Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heel vermakelijk om te lezen maar goh wat is je schoonfamilie dan kansloos als ze over de zeik gaan van zulk onschuldig grapje over hun nieuwste wurm. Zou je maar durven te zeggen dat de wurm in kwestie niet de mooiste, liefste en slimste van de wereld is
wat voor hel breekt dan los?
Had ik dat geweten dan zou ik tenminste iets leuks zijn gaan ondernemen in de avonden dat ik er was ipv braafjes bij hem thuis blijven met krijsende koter erbij.
Dat lijkt me zo klote om mee te maken.
Dan heeft Mango opeens heel veel neefjes en nichtjes

Roosch schreef:Ik vraag me dan af hoe zo een gesprek gaat.
"Ja nee ik kan me voorstellen dat dat erin hakt. Hebben jullie nog vragen over de brief of is alles duidelijk zo?"
Whut? Cayenne schreef:Roosch schreef:Ik vraag me dan af hoe zo een gesprek gaat.
"Ja nee ik kan me voorstellen dat dat erin hakt. Hebben jullie nog vragen over de brief of is alles duidelijk zo?"
Nou, je zegt het bijna letterlijk zoals het ging![]()
En dan ook nog een: "fijn dat het allemaal uitgesproken is en dan kunnen we dit vergeten.."Whut?
) dan is het boek 'De Larf' van Midas Dekkers misschien wel geschikt
Niobe schreef:Femke_Tweety schreef:Ik weet niet of ik nou moet hopen dat de familie wèl op bokt leest, of juist niet...
Ik wel, misschien leren ze er iets van
want hoezo valt hun hartstikke relevante brief niet bij iedereen in smaak 
Cayenne schreef:Jeetje Fly_High, wat ontzettend rot! Had hij verwacht dat je hem huilend van blijdschap om zijn nek zou vallen?
en one big happy family zou gaan uithangen
Met een baby die geboren is nadat ik al bijna 10 jaar het huis uit was en een dame die pas in beeld is gekomen toen ik er al paar jaar niet meer woonde en die ook nog niet zo veel ouder is dan ik en letterlijk 0 rol in mijn leven speelt
maar sorry dat is mijn gezin niet en boeit me gewoon best weinig. Mijn familie is en was sinds altijd al een enorme sh*tshow maar dit verslaat alles
Mars schreef:Fly_highDat lijkt me zo klote om mee te maken.
Ken verder niemand die zoiets heeft meegemaakt in zijn/haar gezin dus die frustratie kan ik nergens helemaal kwijt.
misschien dat dat iets perspectief geeft? Femke_Tweety schreef:Als je ooit nog een cadeautje voor 1 van de betreffende volwassenen zoekt (kerst ofzo...) dan is het boek 'De Larf' van Midas Dekkers misschien wel geschikt
![]()
Zet mogelijk wat dingen in verhoudingen voor ze...

Roosch schreef:Ik zou heel dwars een uitnodiging maken voor Mango's verjaardag en een lijstje.nl meesturen met wensen.