Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:De post van Femke vond ik hilarisch, feit dat ze normaal serieus op zaken in gaat betekend niet dat ze geen humor heeft. Was nogal verbaasd dat er mensen serieus op ingingen.
bigone schreef:Femke, zag vanochtend nog in een nieuwsbericht dat je huisarts je gewoon meteen een brief kan geven waardoor je direct een afspraak kunt maken.
Vayo schreef:Gewoon je bevestiging van vaccinatie goed bewaren. Alleen heeft dit officieel geen waarde, het is geen officieel bewijs. Het ministerie van VWS werkt aan een fraudebestendig vaccinatiebewijs voor Nederlanders als onderdeel van het Digitaal Groen Certificaat dat op Europees niveau wordt ontwikkeld. Dus er komt vanzelf een officieel iets waarmee je kunt aantonen dat je gevaccineerd bent, zodra dit ergens nodig kan zijn. Vooralsnog hoef je dit nog nergens te tonen en zijn landen als Duitsland nog oranje en is het dringend advies om er alleen noodzakelijk heen te reizen. Ook als gevaccineerde moet je je gewoon nog laten testen om Duitsland in te mogen reizen.
https://ggdghor.nl/actueel-bericht/gele-boekje/
Femke_Tweety schreef:De mening over 1 van die onderwerpen zegt toch niet meteen iets over de mening over de andere onderwerpen?
Cer schreef:Citaat:Het was geen overdrijven; gewoon scherpe humor
zo kwam het niet over... ook omdat Femke zich vaker zorgen heeft gemaakt over denkbeeldige situaties meen ik ...
Citaat:Volgens mij word je er dan weer uitgefilterd
Ze meldt zich ook niet aan.. ze kijkt of ze al aan de beurt is..Zo lees ik m
Huertecilla schreef:Femke_Tweety schreef:De mening over 1 van die onderwerpen zegt toch niet meteen iets over de mening over de andere onderwerpen?
...en nog minder over je persoonlijkheid.
Welkom in de wondere wereld van Bokt aannames en sprongen naar conclusie op basis van het eígen belevingswereldje als zijnde dé enige en absolute werkelijkheid
Sizzle schreef:Vayo, er zijn wel degelijk nu al landen waar je quarantaine plicht vervalt bij een inenting (naast de test). Duitsland heeft het ook aan zijn zuid-grens 2 weken geprobeert vol te houden maar dat is hopeloos mislukt, nu mag gewoon iedereen weer komen winkelen zonder wat dan ook
Abiola schreef:Vayo schreef:Gewoon je bevestiging van vaccinatie goed bewaren. Alleen heeft dit officieel geen waarde, het is geen officieel bewijs. Het ministerie van VWS werkt aan een fraudebestendig vaccinatiebewijs voor Nederlanders als onderdeel van het Digitaal Groen Certificaat dat op Europees niveau wordt ontwikkeld. Dus er komt vanzelf een officieel iets waarmee je kunt aantonen dat je gevaccineerd bent, zodra dit ergens nodig kan zijn. Vooralsnog hoef je dit nog nergens te tonen en zijn landen als Duitsland nog oranje en is het dringend advies om er alleen noodzakelijk heen te reizen. Ook als gevaccineerde moet je je gewoon nog laten testen om Duitsland in te mogen reizen.
https://ggdghor.nl/actueel-bericht/gele-boekje/
Wat mij betreft hadden ze juist het gele boekje het officiële document gemaakt. Als je dan op reis gaat naar een verplicht gele koorts land, moet je straks al 2 dingen mee, dat wordt dan toch een administratieve onzin toestand? Nu gaan ze een hoop centen uitgeven aan iets wat in feite al bestaat, alleen niet digitaal.
Als in dat nieuwe digitale pas ook je gele koorts ed wordt geregistreerd, dan heb ik niets gezegd.
Huertecilla schreef:...en nog minder over je persoonlijkheid.
Welkom in de wondere wereld van Bokt aannames en sprongen naar conclusie op basis van het eígen belevingswereldje als zijnde dé enige en absolute werkelijkheid
. Ja, en ik kan me dat dus niet voorstellen.. dat iemand echt denkt dat mensen door een straat gaan racen...Citaat:Zo stel ik me dat ook ongeveer voor. Mensen reageren zo bizar als ze denken dat ze aan het ‚winnen‘ zijn
Maar ik schrijf toch ook niks over de 'waarde' van andere berichten...??Citaat:Cer,
Ander gevoel voor humor misschien? Ik vond 'm geweldig grappig en pittig. Doet niets af aan de waarde van andere berichten van Femke.
Sizzle schreef:Op dit moment mag iedereen de grens over, ieder land heeft echter zo zijn eigen regels bij binnenkomst.
mag schreef:je hebt gelijk met negatieve test, ik bedoel eigenlijk wanneer mag je na vaccinatie zonder negatieve test de grens over