Ik ben niet zo van de appen of appgroepen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
robinxfellow schreef:Aangezien ik na 1 avond alweer uit de appgroep ben gezet, hier maar weer verder..![]()
Momenteel twee mannen (1 op Bumble en 1 op Badoo) waarmee ik serieuzer contact heb. Maar de 1 reageert 1x per 2/4 dagen maar wel heel geïnteresseerd en knap, en de ander reageert wel sneller maar stuk meer interessant gesprek (en minder knap) maar reageert niet echt op het feit dat ik vraag om af te spreken. Dus ik denk dat dat snel klaar is.
robinxfellow schreef:Aangezien ik na 1 avond alweer uit de appgroep ben gezet, hier maar weer verder..![]()
Momenteel twee mannen (1 op Bumble en 1 op Badoo) waarmee ik serieuzer contact heb. Maar de 1 reageert 1x per 2/4 dagen maar wel heel geïnteresseerd en knap, en de ander reageert wel sneller maar stuk meer interessant gesprek (en minder knap) maar reageert niet echt op het feit dat ik vraag om af te spreken. Dus ik denk dat dat snel klaar is.
F_Orumster schreef:Wat betreft de chat, het is belangrijk dat de app een wat beslotener en vertrouwelijkere omgeving is dan bokt, waar iedereen mee kan lezen. Sommigen van ons voelen zich geremd vrij te kunnen posten omdat het hier zo open is. Daarom voelt het niet zo fijn wanneer mensen in de meeleesmodus lijken te staan, en niet even gedag zeggen/introduceren als ze net binnenkomen. Ik begreep dat je 24u binnen bent geweest, in die tijd had je kunnen introduceren en evt kunnen noemen dat je het te druk had - of gewoon later aanvragen of je mee kan doen.