reactie achtergelaten!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:56

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:16

Mooie lipstick is het wel!

Ik heb me ooit laten vertellen dat geen enkel make-up merk dierproefvrij is, omdat in het verleden op zo ongeveer alle ingredienten dierproeven zijn gedaan. Dat een merk 2 verschillende versies uitgeeft, áltijd, klinkt me meer als een fabeltje in de oren dan dat het waar zou zijn...

Leuk, een blog over hardlopen! Deed ik ook, maar met die rare temperaturen ben ik toch blij dat ik een sportschoolabbootje heb afgesloten, dan ga ik tenminste nog. Mis alleen wel de overstekende konijntjes, de hond naast me en de fluitende vogeltjes!

Miramar