Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
juval schreef:kinderen die vakantie hebben en tot 12 uur in bed blijven.... en maar klagen dat we nooit iets leuks doen.
Siggislief schreef:juval schreef:kinderen die vakantie hebben en tot 12 uur in bed blijven.... en maar klagen dat we nooit iets leuks doen.
Over vakantie gesproken, hoe lang duurt Mei vakantie?
Overal lees ik 1 week, maar heb het gevoel of de kinderen die ik tegen kom 2 weken vrij hebben.
Ik erger er aan dat ik al de hele ochtend ijskoud heb, maakt niet uit hoe ik mij kleed..
Heb het KOUD.
Telpeva schreef:Worden jullie ook opeens doodgegooid met spam mails van dekbed discounter, ik krijg er rustig 3 per dag ofzo
Zilfstar schreef:De officiele vakantie is 1 week (vorige week) en meeste scholen (of allemaal) maken er 2 weken van. Sommige plakken die week ervoor, andere erna en dit jaar is dat echt een heel gedoe voor sommige ouders. Omdat als ze op verschillende scholen zitten het kan zijn dat de ene de week ervoor vrij had en de ander nu
juval schreef:wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.
JudithGigi schreef:juval schreef:wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.
Ik had in overleg met mijn adviseur ook echt de bare minimum doorgegeven, maar omdat ik hiervoor bij een psycholoog ben geweest durfde ik hem niet eruit te laten. En daarnaast had ik ook écht niet verwacht dat dit een punt zou worden... Maar ze nemen inderdaad echt elke kans om je tegen te werken.
JudithGigi schreef:juval schreef:wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.
Ik had in overleg met mijn adviseur ook echt de bare minimum doorgegeven, maar omdat ik hiervoor bij een psycholoog ben geweest durfde ik hem niet eruit te laten. En daarnaast had ik ook écht niet verwacht dat dit een punt zou worden... Maar ze nemen inderdaad echt elke kans om je tegen te werken.
juval schreef:wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.