Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Asociale wandelaars. De stal waar ik sta grenst aan het bos en tussen de bos en de weides in staat een stalen hek. Ik wilde even een rondje uitstappen buiten, staat er een vader met zijn kind met takken tegen dat hek te meppen?Paard schrikt zich rot, ik spreek ze erop aan en wat krijg ik terug? "Ja sorry we hadden je niet gezien". Huh, je gaat toch überhaupt niet in een stiltegebied tegen het hek van een wei met paarden aan meppen met een stuk hout?
ik ga op een onbewoond eiland wonen denk ik Zebrastreep schreef:Er zou hier een extreemrechtse demonstratie zijn. 15 min van te voren blazen ze het af omdat de gemeente ook inzag dat het totaal uit de hand ging lopen.
Maar al die mensen staan er al. Je hoort niks anders dan vuurwerk en volgens sociale media is er een gespannen sfeer.
Joh blaas dat dan lekker 2 dagen van te voren af, nu heb je alsnog allemaal ellende.
Veel van mijn vrienden moeten vandaag door de stad, en ik ben een beetje een bezorgd type dus vind het helemaal niet fijn dat er onrust hangt.
MarlindeRooz schreef:Ik hou van honden. Ik hou van honden.
Er waren vanmiddag 2 vriendinnen hier alvast voor m’n verjaardag. Beiden rond de 30 kilo. En golden en een old English bulldog.
Heb direct maar even de stofzuiger gepakt… maar er kwam meer in het bakje dan normaal na 3 weken regelmatig stofzuigen zonder hond. Echt goor haha.
Die golden zal wel ruien. 
Zebrastreep schreef:Thanks voor alle lieve reacties.
Waarschijnlijk heb ik gewoon griep waardoor ik mij extra ellendig voel. Of in ieder geval een virusje onder de leden.
En dan is het extra vervelend als je niet even lekker kunt slapen.
beterschap!
en dat alleen maar omdat een of andere vandaal - die we waarschijnlijk op beeld hebben- vannacht even los ging.
Roosch schreef:Afgelopen nacht zijn er een stuk of 15 auto's in mijn straat bekrast, waaronder de mijne.
Megafrustrerend want we kunnen zelf voor de kosten opdraven, opgeven bij de verzekering kost je je no claim.en dat alleen maar omdat een of andere vandaal - die we waarschijnlijk op beeld hebben- vannacht even los ging.
maar de buren hebben toen allemaal niks via de verzekering hoeven regelen.