Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:01

Nyaleti schreef:
Laten jullie dan regelmatig ontlasting checken of wachten jullie tot de wormen eruit kruipen?

Ik zat met mijn hoofd nog helemaal bij de discussie over de overheid, DNA en chips via de vaccinaties toen ik deze las :') ik dacht al, de overheid zit hoe diep, welk complot heb ik gemist :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:02

Siggislief schreef:
Ik had vanmorgen een domme ergernis.. _O-

Moest even naar het Gemeentehuis om een nieuwe ID kaart aan te vragen,
maar ze vroegen om mijn vinger afdrukken via een apparaatje.

Alleen ze vroeg mij om mijn linker vinger, moest werkelijk na denken wat ook alweer links was. _O-
En heb je de goede vinger er op liggen en dan nog twijfelen of het echt wel links is. 8)7

Ik had vanmiddag exact hetzelfde bij mijn aanvraag voor een nieuw paspoort! _O- en omdat een zenuw naar mijn linker wijsvinger kuren heeft was het nog best lastig ook om die f*cking vinger stil te houden!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:05

Roosch schreef:
Ze kregen de vingerafdrukken toch al door de 5g-straling?

En de Tin Can Brigade. Agenten die een foto van je nemen om die te matchen met het DNA op de blikjes die je op het terras of op school achter gelaten hebt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:10

Telpeva schreef:
Nyaleti schreef:
Laten jullie dan regelmatig ontlasting checken of wachten jullie tot de wormen eruit kruipen?

Ik zat met mijn hoofd nog helemaal bij de discussie over de overheid, DNA en chips via de vaccinaties toen ik deze las :') ik dacht al, de overheid zit hoe diep, welk complot heb ik gemist :+

Gedver :D

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:13

Ah. Dat noemen ze een wormhole toch? :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:34

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:
Ja, zo'n 13 jaar geleden heb ik die van mij gegeven voor een ID kaart.

Ik heb voor mijn gevoel nooit mijn vingerafdrukken nooit hoeven geven, 10 jaar geleden ook niet.
Ik word oud, denk dat ik vergeetachtig word. %)

Ik weet ook niet waarom ik het nog weet :') maar ik zie de afdruk ook op mijn ID kaart staan. Volgens mij heb ik inmiddels al wel een nieuwe toen werd het met een digitaal apparaat gedaan. ( of dat was mijn rijbewijs).

En lyme is echt rot! Ik heb best vaak teken,ze moeten mij vaak hebben. En ik ben elke keer blij dat het goed gaat.

Vriendin/collega van mij heeft lyme wat vooral de gewrichten heeft aangetast. Gelukkig is het door vooral heel wat tijd tot een bepaald punt beter geworden dat ze in ieder geval weer alles kon doen. Klaagt er ook nooit over terwijl het dagelijks zeer doet (mag inmiddels als enige collega taken overnemen voor de rest geeft ze er niet aan toe :') ) Ben sindsdien er nog wel wat banger voor als ik de verhalen zo hoor... liever overdreven met sokken over de broek dan lyme.

En in de Scandinavische landen zijn teken die hersenvliesontsteking kunnen geven. Nou wie had er aan het eind van de vakantie een teek? Juist en ik was nog wel zo voorzichtig. Ik zou mij de volgende keer maar laten vaccineren ( dat kan tegen die variant) want blijkbaar moeten ze mij altijd hebben.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:47

Telpeva schreef:
Nyaleti schreef:

Hahahahaha ik ook _O-

Ik herinner me trouwens nu de keer dat ik in Apeldoorn mijn ID ging verlengen en ik had zo'n chagrijnige medewerker voor me dat ik er zenuwachtig van werd. Ik kreeg de instructie om mijn handtekening in het vierkantje te zetten, TUSSEN de lijnen benadrukte hij nog met zijn boze hoofd. En toen schoot ik dus uit ;( Met een hele diepe zucht kreeg ik met gods gratie een nieuwe. Wat een drama.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:54

My wish Max, maar laat je de ontlasting dan onderzoeken?

Hahaha sorry Telpeva _O- ik was er al bang voor maar wilde niemand quoten want was niet op één persoon gericht.

Kwa Lyme: wil je niet. Dat traject van heb ik het wel / heb ik het niet , wil je ook niet in want dan wordt je alsnog plat gegooid met antibiotica.
Rode kring = Borrelia = Lyme.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 07:38

Het is vroeg.
Ik heb ochtenddienst.
En door omstandigheden maar twee uur slaap gehad.

Ik heb gezegd nooit mee te doen aan kamp van Koningsbrugge! Maar ondertussen ontwikkel ik er zelf eentje, soort van. :')

Mn man is vrij, dus die heb ik letterlijk een boodschappenlijstje gemaakt. Als ik vanmiddag thuis kom, mij niet bellen!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 09:02

Zebrastreep schreef:
Ik weet ook niet waarom ik het nog weet :') maar ik zie de afdruk ook op mijn ID kaart staan. Volgens mij heb ik inmiddels al wel een nieuwe toen werd het met een digitaal apparaat gedaan. ( of dat was mijn rijbewijs).

Op mijn ID kaart zie ik geen afdruk van mijn vingertop (oude) wel een bepaalde code
in hele minuscule stipjes naast de pasfoto rechts er van.

En bij mijn rijbewijs heb ik het niet hoeven doen die heb
ik een aantal maanden geleden aangevraagd en gekregen, en daar heb ik het niet hoeven doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 09:57

Aan 2 varkens in de stal en toen ik binnen kwam in huis lag de kattenbak door de kamer :( Gelukkig net verschoond.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 10:02

Dat ik eergisteren met mijn kinderen een dagje uit was en toen OMA werd genoemd door een meneer >;) :(

ik weet dat ik een iets oudere moeder ben, maar dat ik zooo oud eruit zie :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 10:20

Ik heb vorig jaar oktober een paar Uggs gekocht. Na +/- 10 keer dragen zagen ze er al uit alsof ik ze voor een tientje bij de Bristol heb gekocht. De flappen zijn helemaal naar buiten toe omgekruld. Dus halverwege december de webshop waar ik heb besteld gemaild of dit klopt en dat ik eigenlijk meer kwaliteit verwacht voor deze prijsklasse. Na zes keer er achteraan mailen, tig telefoontjes later deze week eindelijk bericht terug.

Ik moet maar even naar de plaatselijke schoenmaker gaan en kijken of die de flappen hoger kan vastzetten. Ze vergoeden tot een maximaal bedragen van 30 euro, dan dan weer wel. 8)7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 10:52

juval schreef:
Dat ik eergisteren met mijn kinderen een dagje uit was en toen OMA werd genoemd door een meneer >;) :(

Ai… die is naar.
Ik heb zelf die fout ook weleens gemaakt. Niet leuk inderdaad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:00

MarJon schreef:
Ik heb vorig jaar oktober een paar Uggs gekocht. Na +/- 10 keer dragen zagen ze er al uit alsof ik ze voor een tientje bij de Bristol heb gekocht. De flappen zijn helemaal naar buiten toe omgekruld. Dus halverwege december de webshop waar ik heb besteld gemaild of dit klopt en dat ik eigenlijk meer kwaliteit verwacht voor deze prijsklasse. Na zes keer er achteraan mailen, tig telefoontjes later deze week eindelijk bericht terug.

Ik moet maar even naar de plaatselijke schoenmaker gaan en kijken of die de flappen hoger kan vastzetten. Ze vergoeden tot een maximaal bedragen van 30 euro, dan dan weer wel. 8)7

Heb je de bailey button? Want die gaan inderdaad krullen en zakken, komt door de zwaartekracht.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:01

dus ik heb net naar aanleiding van mijn vorige bericht een voucher bij socialdeal besteld voor een gezichtsbehandeling :P kennelijk is het nodig.
Dus ik probeer een afspraak te maken.. kan dat pas na 28 maart. De voucher is geldig tot 23 maart :o?

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:08

Hier zorgd DPD voor irritatie vandaag. Krijg je in de ochtend wij leveren vandaag je pakketje als het niet uitkomt kan je het hier wijzigen. Klik je op de link kan je niks. Bellen kan pas om 9 uur. Iets voor 9enen bericht dat de bezorger onderweg was dus toen ik om 9 uur belde kreeg ik ja kunnen het niet wijzigen want bezorger is al weg. En dit is niet de eerste keer heel vaak werkt de wijziging niet. Waarom de optie geven als het toch niet werkt _-:(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:19

MarJon schreef:

Herkenbaar! Na een seizoen ook gescheurd bij de aanhechting van de zool :\

12 jaar geleden hetzelfde model gehad en die is jaren meegegaan zonder te krullen of scheuren.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:27

JudithGigi schreef:
MarJon schreef:

Herkenbaar! Na een seizoen ook gescheurd bij de aanhechting van de zool :
12 jaar geleden hetzelfde model gehad en die is jaren meegegaan zonder te krullen of scheuren.

Komt omdat je nu 2 verschillende uggs hebt. Uggs 1974 en uggs Australia en daar zit dus verschil. Op tiktok staan diverse filmpjes erover.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:32

En welke zijn dan beter?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:33

Ik heb geen TikTok :D
Maar geen idee dat daar verschil in zat.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:39

Suzanne F. schreef:
juval schreef:

Ai… die is naar.
Ik heb zelf die fout ook weleens gemaakt. Niet leuk inderdaad.

Pijnlijk...ik omzeil dat soort situaties het liefst om misverstanden te voorkomen :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:40

ryukapple schreef:
Hier zorgd DPD voor irritatie vandaag. Krijg je in de ochtend wij leveren vandaag je pakketje als het niet uitkomt kan je het hier wijzigen. Klik je op de link kan je niks. Bellen kan pas om 9 uur. Iets voor 9enen bericht dat de bezorger onderweg was dus toen ik om 9 uur belde kreeg ik ja kunnen het niet wijzigen want bezorger is al weg. En dit is niet de eerste keer heel vaak werkt de wijziging niet. Waarom de optie geven als het toch niet werkt _-:(

Niet dat je er nu nog wat aan hebt, maar het kan zijn dat het via de link op je telefoon niet werkt en op de laptop wel.
Of net andersom :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:47

xxxmh schreef:
JudithGigi schreef:

Herkenbaar! Na een seizoen ook gescheurd bij de aanhechting van de zool :

Komt omdat je nu 2 verschillende uggs hebt. Uggs 1974 en uggs Australia en daar zit dus verschil. Op tiktok staan diverse filmpjes erover.

Nou, niet nu. Ugg since 1974 bestaat, zoals de naam al zegt, sinds 1974. Maar mag wereldwijd niet onder die naam verkopen omdat het trademark op de naam bij Uggs ligt.

Je hebt in totaal 3 Uggs, de alom bekende Uggs (Amerikaans moederbedrijf), Uggs since 1974 (Australisch bedrijf) en Uggs Australia (Australisch bedrijf).

Uggs since 1974 kun je alleen in Australië kopen, of vanuit Australië laten komen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 16:40

PostNL die vanavond een pakketje zou brengen. Toen ik weg ging was het nog na 19.00 uur. Zijn ze al langs geweest en wordt het nu naar een afhaalpunt gestuurd. Kan ik het maandag pas ophalen.