Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
charrr91 schreef:charrr91 schreef:Mensen een appje sturen die vervolgens gewoon helemaal niet reageren. Serieus, is het echt zoveel moeite om even iets terug te sturen?
Deze deel ik ook. Helemaal als je midden in een gesprek zit, diegene jou wat vraagt en vervolgens niks meer zegt op jouw reactie plus wedervraag. Doe je toch ook niet aan de telefoon of zo?
Marcella schreef:Woningbouw die niet overleg of je dan thuis kan zijn, maar eigenlijk gewoon verplicht. En dan gaat het ook nog niet om een halve dag, maar een hele ook nog.
Vind dit toch best onbeschoft. En dan ook simpel met een brief in de brievenbus.
juval schreef:Raya11 schreef:Vrijdagochtend al iets afgezegd wat morgenavond zou zijn. Kreeg de vraag of ik mijn geld dan retour wou of wou laten staan voor een volgende keer. Aangegeven graag retour want het was al een hele dure maand.
Niks meer gehoord sindsdien en ook geen geld. Even geappt of het gelukt was. Nee ze had het "te druk", maar ondertussen wel sinds gisteren bijna non stop op haar Instagram aan het posten, o.a over morgen omdat er een plekje vrij is gekomen.
Ze zou wel even kijken of het vandaag lukte.
Heb vriendelijk aangegeven dat ik het heel fijn zou vinden als ze het vandaag kon overmaken omdat ik nogal krap bij kas zit.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit heel raar, wel proberen mijn plek aan een ander te geven maar mij netjes mijn geld terug geven niet..
misschien heeft het een met het ander te maken? dat ze eerst jouw plek opnieuw moet verkopen zodat ze jou met dat geld kan terugbetalen?
_chou schreef:Dat mijn schoolboeken nog steeds niet binnen zijn terwijl ik ze ondertussen toch echt wel nodig heb om goed mee te kunnen doen en bij te blijven. Zijn helaas de boeken van een vak die ik moeilijk vindt
Femke_Tweety schreef:Veel mensen met extreem lange tenen vandaag.
Of ik heb te grote schoenen aan, dat ik er daarom steeds op trap. Kan ook![]()
Ik geloof dat ik vandaag onbedoeld tenminste 5 mensen beledigd heb. Allemaal niet aan elkaar gerelateerd.
(Om niks wat mij betreft, maar hé, wellicht zit ik er naast?