Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:[***] schreef:Ik heb mijn droombaan gevonden maar moet nog 1.5 jaar studeren. Krijg bijna de neiging om zonder diploma te solliciteren
Wat let je?
[***] schreef:_San87_ schreef:
Wat let je?
Geen idee, is dat niet een beetje arrogant? En als ik mijn opleiding niet afmaak heb ik een flinke schuld en geen diploma.
Het stukje kennis wat ik mis wordt wel aangevuld want als je wordt aangenomen begin je met een opleiding van 14 weken en als je voorkennis niet helemaal aansluit nog wat langer.
Ik ga in ieder geval contact opnemen of er stagemogelijkheden zijn!
_San87_ schreef:[***] schreef:
Geen idee, is dat niet een beetje arrogant? En als ik mijn opleiding niet afmaak heb ik een flinke schuld en geen diploma.
Het stukje kennis wat ik mis wordt wel aangevuld want als je wordt aangenomen begin je met een opleiding van 14 weken en als je voorkennis niet helemaal aansluit nog wat langer.
Ik ga in ieder geval contact opnemen of er stagemogelijkheden zijn!
Waarom? Als het je droombaan is? Neem gewoon eens contact op, misschien kan je het combineren met je studie?
[***] schreef:Ga ik doenzeker als ik er een stage van kan maken. Combineren met een andere stage is niet te doen in ieder geval. Het is wel ver weg van mijn opleiding maar na dit project heb ik waarschijnlijk nog maar een beperkt aantal contacturen dus dan is het waarschijnlijk wel te doen. Er zit een hogeschool daar in de buurt waar ook leuke minoren worden aangeboden dus dat komt ook mooi uit, en ik wil toch weg waar ik nu woon.