Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 14:11

Behoorlijk irritant dat als je een vergadering hebt , altijd dezelfde persoon te laat komt. Heb nu ook wel de neiging om gewoon weg te gaan.

Het is al 10 minuten later , alsof ik de hele dag de tijd heb.....

Vind het gewoon asociaal. Ook al heb ik inmiddels wel bericht dat diegene onderweg is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 15:14

En blijkbaar ook de waterbak van de katten kapot. -O-

Keizerinnnn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 15:15

Voor niks naar klant gereden, die was de afspraak vergeten... 2 uur voor niks in de auto is wel zonde tijd met al een drukke week :') kan gebeuren natuurlijk maar wel even balen.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 16:16

Dat mijn schoolboeken nog steeds niet binnen zijn terwijl ik ze ondertussen toch echt wel nodig heb om goed mee te kunnen doen en bij te blijven. Zijn helaas de boeken van een vak die ik moeilijk vindt |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 16:22

Woningbouw die niet overleg of je dan thuis kan zijn, maar eigenlijk gewoon verplicht. En dan gaat het ook nog niet om een halve dag, maar een hele ook nog.

Vind dit toch best onbeschoft. En dan ook simpel met een brief in de brievenbus.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 16:29

charrr91 schreef:
charrr91 schreef:
Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen? >;)

Deze deel ik ook. Helemaal als je midden in een gesprek zit, diegene jou wat vraagt en vervolgens niks meer zegt op jouw reactie plus wedervraag. Doe je toch ook niet aan de telefoon of zo? :=

En als ze eindelijk reageren: Oh sorry, was zooooo druk. Nou idd, als je niet eens ja, nee of oké kunt terug sturen, jaaa dan ben je idd wel heeeel druk |o[/quote]

Super irritant inderdaad. Als iemand mij iets appt waar ik dan geen tijd voor heb reageert ik herinner me straks even dan reageer ik er (uitgebreid) op!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 16:41

Ik appte een restaurant met een vraag en toen gingen ze mij bellen via whatsapp.

PANIEK

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 16:54

Heel apart, de aardlekschakelaar klapte er ineens uit dus ineens geen stroom meer. Het gebeurde vlak nadat ik de oven had aan gezet, anders had ik ook niet door gehad dat de stroom eraf ging, maar ik heb de schakelaar maar gewoon weer aan gezet

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 17:15

Iemand van marktplaats komt een volledige tuinset ophalen (bankje, 2 stoelen, tafel en opbergblok) en meende dit wel in een Volvo v70 te kunnen proppen :') (spoiler: het paste niet)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 17:49

Marcella schreef:
Woningbouw die niet overleg of je dan thuis kan zijn, maar eigenlijk gewoon verplicht. En dan gaat het ook nog niet om een halve dag, maar een hele ook nog.

Vind dit toch best onbeschoft. En dan ook simpel met een brief in de brievenbus.

Dit vind ik ook altijd zo naar…. Staat er nog iets van een telefoonnummer bij dat je het om kan zetten naar moment dat het wel uitkomt?

Dat doe ik altijd en wanneer dat niet doorkomt en ze staan voor een dichte deur is het jammer dan. Zoveel vrij heb ik ook niet van mijn werk. xD

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:02

Ja en email, maar kan ook gewoon nog niet zover vooruit plannen.

Ach wel ruimere op tijd. Vorige keer kregen we de brief op vrijdag en was de afspraak maandag. 8)7

Autocorrect die soms erg creatief is. :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:35

Veel mensen met extreem lange tenen vandaag.

Of ik heb te grote schoenen aan, dat ik er daarom steeds op trap. Kan ook :')

Ik geloof dat ik vandaag onbedoeld tenminste 5 mensen beledigd heb. Allemaal niet aan elkaar gerelateerd.

(Om niks wat mij betreft, maar hé, wellicht zit ik er naast?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:42

Sintara schreef:
Ik ben een beetje overweldigend op mijn werk en ik moet nog 2,5 uur :=
Voel me er helemaal flauwvallerig van

Dit had ik gisteren ook.

Helemaal het gevoel alsof je er zelf niet meer bent maar je lijf wel.

Vandaag op mijn 2de dag ging het gelukkig al beter.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 18:44

juval schreef:
Raya11 schreef:
Vrijdagochtend al iets afgezegd wat morgenavond zou zijn. Kreeg de vraag of ik mijn geld dan retour wou of wou laten staan voor een volgende keer. Aangegeven graag retour want het was al een hele dure maand.
Niks meer gehoord sindsdien en ook geen geld. Even geappt of het gelukt was. Nee ze had het "te druk", maar ondertussen wel sinds gisteren bijna non stop op haar Instagram aan het posten, o.a over morgen omdat er een plekje vrij is gekomen :').
Ze zou wel even kijken of het vandaag lukte.
Heb vriendelijk aangegeven dat ik het heel fijn zou vinden als ze het vandaag kon overmaken omdat ik nogal krap bij kas zit.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit heel raar, wel proberen mijn plek aan een ander te geven maar mij netjes mijn geld terug geven niet..

misschien heeft het een met het ander te maken? dat ze eerst jouw plek opnieuw moet verkopen zodat ze jou met dat geld kan terugbetalen?

Ik snap je helemaal! Maar nee dat is in dit geval niet zo. Ze is beginnend zelfstandig ondernemer op gebied van spirituele dingen (cacao ceremonies/yoga/coaching etc). De plekken die ze aanbied zijn de keren dat ik er geweest ben nooit volledig bezet geweest, dus het is geen must voor haar dat het vol moet zijn om het te gaan doen zeg maar, als ze 6 plekken heeft en er komen 2 mensen doet ze het alsnog. :)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 19:14

Ik ben bang dat ik op zoek moet naar een andere hoefsmid.. toch niet zo tevreden eigenlijk voor mel. Voor Maddy is hij wrs wel prima maar mel mikt heel wat nauwer helaas

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 19:15

Britta31 schreef:
Aan 2 egoistische trutten in huis,ja,het zijn onze dochters en dat mag iedereen weten -:(-

Dat is denk ik voor iedereen met een kind wel herkenbaar. Heb mijn zoon ook meerdere malen vervloekt. Hoop dat het nu weer wat beter gaat..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 19:19

Dat het koud wordt hier in de woonkamer. De voordeur staat open omdat die gemaakt is en nu de lijm moet drogen en die mag voorlopig nog niet dicht. En ik kan daardoor ook niet naar boven om te douchen!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 19:59

_chou schreef:
Dat mijn schoolboeken nog steeds niet binnen zijn terwijl ik ze ondertussen toch echt wel nodig heb om goed mee te kunnen doen en bij te blijven. Zijn helaas de boeken van een vak die ik moeilijk vindt |(

Vraag een klasgenoot of docent om kopietjes! Achterlopen is echt ruk zo vroeg in het jaar.

Dat iemand zijn verjaardag viert op de dag dat diegene jarig is, en dat dit op een doordeweekse dag valt à la, maar dat die verjaardag dan start om half 5 's avonds... :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 20:02

Vandaag weer bont en blauw bij de fysio vandaan gekomen, maar heb wel een week om te herstellen.
Maar omdat ik gisteren denk ik iets te veel heb gedaan doet de pees in mijn schouder wel 10 x meer pijn.

Vandaag ook maar een paar uurtjes gewerkt, alleen de dieren gedaan en naar huis gegaan.

Maar door de fysio/pijn in de schouder ben ik al de hele dag moe/moe,
en het is nog te vroeg om mijn bed in te kruipen.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 20:28

MarlindeRooz schreef:
Ik appte een restaurant met een vraag en toen gingen ze mij bellen via whatsapp.

PANIEK

Dit is echt zo herkenbaar he. _O-

Denk dat ik niet had opgenomen, hahaha. Echt heel erg eigenlijk. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 22:25

Krijg een bericht van een kennis.

Hoe je het beste een kitten van zes weken kan opvoeden.
"Nou, door de mama zelf?"
Ja.. nee... Mama wil er niet meer voor zorgen dus hebben ze het kitten maar mee genomen.
Wat voor voer dat ie moet.
Hoe je het krabben en bijten kan afleren.
>;)

Ik ben echt zo klaar met mensen die hun kittens met zes weken gewoon bij de moeder weg trekken. Laten ze gewoon verantwoordelijkheid nemen en hun poes "helpen"

Kennis voorzien van informatie, maar vond de info niet leuk.
Nu willen ze er ook nog een leeftijdsgenootjes bij halen en drie x raden?
Die hebben ze van dezelfde leeftijd ook nog gevonden.

Hoe houd je dit in stand?! -:(-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 22:28

Femke_Tweety schreef:
Veel mensen met extreem lange tenen vandaag.

Of ik heb te grote schoenen aan, dat ik er daarom steeds op trap. Kan ook :')

Ik geloof dat ik vandaag onbedoeld tenminste 5 mensen beledigd heb. Allemaal niet aan elkaar gerelateerd.

(Om niks wat mij betreft, maar hé, wellicht zit ik er naast?

*6

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 23:18

Afzuigkap is naar beneden gevallen op mijn gasfornuis. Wonder boven wonder is het gasfornuis nog heel (zit een glasdeksel op, ook nog heel) de afzuigkap zelf weet ik niet, ik denk dat die het ook wel doet, alleen hangt ie niet meer.

En zo frustrerend van die kittens, Maralyn. Mensen denken echt dat het heel normaal is om katten al met 6 weken bij hun moeder weg te halen. Kon vroeger toch ook?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 23:23

Denk je lekkere mok warme chocolademelk te drinken krijg je erna last van slijm.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-24 23:23

Ugh, kreeg net een mail binnen van PostNL dat ik morgen een pakketje kan verwachten.

Overal kijken van wat heb ik gemist?
Heb helemaal niks besteld, ook dus mijn rekening door gespit.

En maar niet snappen wat is dit?

Krijg ik ruim 10 min later van de Podoloog een mail dat ik een pakketje kan verwachten..

Jezus, stuur dan eerst je eigen mail en daarna dat van PostNL..

Zat hier even goed in de stress.
En dat heb ik nu echt even niet nodig.