Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:29

Nyaletti, een kat in een pension kost ook geld. Je zou bijv. 10,- per dag voor kunnen stellen, dat lijkt me een net bedrag.

Denise, sterkte met je moeder, ik had ook zo'n exemplaar. Die wilde nooit naar een dokter.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:46

Mijn zusje heeft haar dochter die thuis bleef tijdens de vakantie ook €10 per dag gegeven om op dekatten te passen.
En een goed gevulde koelkast.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:47

Ik reed onderweg naar m’n afspraak natuurlijk VOL de file in :+

Maar ben gelukkig alsnog op tijd. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 09:48

Maar goed dat je op tijd was vertrokken dan, succes zo!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 10:59

Ik was gisterenavond bij die vriendin voor uitleg en zelf niet meer nagedacht om over te beginnen :=
Mag natuurlijk wel de koelkast leeg eten en uit de voorraadkast pakken maar zij eten hele andere dingen dan ik haha. Ik denk dat ze na afloop me wel mee uit lunchen neemt oid of dan pas bedenkt van, ohja een tegemoetkoming want ze zijn wel blij dat ik kom.

Momenteel erger ik me aan mannen :+
Net beginnen daten is echt niet leuk maar je moet iets wil je ooit een huis kopen :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 11:26

A.s Maandag maar lekker vrij genomen aangezien ze weer de weg naar Harderwijk
afsluiten en ik maandag geen zin heb om om te moeten rijden :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 11:30

kinderen die vakantie hebben en tot 12 uur in bed blijven.... en maar klagen dat we nooit iets leuks doen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:00

juval schreef:
kinderen die vakantie hebben en tot 12 uur in bed blijven.... en maar klagen dat we nooit iets leuks doen.

Over vakantie gesproken, hoe lang duurt Mei vakantie?
Overal lees ik 1 week, maar heb het gevoel of de kinderen die ik tegen kom 2 weken vrij hebben.

Ik erger er aan dat ik al de hele ochtend ijskoud heb, maakt niet uit hoe ik mij kleed..
Heb het KOUD.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:05

Worden jullie ook opeens doodgegooid met spam mails van dekbed discounter, ik krijg er rustig 3 per dag ofzo :=

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:13

Siggislief schreef:
juval schreef:

Over vakantie gesproken, hoe lang duurt Mei vakantie?
Overal lees ik 1 week, maar heb het gevoel of de kinderen die ik tegen kom 2 weken vrij hebben.

Ik erger er aan dat ik al de hele ochtend ijskoud heb, maakt niet uit hoe ik mij kleed..
Heb het KOUD.

De officiele vakantie is 1 week (vorige week) en meeste scholen (of allemaal) maken er 2 weken van. Sommige plakken die week ervoor, andere erna en dit jaar is dat echt een heel gedoe voor sommige ouders. Omdat als ze op verschillende scholen zitten het kan zijn dat de ene de week ervoor vrij had en de ander nu

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:19

Telpeva schreef:
Worden jullie ook opeens doodgegooid met spam mails van dekbed discounter, ik krijg er rustig 3 per dag ofzo :=

Aantal jaar geleden last van gehad, en daarna eigenlijk niet meer.

Zilfstar schreef:
De officiele vakantie is 1 week (vorige week) en meeste scholen (of allemaal) maken er 2 weken van. Sommige plakken die week ervoor, andere erna en dit jaar is dat echt een heel gedoe voor sommige ouders. Omdat als ze op verschillende scholen zitten het kan zijn dat de ene de week ervoor vrij had en de ander nu

Oh das wel heel apart, vond het al zo vreemd dat ik de kinderen op de boerderij al zag spelen/rennen deze week.
(Ze zitten beide op dezelfde school)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:23

veel scholen hebben 2 weken aan de paasdagen geplakt. Onze school heeft na de koningsspelen 2 weken vrij.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 12:23

Kapot moe door de jetlag. Gister en eergisteren middags moeite om wakker te blijven. Net in slaap gevallen in de trein. Heb externe sessie van 1 tot 5. Ik hoop dat i wakker kan blijven....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 16:18

Dat woningbouw nu een kort geding willen aanspannen tegen huur bevriezing. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 16:24

Meivakantie wordt altijd wel mee gespeeld. Heel afhankelijk van waar je woont. Ze hadden overigens de carnavalsvakantie ook weer verkeerd laten vallen van het jaar, dus heel veel scholen in het zuiden hebben die verzet een week.

Blij dat ik over een halfuurtje klaar ben met werken. Krijg niks uit mijn handen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 17:41

Ik wilde graag een arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten ivm de koop van ons nieuwe huis. Nu heb ik een lichte generieke angststoornis. Deze heb ik netjes aangegeven en nu willen ze alleen akkoord gaan als ik een clausule teken dat ik geen uitkering krijg als mijn arbeidsongeschiktheid van psychische aard is.

Echt waardeloos dit, alsof ik compleet instabiel ben en op het randje van de afgrond sta 8)7 ik heb nog op elk mogelijk punt aan proberen te geven dat het echt niet zo spannend is, maar dat was niet voldoende schijnbaar. Ze mogen er van mij in stikken :evaw:

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 17:44

wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 17:48

juval schreef:
wat balen judithgigi... mijn ervaring is bij verzekeringen om zo weinig mogelijk informatie die evt belastend kan zijn te geven. Ze proberen zich altijd in te dekken en ergens onderuit te komen.

Ik had in overleg met mijn adviseur ook echt de bare minimum doorgegeven, maar omdat ik hiervoor bij een psycholoog ben geweest durfde ik hem niet eruit te laten. En daarnaast had ik ook écht niet verwacht dat dit een punt zou worden... Maar ze nemen inderdaad echt elke kans om je tegen te werken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 18:05

JudithGigi schreef:
juval schreef:

Ik had in overleg met mijn adviseur ook echt de bare minimum doorgegeven, maar omdat ik hiervoor bij een psycholoog ben geweest durfde ik hem niet eruit te laten. En daarnaast had ik ook écht niet verwacht dat dit een punt zou worden... Maar ze nemen inderdaad echt elke kans om je tegen te werken.

Helaas wel, inderdaad. Mijn partner had hetzelfde bij afsluiten van een arbeidsongeschiktheidsverzekering.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 18:32

JudithGigi schreef:
juval schreef:

Vriendin van ons is eens opgenomen geweest en die kreeg bijna geen hypotheek daardoor. Echt belachelijk. Was rondom die tijd met die SIRE reclames over depressies. Werd daar zo boos om. Maar doordrammen dat mensen hulp moeten zoeken, en doen ze dat, dan kunnen ze niks meer -:(-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 18:59

Ik lag bijna op de motorkap van een auto. Het is ook zo moeilijk om fietsers voorrang te geven waar het moet >;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 19:15

juval schreef:

Klopt. Maar als je het niet meldt en ze vragen je medisch dossier op dan keren ze niks uit. Staat in de kleine lettertjes. Dus eigenlijk kan je hem niet afsluiten. Tenzij je zonder voorwaarden opgenomen kan worden. Vanuit mijn werk is er tijdelijk zo’n actie geweest waarbij je je kon verzekeren zonder vragenlijst. Meteen gedaan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 21:00

Een collega van mij is vorige maand terug gekomen van een vakantie. En loopt sindsdien te hoesten. En er zit af en toe een beetje bloed bij zei ze.
Ze is zelf nog niet eens bij een dokter geweest want het gaat al iets beter zei ze. Toen ik zei dat ze naar een dokter moest want misschien kon ze TBC hebben zei ze gewoon tegen me dat als ze sociaal was ik ook een beetje TBC kon krijgen van haar.

Ik vind dit gewoon serieus mensen in gevaar brengen. Nu kan ik waarschijnlijk niet eens naar mijn ouders toe aankomend weekend, omdat mijn vader een zwakke gezondheid heeft...

Ik kan hier ook gewoon best wel pissig om worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 21:04

Amerikaanse paus -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-25 21:07

fleurtjeuh schreef:
Amerikaanse paus -O-

Ach zolang het Trump of Vance niet is valt het nog wel mee toch?