Roihi schreef:ik erger me aan de mist. Hopelijk komt de zon straks meespelen...
Drenthe ; stralende zon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Zonnehoed schreef:Ik denk dat het vooral ligt aan je werkomgeving en het type persoon, maar zulk soort vragen zijn niet per definitie voor de verkeerde persoon. In een omgeving waar het geven en ontvangen van feedback voldoende wordt gestimuleerd, heb je als werknemer wel een beeld van wat anderen van jou functioneren vinden. Ik vind het zelf ook wel normaal dat je daar een beeld van hebt, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat vanuit mijn werk gewend ben. Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen passend of vanzelfsprekend is.
O geloof mij dat ik heus wel een beeld heb van hoe mijn collega’s over mij denken en dit ook wel eens gevraagd word. Alleen niet met dit soort vragen.
Maargoed Cissy zal er maandag wel over praten en wellicht krijgt ze wat uitleg of wat beter zou zijn, wat concretere vragen en komt het op die manier wel goed.
Citaat schreef:Maar wat denkt het management te bereiken met dit soort vragen? Wat is de reden erachter?
Nyaleti schreef:_Anne_V schreef:
Waar ging je nascholing over?
Orthomoleculaire geneeskunde! In dit geval een nascholing over Fibromyalgie met veel over de darmen en serotonine.
Iets waar vrienden wel wat over zouden mogen leren (alsin; gerelateerde klachten)
Frustratie puntje dat ze wel klagen en om advies vragen maar er volgens niks mee doen
.
MarlindeRooz schreef:Je hebt 70x200 matrassen.
zonnebloem18 schreef:Ik zweer bij onze Matt Sleeps matras. Is per helft apart aan te passen.
Er zijn trouwens ook zaken waar je gewoon 2 losse matrassen van 70cm kan krijgen.
Moska schreef:Hebben jullie twee losse boxspringbedden? Dan zou je nog kunnen overwegen om de poten te verlengen, dan maakt het niet meer/minder uit dat de matrassen een andere hoogte hebben. Het verschil in het aangezicht van het bed is wellicht op te lossen door een soort stoffen band oid om het bed heen te doen.
heb uitslag over mn hele buik Roihi schreef:ik erger me aan de mist. Hopelijk komt de zon straks meespelen...
hagelslag schreef:Welke heb je gekocht?
Wij hebben 3 van deze staan.
Volgens mij nu al 3 jaar en alle 3 katten passen er goed in.
Qua prijs/stank gaat het
[ Afbeelding ]