Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:MarcoBorsato schreef:Ik wacht tot Patrick me eindelijk ziet staan en voor de rest dood ik de tijd.
Marco, misschien moet je dan je eeuwige coltruien (en nekmat) inwisselen voor iets met een v-halsje; komen je gerda's beter in uit
daffodil schreef:Oh, dat zijn de beste dieren voor wat extra TLC, wat voor exemplaar is het gewordenHahaha ik moet hier zo hard om lachen!!!! Mijn voormalig fwb had me gespot op Tinder dus appte hoe het kwam dat ik weer op de markt was......gelukkig voelde ie wel aan dat ie nog niet voor moest stellen om af te spreken want daar heb ik ff geen behoefte aan. Ik heb andere afleiding want ik heb vandaag gewoon een paard erbij gekocht.
daffodil schreef:Hahaha ik moet hier zo hard om lachen!!!! Mijn voormalig fwb had me gespot op Tinder dus appte hoe het kwam dat ik weer op de markt was......gelukkig voelde ie wel aan dat ie nog niet voor moest stellen om af te spreken want daar heb ik ff geen behoefte aan. Ik heb andere afleiding want ik heb vandaag gewoon een paard erbij gekocht.