Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Ik woon niet in Nederland zoals je weet, dus nee, daar mag je lekker zelf naar op zoek gaan. Jouw paard, jouw verantwoordelijkheid.@Mkango Geef jij mij een adres hier in Nederland, dan wil ik er best nog over nadenken.
Ik word zo schijtchagrijnig van het altijd maar vanuit gaan dat mensen inherent slecht zijn en enkel dingen uitvinden om toe te passen op dieren voor hun eigen gemakszucht. Terwijl de gemiddelde diereneigenaar niet kan vertellen dat KI ooit uitgevonden is om SOA's bij koeien tegen te gaan. Clickers en R+ is uitgevonden door de mens en het woord welzijn is uitgevonden door de mens. Die melders zijn uitgevonden zodat er altijd tijdig kan worden ingegrepen bij een bevalling en de medewerkers overdag nog puf hebben om signalen van de merries op te vangen omdat ze niet honderd keer op een nacht worden wakker gebeld door een fout melding en niet 's ochtends een ziek of dood veulen in de stal aantreffen omdat moeder staand bevallen is. Maar sure, het gaat weer om het gemak van de mens.
_San87_ schreef:Same.Ik vind een magneet formaat pink nog best flink. Ik vind daar wel wat van, eigenlijk. Maar dat vind ik van dichtzetten en OPU ook.
_San87_ schreef:Ik vind een magneet formaat pink nog best flink. Ik vind daar wel wat van, eigenlijk. Maar dat vind ik van dichtzetten en OPU ook.
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Krijg net te horen dat de kat van oma is overleden. Beestje zal niet ouder zijn geweest dan een jaar of vijf. Vermoeden een hartstilstand. Is de stress rondom oma toch teveel geweest
Helaas is gebeurd wat ik dacht toen ik het berichtje las, gisteren is oma overleden. Ben benieuwd wanneer de bom gaat barsten. Het hondje is gelijk mee naar ons gekomen en dat gaat gelukkig heel goed met de katten.
[ [url=m/tlbTMR.jpg]Afbeelding[/url] ]