Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Was het een Franse verkoper? Want bij pikeur scheelt het 1 of 2 maten tussen duits/nl en Frans. Zelfs als label erin zit kan je daar enorm de mist mee on gaan. Dus altijd foto van het label vragen dan bij volgende keer.
Wel enorm balen zeg! Welk jasje en kleur?
roxiie schreef:Echt in de zak? Ik ga zometeen gelijk kijken.![]()
Ik zoek een maat 36/S
Edit; ja in alle jasjes in de zak gevonden. Nooit geweten.
En het is helaas indd geen 36.
Er staat op het etiket grosse/taille/size 32
Beetje jammer
C_arola schreef:Ik denk dat de koper dan de bestelling moet annuleren met aangeven dat het in overleg met jou als verkoper is gedaan. Dan de advertentie opnieuw uploaden en dan haar het opnieuw laten kopen met een ander aflever adres. Wanneer een verzendlabel al is aangemaakt kan deze niet meer gewijzigd worden namelijk.
cobiie schreef:roxiie schreef:Echt in de zak? Ik ga zometeen gelijk kijken.![]()
Ik zoek een maat 36/S
Edit; ja in alle jasjes in de zak gevonden. Nooit geweten.
En het is helaas indd geen 36.
Er staat op het etiket grosse/taille/size 32
Beetje jammer
Heb je nog niet op alles is oké geklikt? Dan kan je met foto van de label mogelijk nog retour zenden afdwingen.
MyWishMax schreef:Het vervelende is dat sommige wel de maten van de rest van de eu aanhouden(het dikgedrukte nummer) en sommige dus hun eigen maat in eigen land. Bij de ene zou je dus een te grote krijgen als je erbij optelt en bij de ander wel goed.
Je kan beter gewoon foto van het label vragen ipv zelf gaan gokken/rekenen.
Spenk schreef:Ik heb eigenlijk altijd ze hun eigen maten aanhouden is mijn ervaring. Dus koop nooit wat zonder foto label
Georgette schreef:Heeft iemand enig idee hoe je zelf weer de volgorde van je kledingkast wil aanpassen door kleding opnieuw te plaatsen? Voorheen kon dit gewoon. Als ik de advertentie nu opnieuw plaats, dan wordt het niet als nieuwe advertentie getoond en komt het ook terug op dezelfde plek in mijn kledingkast. Ik heb ook al geprobeerd de tekst iets aan te passen, maar ook dat helpt niet.
Eens in de zoveel tijd wil ik alles weer bij elkaar plaatsen, dus mijn eigen kleding, dan kleding van m'n kinderen op volgorde van maat, etc. Maar helaas werkt het dus niet meer om de advertenties dus opnieuw te plaatsen.