Nyaleti schreef:Laten jullie dan regelmatig ontlasting checken of wachten jullie tot de wormen eruit kruipen?
Ik zat met mijn hoofd nog helemaal bij de discussie over de overheid, DNA en chips via de vaccinaties toen ik deze las

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Ik had vanmorgen een domme ergernis..
Moest even naar het Gemeentehuis om een nieuwe ID kaart aan te vragen,
maar ze vroegen om mijn vinger afdrukken via een apparaatje.
Alleen ze vroeg mij om mijn linker vinger, moest werkelijk na denken wat ook alweer links was.
En heb je de goede vinger er op liggen en dan nog twijfelen of het echt wel links is.
Telpeva schreef:Nyaleti schreef:Laten jullie dan regelmatig ontlasting checken of wachten jullie tot de wormen eruit kruipen?
Ik zat met mijn hoofd nog helemaal bij de discussie over de overheid, DNA en chips via de vaccinaties toen ik deze lasik dacht al, de overheid zit hoe diep, welk complot heb ik gemist
Siggislief schreef:Zebrastreep schreef:Ja, zo'n 13 jaar geleden heb ik die van mij gegeven voor een ID kaart.
Ik heb voor mijn gevoel nooit mijn vingerafdrukken nooit hoeven geven, 10 jaar geleden ook niet.
Ik word oud, denk dat ik vergeetachtig word.
Telpeva schreef:Nyaleti schreef:Laten jullie dan regelmatig ontlasting checken of wachten jullie tot de wormen eruit kruipen?
Ik zat met mijn hoofd nog helemaal bij de discussie over de overheid, DNA en chips via de vaccinaties toen ik deze lasik dacht al, de overheid zit hoe diep, welk complot heb ik gemist
Zebrastreep schreef:Ik weet ook niet waarom ik het nog weetmaar ik zie de afdruk ook op mijn ID kaart staan. Volgens mij heb ik inmiddels al wel een nieuwe toen werd het met een digitaal apparaat gedaan. ( of dat was mijn rijbewijs).
MarJon schreef:Ik heb vorig jaar oktober een paar Uggs gekocht. Na +/- 10 keer dragen zagen ze er al uit alsof ik ze voor een tientje bij de Bristol heb gekocht. De flappen zijn helemaal naar buiten toe omgekruld. Dus halverwege december de webshop waar ik heb besteld gemaild of dit klopt en dat ik eigenlijk meer kwaliteit verwacht voor deze prijsklasse. Na zes keer er achteraan mailen, tig telefoontjes later deze week eindelijk bericht terug.
Ik moet maar even naar de plaatselijke schoenmaker gaan en kijken of die de flappen hoger kan vastzetten. Ze vergoeden tot een maximaal bedragen van 30 euro, dan dan weer wel.
MarJon schreef:Ik heb vorig jaar oktober een paar Uggs gekocht. Na +/- 10 keer dragen zagen ze er al uit alsof ik ze voor een tientje bij de Bristol heb gekocht. De flappen zijn helemaal naar buiten toe omgekruld. Dus halverwege december de webshop waar ik heb besteld gemaild of dit klopt en dat ik eigenlijk meer kwaliteit verwacht voor deze prijsklasse. Na zes keer er achteraan mailen, tig telefoontjes later deze week eindelijk bericht terug.
Ik moet maar even naar de plaatselijke schoenmaker gaan en kijken of die de flappen hoger kan vastzetten. Ze vergoeden tot een maximaal bedragen van 30 euro, dan dan weer wel.
JudithGigi schreef:MarJon schreef:Ik heb vorig jaar oktober een paar Uggs gekocht. Na +/- 10 keer dragen zagen ze er al uit alsof ik ze voor een tientje bij de Bristol heb gekocht. De flappen zijn helemaal naar buiten toe omgekruld. Dus halverwege december de webshop waar ik heb besteld gemaild of dit klopt en dat ik eigenlijk meer kwaliteit verwacht voor deze prijsklasse. Na zes keer er achteraan mailen, tig telefoontjes later deze week eindelijk bericht terug.
Herkenbaar! Na een seizoen ook gescheurd bij de aanhechting van de zool
12 jaar geleden hetzelfde model gehad en die is jaren meegegaan zonder te krullen of scheuren.
Suzanne F. schreef:juval schreef:Dat ik eergisteren met mijn kinderen een dagje uit was en toen OMA werd genoemd door een meneer![]()
![]()
ik weet dat ik een iets oudere moeder ben, maar dat ik zooo oud eruit zie
Ai… die is naar.
Ik heb zelf die fout ook weleens gemaakt. Niet leuk inderdaad.
ryukapple schreef:Hier zorgd DPD voor irritatie vandaag. Krijg je in de ochtend wij leveren vandaag je pakketje als het niet uitkomt kan je het hier wijzigen. Klik je op de link kan je niks. Bellen kan pas om 9 uur. Iets voor 9enen bericht dat de bezorger onderweg was dus toen ik om 9 uur belde kreeg ik ja kunnen het niet wijzigen want bezorger is al weg. En dit is niet de eerste keer heel vaak werkt de wijziging niet. Waarom de optie geven als het toch niet werkt
xxxmh schreef:JudithGigi schreef:
Herkenbaar! Na een seizoen ook gescheurd bij de aanhechting van de zool
12 jaar geleden hetzelfde model gehad en die is jaren meegegaan zonder te krullen of scheuren.
Komt omdat je nu 2 verschillende uggs hebt. Uggs 1974 en uggs Australia en daar zit dus verschil. Op tiktok staan diverse filmpjes erover.