Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:26

:)*

Ik kan op FB op zo'n verkoophoek natuurlijk ook een mapje met foto's maken met al die troep erin, scheelt een hoop uitzoekwerk en dan zien mensen het toch voorbij komen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:27

Ik heb geen FB, dus geen idee of/hoe dat werkt..... :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:41

ik had iets moois. Broek 'gekocht via marktplaats, kreeg een mailtje dat ze akkoord ging als ik X incl verzenden bood. Dus ik stuur terug prima, wat is je rekeningnummer ofzo iets. Gister stuur ik dat ik het geld heb overgemaakt en mijn adres. Krijg ik terug ja ik heb de broek al aan iemand anders verkocht. hallooo? Als je vind dat 2 dagen te lang is voor ik het heb overgemaakt kan je toch even mailen heb je nog intresse ik heb nog geen geld ontvangen???!! Ze zou het nu terugstorten.
Dus ik wacht eerst tot ik het terug heb voor ik mijn boze mail sturen dat ik dit niet netjes zaken doen vind.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:44

Waardeloos!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:56

ik kan me soms zo giga ergeren aan bepaalde mensen.
Als er ergens mij staat beiden vanaf € 175.- excl. verzenden (verzendkosten zijn € 12.20) dat ze dan gaan bieden via de mail. Voor € 150.- incl. verzenden neem ik het van je over. 8)7
Ja dat wil ik ook wel een Ideal mentuig voor 150.- incl. verzenden

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:07

Vjestagirl schreef:
De verkoop tussen mij en Tyrcanol is super goed gegaan. Vandaag mijn pakje opgehaald bij het DHL punt. Dekje is netjes, zitten nog n paar haren op (boeiend, ik heb ook n licht paard, 1x rijden en je ziet het niet meer), en in super goede staat. Ben er heel erg blij mee :D

Varekaj schreef:
Ik was helemaal blij dat ik vorige maand flink had kunnen bijverdienen met hostessenwerk dat ik regelmatig doe. Vandaag de DA erbij, die ook chiropractor is omdat hij toch al een tijdje last heeft met achterin wat meer te dragen en zich ook wel eens vastzet. Voor chiropractie had stalgenoot me verteld dat het tussen €100 à 150 zit, ook omdat hij van best ver komt.
Nou God, paard zit met ontstoken knie, geblokkeerde rug en ongelijk bekken. Niks in ernstige mate, is 4 dagen 15min stappen en 4 dagen 15 min stap-drafwerk, en hij mag in zijn paddockje zoals altijd. Maar het medicijn dat ingespoten werd ter behandeling van de knie trok de rekening wel even omhoog tot €400.

Dat wordt weer even wat extra werk maken van de dingen die ik in de verkoop heb staan :+

Jullie zijn geweldig!
Dankzij jullie heb ik vandaag weer medicijnen kunnen halen _/-\o_

Het is hier goed hummelus ..
Hete hoeven, ik weet het allemaal niet meer. zie het somber in.

Inmiddels krijgt ze meer medicatie dan voer ..
1x per dag voor de cushing
1x per dag dubbele dosis buut
2x per dag bloedverdunners oid..

zucht.

En om dan nog maar over de vervelende MP mensen te zwijgen.
Allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang ..

5 dekjes en 2 halsters voor 22,50 en dan nog zeuren ..
4 dekjes voor 12,50 en dan nog zeuren ..

ARGH!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:02

Oei klinkt niet positief Tyrcanol |(

Erg he dat ze dan nog lopen zeuren! Ik kan daar ook niet zo goed tegen.

Hier heeft de bieder terug gereageerd, hij heeft niet meer geld vandaar zijn lage bod, maar wel met een nette excuses erbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:29

En ik was al blij dat ik dat setje en dat dekje zo goedkoop bij jou had kunnen scoren :+ Terwijl ik ook gewoon dik tegenslag heb gehad deze maand met paardlief (maar die volgende maand weer goedgemaakt wordt haha).

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:34

Hier weer een goeie. Heb nog altijd mijn Barefoot Peony te koop staan. Iemand bood 16 euro exclusief verzendkosten, heb teruggemaild dat hij voor 25 incluus verzendkosten weg mag. Krijg ik 3 weken later eindelijk eens antwoord... Dat ze 20 euro inclusief biedt want dat het hoofdstel in een enveloppe past en dat scheelt in de verzendkosten. PostNL vraagt namelijk toch al te veel... :') Sorry hoor, ik zie mezelf geen heel hoofdstel in een enveloppe proppen, en daarbij is het dan nooit meer terug te vinden als het verkeerd gaat. Daar heb ik absoluut geen trek in.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:38

Kirsha schreef:
Hier weer een goeie. Heb nog altijd mijn Barefoot Peony te koop staan. Iemand bood 16 euro exclusief verzendkosten, heb teruggemaild dat hij voor 25 incluus verzendkosten weg mag. Krijg ik 3 weken later eindelijk eens antwoord... Dat ze 20 euro inclusief biedt want dat het hoofdstel in een enveloppe past en dat scheelt in de verzendkosten. PostNL vraagt namelijk toch al te veel... :') Sorry hoor, ik zie mezelf geen heel hoofdstel in een enveloppe proppen, en daarbij is het dan nooit meer terug te vinden als het verkeerd gaat. Daar heb ik absoluut geen trek in.

Zo'n hoofdstel van touw kan toch gewoon prima via brievenbuspost? Dat hoeft ook niet perse in een envelop. Ik doe het heel vaak in een plastic tas.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:44

Ik denk toch echt niet dat hij door de brievenbus past hoor. Mogen plastic tassen ook door de brievenbus dan? Want dan zou het misschien nét kunnen. Maar het ging mij eigenlijk meer om de manier waarop het in de mail stond ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:49

Ja, mits strak verpakt zodat het ook daadwerkelijk door de brievenbus past. Dus niet hup hoofdstel er in en een touwtje er om heen.. Maar even netjes de lucht er uit en goed tapen, dan kan t prima in een plasticzak :)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:50

Ik heb dr nou eentje die denkt dat hij 55 dvd's (waarvan een groot gedeelte nieuw in gesealde verpakking en 42 daarvan originele Disneydvd's zijn) kan overnemen voor 20£
Uhm spaar nog maar even door lol

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:50

Ja dat mag, als het maar bepaalde afmetingen heeft. Zo verzond ik altijd kleding voordat ik van die enveloppen had die niet plat waren zegmaar.

Maar inderdaad, de manier waarop...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:53

_Nadia_ schreef:
Ik heb dr nou eentje die denkt dat hij 55 dvd's (waarvan een groot gedeelte nieuw in gesealde verpakking en 42 daarvan originele Disneydvd's zijn) kan overnemen voor 20£
Uhm spaar nog maar even door lol

Hahahaha! :')

Ik wil wel graag een link aub! O:)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:54

Geen marktplaats, maar een plaatselijke facebookpagina (ik woon in de UK, verzendkosten naar NL zijn de moeite niet)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:02

Roxiie en Geryon, bedankt allebei! Ik kijk wel even wat ik doe. Heb namelijk nog een andere geïnteresseerde die het wil ophalen, en die was wel wat eerder :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:03

_Nadia_ schreef:
Geen marktplaats, maar een plaatselijke facebookpagina (ik woon in de UK, verzendkosten naar NL zijn de moeite niet)

Dat is jammer.. Evengoed succes! :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:20

echt een hele goede ervaring tot nu toe.
vandaag springschoenen erop gezet.
krijg een mailtje of ik de bovenkant en onderkant
even wilde opmeten.
dat heb ik gedaan.
meteen een mailtje terug dat ze ze dan wilde hebben voor de vraagprijs.
ik dat geaccepteerd.
zij meteen het geld overgemaakt en nu stond het er al op.
en dat allemaal binnen het kwartier.

daar word ik nu vrolijk van :D

morgen gaan ze meteen op de post !

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 07:05

Krijg net een pbtje..

Dat dekje is nieuw maximaal 30 euro in de winkel en niet 50 zoals jij zei.

Maar even twee ebaylinkjes teruggestuurd met de (goede) prijzen erbij en de vraag om maar niet meer te pben als je er geen verstand van hebt. Zeker weer zo een die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten..
Malle Pietje.. :=

Word daar zo naar van.. Als je geen interesse hebt.. PB dan niet. Ik heb al leraren genoeg die me de les willen lezen. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 07:55

Het kan natuurlijk ook best zijn dat zij hem in de winkel wel goedkoper gezien heeft.
Ik heb dat laatst zelf ook ergens mee gehad. Ik zag ze in een paar winkels in de uitverkoop en dat later 2ehands voor meer op MP staan.
Kijk ik denk dan bij me zelf ik bestel ze wel nieuw, maar ga zo iemand niet mailen :=

Ik had laatst ook iemand die mailde naar de webwinkel met dit en dat is daar in de aanbieding en die verzend het gratis binnen NL.
Of ik dat ook voor die prijs wilde doen, maar dan wel incl. gratis verzenden naar Frankrijk, en indien het niet paste dan gratis retour.
Natuurlijk ik neem 2x € 25.- verzendkosten voor mijn rekening, nee dus.
Degene was toen ook beledigd en vond dat we het risico+kosten maar moesten nemen ivm klantvriendelijkheid %)
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 04-10-13 08:02, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:01

Misschien in de aanbieding, maar de adviesprijs voor die dingen ligt echt rond de 50 euro..

Ik heb zelf ook al research gedaan voordat ik het erop zette.. Toen kwam ik erachter dat er voor tweedehands dekje + bijpassende bandages (enige set die ik gevonden heb op mp, bokt, speurders, ebay..) 60 gevraagd werd.. Vandaar dat ik vond dat 35 een leuke prijs was. :))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:03

Ik vind het ook een nette prijs hoor, zo bedoel ik het niet hoor :)
(Ik zou hem dan lekker op ebay zetten haha)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 13:31

Zo ook weer een super deal gedaan via een verkoopagina op FB. Een nieuwe Anky pad voor maar €15.-

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:53

Iemand enig idee hoeveel het met kiala kost om naar belgie te verzenden?