Ik kan op FB op zo'n verkoophoek natuurlijk ook een mapje met foto's maken met al die troep erin, scheelt een hoop uitzoekwerk en dan zien mensen het toch voorbij komen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:De verkoop tussen mij en Tyrcanol is super goed gegaan. Vandaag mijn pakje opgehaald bij het DHL punt. Dekje is netjes, zitten nog n paar haren op (boeiend, ik heb ook n licht paard, 1x rijden en je ziet het niet meer), en in super goede staat. Ben er heel erg blij mee
Varekaj schreef:Ik was helemaal blij dat ik vorige maand flink had kunnen bijverdienen met hostessenwerk dat ik regelmatig doe. Vandaag de DA erbij, die ook chiropractor is omdat hij toch al een tijdje last heeft met achterin wat meer te dragen en zich ook wel eens vastzet. Voor chiropractie had stalgenoot me verteld dat het tussen €100 à 150 zit, ook omdat hij van best ver komt.
Nou God, paard zit met ontstoken knie, geblokkeerde rug en ongelijk bekken. Niks in ernstige mate, is 4 dagen 15min stappen en 4 dagen 15 min stap-drafwerk, en hij mag in zijn paddockje zoals altijd. Maar het medicijn dat ingespoten werd ter behandeling van de knie trok de rekening wel even omhoog tot €400.
Dat wordt weer even wat extra werk maken van de dingen die ik in de verkoop heb staan
Kirsha schreef:Hier weer een goeie. Heb nog altijd mijn Barefoot Peony te koop staan. Iemand bood 16 euro exclusief verzendkosten, heb teruggemaild dat hij voor 25 incluus verzendkosten weg mag. Krijg ik 3 weken later eindelijk eens antwoord... Dat ze 20 euro inclusief biedt want dat het hoofdstel in een enveloppe past en dat scheelt in de verzendkosten. PostNL vraagt namelijk toch al te veel...Sorry hoor, ik zie mezelf geen heel hoofdstel in een enveloppe proppen, en daarbij is het dan nooit meer terug te vinden als het verkeerd gaat. Daar heb ik absoluut geen trek in.