Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:02

Please blijf hier ook posten!

Ik ben niet zo van de appen of appgroepen. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:31

We naderen het weekend, wie gaat er allemaal op date?

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:33

F_Orumster schreef:
We naderen het weekend, wie gaat er allemaal op date?

Ik heb er morgenavond eentje. 8-)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 21:35

Leuk! Wat ga je doen? Ik moet eerst even fitnessen voor ik weer date. Gewoon om me sexier te voelen. Afgelopen weken even teveel afgeleid (ziekte in familie) maar heb wel weer zin in een date. Dus even mijn matches opwarmen!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:49

Stille meelezer hier. Ik heb morgenavond ook een date. Echt met een type waar ik normaal nooit op zal vallen. Ergens ben ik ook een beetje bang dat het niet klopt ofzo omdat hij een bepaald type is waarvan ik denk waarom matchted hij met mij (onzekere ik die dat zegt haha). Moeilijk uit te leggen haha

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:33

@Forumster: het is via Breeze, dus gewoon een drankje in de stad. Very low level. :D Ik had zonet ook echt een leuk gesprek met iemand op Tinder die me dit weekend op koffiedate vroeg. Dus spannend weekend voor mezelf!

@xxxmh: Probeer dat uit je hoofd te zetten. Hij heeft een date met je ingepland, dus er zal vast wederzijdse interesse zijn. Probeer er zonder verwachtingen naartoe te gaan en maak er een leuke date van! Enjoy!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 23:33

Ik waarschijnlijk zondag!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 07:58

Aangezien ik na 1 avond alweer uit de appgroep ben gezet, hier maar weer verder.. :')

Momenteel twee mannen (1 op Bumble en 1 op Badoo) waarmee ik serieuzer contact heb. Maar de 1 reageert 1x per 2/4 dagen maar wel heel geïnteresseerd en knap, en de ander reageert wel sneller maar stuk meer interessant gesprek (en minder knap) maar reageert niet echt op het feit dat ik vraag om af te spreken. Dus ik denk dat dat snel klaar is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:29

Heb je het zo bont gemaakt?

Momenteel weinig leuke gesprekken. Merk dat m'n interesse ook laag is omdat ik druk ben met andere dingen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:31

robinxfellow schreef:
Aangezien ik na 1 avond alweer uit de appgroep ben gezet, hier maar weer verder.. :')

Momenteel twee mannen (1 op Bumble en 1 op Badoo) waarmee ik serieuzer contact heb. Maar de 1 reageert 1x per 2/4 dagen maar wel heel geïnteresseerd en knap, en de ander reageert wel sneller maar stuk meer interessant gesprek (en minder knap) maar reageert niet echt op het feit dat ik vraag om af te spreken. Dus ik denk dat dat snel klaar is.

Waarom ben je eruit gezet ?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 08:45

Ik ga morgenavond uiteten met mijn date (eerste date).

En deze ochtend date 2 met een andere man, wandelen!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 09:45

robinxfellow schreef:

Haha, wat heb je gedaan?

Ik zou niet zo'n moeite hebben met iemand die niet zo snel reageert. Als het verder goed voelt en er word oprecht intresse getoont dan is het prima toch?
Als ik naar mezelf kijk dan gebeurt dat bij mij ook. Krijg ook vaak reacties of ik nog kan antwoorden. Trouwens niet alleen bij dates maar ook in de vriendengroep.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 10:41

Ik ben leuk met iemand aan het kletsen en waarschijnlijk vh weekend een date.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:12

Leuk Zonnetje! Al een idee wat jullie gaan doen?

Ik vertrek zo weer voor een weekendje Groningen *\o/*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:14

We gaan poolen! Dus ben benieuwd, op de foto's leek hij heel groot, ik dacht is wel 190 maar is gewoon 180. Ik vind mezelf op sommige foto's ook groter lijken en langere benen dan irl. Ik ben maar 163 en heb juist korte benen. Raar hoor hoe foto's kunnen vertekenen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:27

Ohja leuk!
En ja apart hoe foto’s kunnen verrekenen. Vind dat sowieso wel wanneer mensen meerdere foto’s hebben op hun account dat je soms cht kijkt of het dezelfde persoon is :j

Maar daarom ook juist fijn als er meerdere foto’s gedeeld worden.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:54

Wat betreft de chat, het is belangrijk dat de app een wat beslotener en vertrouwelijkere omgeving is dan bokt, waar iedereen mee kan lezen. Sommigen van ons voelen zich geremd vrij te kunnen posten omdat het hier zo open is. Daarom voelt het niet zo fijn wanneer mensen in de meeleesmodus lijken te staan, en niet even gedag zeggen/introduceren als ze net binnenkomen. Ik begreep dat je 24u binnen bent geweest, in die tijd had je kunnen introduceren en evt kunnen noemen dat je het te druk had - of gewoon later aanvragen of je mee kan doen.

Wat ons daarnaast een beetje overviel was hoe snel de gesprekken verlopen met 15 deelnemers, het valt niet mee bij te blijven. Om de vertrouwde sfeer te behouden lijkt dit dus een beetje een max te zijn, al voelt dat ook weer niet zo fijn, het was niet onze bedoeling om daar grenzen aan te stellen.

Misschien een tweede appgroep oprichten? Er lijkt voldoende animo te zijn om ook die wel te vullen! Wie weet kunnen ze samen gevoegd als na verloop van tijd de apps rustiger worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 11:56

Volgens mij was het Janine die het eerder ook aangaf, maar persoonlijk zou ik het ook heel jammer vinden als dit topic straks doodbloed omdat iedereen in een appgroep zit :(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:00

fleurtjeuh schreef:
Volgens mij was het Janine die het eerder ook aangaf, maar persoonlijk zou ik het ook heel jammer vinden als dit topic straks doodbloed omdat iedereen in een appgroep zit :(

Mwah daar ben ik niet bang voor hoor. Er zijn altijd wel appgroepen geweest.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:01

Ja dat zou zeker jammer zijn! Ik date al een tijdje niet meer, maar wel heel fanatiek gedate en ook al een hele tijd hier aanwezig. Zou zonde zijn als dit topic dood zou bloeden..

Veel plezier (en succes?) voor de komende dates!

Foto's kunnen zeker vertekenen. De eerste foto van mijn vriend had ik 100% naar links geswiped, het was dat de tweede echt een stuk beter was :') En die was toch ook nog weer helemaal anders dan hoe hij in het echt is. Dus dat pakte positief uit. Maar ook wel gehad dat iemand op elke foto met zijn mond dicht lachte. Niets achter gezocht, maar tijdens de date bleek wel waarom :oo -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:13

Ja lachen met mond dicht vind ik altijd verdacht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 12:27

Ja gebit doet echt veel voor je uiterlijk/uitstraling.

App groepen zijn meestal niks voor mij. Gaat veel te snel.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 14:34

F_Orumster schreef:
Wat betreft de chat, het is belangrijk dat de app een wat beslotener en vertrouwelijkere omgeving is dan bokt, waar iedereen mee kan lezen. Sommigen van ons voelen zich geremd vrij te kunnen posten omdat het hier zo open is. Daarom voelt het niet zo fijn wanneer mensen in de meeleesmodus lijken te staan, en niet even gedag zeggen/introduceren als ze net binnenkomen. Ik begreep dat je 24u binnen bent geweest, in die tijd had je kunnen introduceren en evt kunnen noemen dat je het te druk had - of gewoon later aanvragen of je mee kan doen.

Ja ik had niet zoveel tijd om te introduceren gisteravond, daarnaast werd er ook niet echt aandacht/tijd besteed aan het feit dat er jieuwe mensen aan de groep waren toegevoegd. ik ken ook niet iedereens verhaal/wat ze uit Tinder halen dus dan word reageren ook lastig. En er werd vanmorgen vroeg aangegeven dat ze iedereen eruit zetten die niet of nauweljks had gereageerd. En nog geen 5 minuten later, voordat ik tijd had gehad om uberhaupt daarop te kunnen reageren/uitleggen was ik er al uitgezet. Beetje jammer maar veel plezier met je besloten appgroep verder. :j

Mocht er toch nog een tweede appgroep komen dan zou ik wel interesse hebben.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 16:35

Dat is èèn vd redenen dat ik niet in een Whatsapp groep wil, het verplichte reageren binnen een bepaalde tijd.

Veel plezier Zonnetje met je date.

Foto's zijn altijd lastig en kunnen erg vertekenen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 16:59

Hier kun je idd stille meelezer zijn en af en toe reageren (of niet). Maar in een appgroep ga je niet zitten om alleen mee te lezen. Lijkt me vrij logisch.

En er zitten er genoeg in die ook druk zijn, lijkt me ook logisch. Maar die kletsen later wel weer actief mee.

Hier inmiddels in Groningen. Vriend is nog druk aan het werk, dus ff lekker bijkomen vd rit.