Loeky01 schreef:__Sannne schreef:Same here, maar helaas geen mogelijkheid om deze producten bij een winkel in de buurt te halen. Wacht nu op twee pakketjes, de ene zou afgelopen vrijdag al bezorgd worden (was een pre-order) en de ander zou uiterlijk gisteren geleverd worden. Zijn er allebei uiteraard nog niet. Snap dat het nu lastiger is met het Corona gedoe maar baal er wel van.dat is zo naar... Ik snap het niet waarom het zo verschilt en waar dat dat dan aan ligt. Bij ons zijn het nog steeds dezelfde postbezorgers en de meeste DC's zijn gewoon gedigitaliseerd..
Zakelijk gezien is dit op het moment mijn grootste frustratie. Gestoord wordt je er van. Klanten ontvangen hun pakketten niet, soms krijgen ze ze gewoon 'nooit' (als in ze zijn al 3 weken onderweg), soms zijn ze stuk, worden ze over het hek gemikt of op het verkeerde adres afgeleverd. Te bizar voor woorden. 6 jaar doe ik dit al en zo raar als het nu is...
Andersom trouwens ook hoor. Grote levering komen per koerier, dat gaat redelijk goed soms een dag vertraging. Maar kleine tussen leveringen komen met de gewone pakketbedrijven. Vandaag hadden hier moeten zijn ups, gls en de dpd. Geen van 3 zijn komen opdagen. Postnl moet al 4 dagen nieuwe printmaterialen brengen, maar dat lukt ze blijkbaar nog even niet.