Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:12

Loeky01 schreef:
__Sannne schreef:
Same here, maar helaas geen mogelijkheid om deze producten bij een winkel in de buurt te halen. Wacht nu op twee pakketjes, de ene zou afgelopen vrijdag al bezorgd worden (was een pre-order) en de ander zou uiterlijk gisteren geleverd worden. Zijn er allebei uiteraard nog niet. Snap dat het nu lastiger is met het Corona gedoe maar baal er wel van. -O-

-O- dat is zo naar... Ik snap het niet waarom het zo verschilt en waar dat dat dan aan ligt. Bij ons zijn het nog steeds dezelfde postbezorgers en de meeste DC's zijn gewoon gedigitaliseerd..

Zakelijk gezien is dit op het moment mijn grootste frustratie. Gestoord wordt je er van. Klanten ontvangen hun pakketten niet, soms krijgen ze ze gewoon 'nooit' (als in ze zijn al 3 weken onderweg), soms zijn ze stuk, worden ze over het hek gemikt of op het verkeerde adres afgeleverd. Te bizar voor woorden. 6 jaar doe ik dit al en zo raar als het nu is...

Andersom trouwens ook hoor. Grote levering komen per koerier, dat gaat redelijk goed soms een dag vertraging. Maar kleine tussen leveringen komen met de gewone pakketbedrijven. Vandaag hadden hier moeten zijn ups, gls en de dpd. Geen van 3 zijn komen opdagen. Postnl moet al 4 dagen nieuwe printmaterialen brengen, maar dat lukt ze blijkbaar nog even niet.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:12

Iejoorr schreef:
Dat ik wil slapen maar jongens onder mn raam op een bankje "stoer" zitten te chillen en herrie maken.
Ga je moeder pesten ofzo :')
Ohja en ook geen anderhalve meter afstand houden :roll:

Bel de pliesie ~~}> ~~}>

Fireheart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:42

Dat ik sinds 2 dagen een kattenluik heb waar mijn kat níks van snapte, tot nu??? Opeens is hij weg... grrr :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 23:44

Mars schreef:
Aan ‘ligde’ en ‘me kruis’ :=

En Jeroen v Koningsbrugge, echt de meest irritante figuur op de Nederlandse tv. En nauwelijks te ontwijken want hij zit in 1001 programma’s. Zelfs Maxim Hartman verdraag ik beter.

Ik voel je compleet.

Al vind ik Maxim nog weleens grappig :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 08:12

Sterkte moniekj :(:)

Ik erger mij aan deze tijden.
Begin vroeger want dat is gunstiger nu maar ik vind van niet ~~}>
Heb besloten dat ik na 4 maanden maar een rondje op mijn paard ga rijden aangezien ik ook eerder klaar ben.
Ik heb de liefste van de hele wereld maar zit zo laag in mijn energie dat ik mezelf echt een schop moet geven :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 09:42

Mensen op Facebook die nota bene zelf in de zorg werken die gaan klagen over basisschoolleerkrachten die niet aan het werk willen/durven. "er is wel weer een groot verschil tussen leerkrachten en zorgpersoneel.."

Wat had je dan willen doen Gerda, jouw cliënten zonder zorg laten zitten zodat ze ziek worden/blijven?

Ligt het aan mij of is dit gewoon totaal niet te vergelijken. Basisschoolkinderen zijn niet afhankelijk van hun school, dat kan ook later nog opgepakt worden, of thuis of online. En hebben (algemeen genomen) gewoon ouders die in hun primaire levensbehoeften voorzien.

Wat wil je dan als zorgpersoneel? Waarom ben je dan in de zorg gaan werken als je niet alles eraan wil doen om mensen zorg te bieden die ze nodig hebben?

Daar buiten gelaten dat ik ook van zorgpersoneel hun angsten begrijp. Maar die zouden dan toch juist de angsten van leerkrachten beter moeten begrijpen in plaats van ze neerhalen?

Ik snap het niet meer hoor -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:04

Tja, mijn vader dacht ook dat mijn zusje (basisschooljuf) de afgelopen weken vakantie had zitten vieren. Kind heeft harder gewerkt dan ooit om al haar kids van online lesmateriaal te voorzien en heeft ondertussen een bult aan administratie weggewerkt waar ze op normale lesdagen niet aan toe komt. Mensen denken blijkbaar nog steeds dat leerkracht een soort luizenbaantje is -O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:07

Ik erger mij al jaren aan de zorgpersoneel vs leraren fittie. Dus ben het met je eens. Ben zelf ook leraar en hoewel ik nu minder tijd kwijt ben aan reizen etc. heb ik met mijn 0,5 baan de afgelopen weken, sinds de sluiting, bijna fulltime gewerkt. Is niet erg, hoort erbij. Maar ik erger mij wel kapot aan al die mensen die denken dat wij met een glas wijn in de tuin hebben gelegen de afgelopen weken.

We werken allemaal hard, ongeacht wat je doet. Ik heb immens respect voor de zorg en zij staan echt aan de frontlinie, maar dat betekent niet dat andere beroepen niet minder hard werken nu.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:13

Sowieso dat hele vergelijken van beroepen en het wedstrijdje "ik heb het zwaarder dan jij want..."

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:15

Dat ik zenuwachtig ben over het gesprek die mijn vader vanmiddag heeft met de huisarts over mijn moeder met Alzheimer.We lopen tegen verschillende problemen aan met haar en ik hoop dat het door het gesprek wat makkelijker gaat.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 11:00

Mensen die bij een huis-tuin-en-keuken foto zetten "Niet gebruiken of kopiëren".

Alsof mensen dat doen, die kunnen echt wel iets beters vinden. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 11:01

Captain schreef:
Mensen die bij een huis-tuin-en-keuken foto zetten "Niet gebruiken of kopiëren".

Alsof mensen dat doen, die kunnen echt wel iets beters vinden. :')

HAHA ja echt he.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 11:50

Blaasontsteking niet over was en blijkbaar doorgaat naar me nieren of darmen. Voel me hondsberoerd en kan pas na twee uur bellen om te horen hoe verder

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 12:01

Dat loungesets zo achterlijk duur zijn.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 12:06

xPabloBokt schreef:

Cranenbroek!! _/-\o_

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 12:11

DiscoDipp schreef:
xPabloBokt schreef:

Cranenbroek!! _/-\o_

Daar wilden we inderdaad gaan kijken! Hopelijk dit weekend ergens en anders volgende week :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 12:12

Winkel, Corona, bejaarden, karretjes, hutje mutje. -:(-

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 12:13

Ik heb destijds een loungeset gekocht bij de blokker. Voor 300 euro prima set, misschien een idee?

Ik erger mij vandaag enorm aan alle jengelende kids in de tuinen :+ ik wil rustig een boek lezen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 12:17

xPabloBokt schreef:
DiscoDipp schreef:
Cranenbroek!! _/-\o_

Daar wilden we inderdaad gaan kijken! Hopelijk dit weekend ergens en anders volgende week :D

Zou niet in het weekend gaan aangezien het op een normale doordeweekse dag behoorlijk druk is. ;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 12:30

Ja ik wil alleen geen Rattan, want dat vind ik lelijk :+ ik wil het liefst aluminium/staal of hout, of een combinatie daarvan.

@Marcella waarschijnlijk gaan we dinsdagmiddag.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:08

xPabloBokt schreef:

Bij de action hadden ze laatst een goedkope!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:12

Krijg ik een berichtje van mijn baas: "Morgen wordt het druk ivm moederdag, dus je begint om 8:30."

Ik zou eerst om 9:00 beginnen. Als ze het had gevraagd had ik 100% zeker weten ja gezegd, wat maakt dat halve uurtje nou uit? Maar het zo mededelen en het gelijk in mijn rooster aanpassen... vind ik zó respectloos! Ik kan er niet eens wat van zeggen want ik had sowieso gekund om 8:30.

Ze heeft soms echt zo'n rare manier communiceren. Alle leidinggevende zijn super lief en vragen het gewoon en zeggen altijd dankjewel als je extra komt werken. En zij deelt het altijd gewoon mee alsof het niet over jou eigen vrije tijd gaat!

Edit: als ik een appje terugstuur met: "Hey, dat is goed hoor, maar zou dit voortaan gevraagd kunnen worden?" Is dat netjes?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:17

xPabloBokt schreef:

Google eens Alice's garden ;). Daar hebben we onze loungeset ook besteld. Heel goede reviews.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:27

Dat ik nu nog 1 test van de 3 moet doen, maar een krolse kat mij lastig loop te vallen. :')

Nadeel het is wel belangrijk om in aanmerking te komen voor een baan. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:30

Lestrange01 schreef:
Krijg ik een berichtje van mijn baas: "Morgen wordt het druk ivm moederdag, dus je begint om 8:30."

Ik zou eerst om 9:00 beginnen. Als ze het had gevraagd had ik 100% zeker weten ja gezegd, wat maakt dat halve uurtje nou uit? Maar het zo mededelen en het gelijk in mijn rooster aanpassen... vind ik zó respectloos! Ik kan er niet eens wat van zeggen want ik had sowieso gekund om 8:30.

Ze heeft soms echt zo'n rare manier communiceren. Alle leidinggevende zijn super lief en vragen het gewoon en zeggen altijd dankjewel als je extra komt werken. En zij deelt het altijd gewoon mee alsof het niet over jou eigen vrije tijd gaat!

Edit: als ik een appje terugstuur met: "Hey, dat is goed hoor, maar zou dit voortaan gevraagd kunnen worden?" Is dat netjes?

Ik had gewoon gezegd van; ik heb al plannen voor werk aan, ben er om 9 uur.

Dikke doei hoor, slechte communicatie kan echt niet.