Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:36

gomir schreef:
Iemand enig idee wat er in mijn kerstpakket zit? Het lijkt iig niet bij het herbruikbare waterflesje te horen. Want waarom zou je iets van suikerriet maken om het vervolgens te combineren met een plastic item uit China :+

[ [url=m/4KHBYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wzqpuL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Interesting..! Welke sector werk je? Is het touwtje rekbaar?

_Karlijn

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:37

Collega's/werkgever vragen? (Of denk ik nu te simpel? :+ )

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:41

Misschien is het iets om mee te sporten, maar wat zou ik niet weten.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:43

Ja dit is volgens mij een sport elastiek voor thuis. Kan je gebruiken door het “blok” in beide handen te houden, of 1 “blok” door een deur klink doen en dan kan je verschillende oefeningen doen voor je schouders/armen/borst.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:44

In de zorg, geen idee wie er verantwoordelijk is voor de pakketten binnen de organisatie.
We hebben ons er al twee nachtdiensten het hoofd over gebroken en niemand had een idee :D

Het is een vilten tas met daarin dit ondefinieerbare item, een herbruikbare waterfles van suikerriet en een folder met culturele route door de stad. De tas en fles zouden wel van AP productions kunnen komen, maar daar vind ik dit ding ook niet op de website terug (die hebben allemaal duurzame producten en dit Chinees baksel doet ook niet echt duurzaam aan)

Je kunt het inderdaad oprekken culaccino, dus misschien kan ik het ook wel gebruiken als creatieve snelbinders op de fiets :+ Zoutblok lukt natuurlijk ook niet, want daarvoor zijn die blauwe dingen te groot.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:48

gomir schreef:
Iemand enig idee wat er in mijn kerstpakket zit? Het lijkt iig niet bij het herbruikbare waterflesje te horen. Want waarom zou je iets van suikerriet maken om het vervolgens te combineren met een plastic item uit China :+

Tada: https://www.promotex.nl/dolphin-elastis ... geschenken , je wordt verwacht ermee te gaan fitnessen :(:) _/-\o_ , dat doe je op je werk vast nog niet genoeg := .
Laatst bijgewerkt door Jet op 16-12-20 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:48

xSCWx schreef:
Ja dit is volgens mij een sport elastiek voor thuis. Kan je gebruiken door het “blok” in beide handen te houden, of 1 “blok” door een deur klink doen en dan kan je verschillende oefeningen doen voor je schouders/armen/borst.

Als ik daar op google zijn die dingen allemaal 120-130 cm lang en zitten er handvatten aan (die ook om je enkels kunnen voor sommige varianten). Deze blauwe blokjes zijn 6 cm en de gaten passen dus net een vinger of 2 in.

Maar ik ben niet sportief geloof ik, want ik zie totaal niet voor me hoe ik dit ding daarvoor zou moeten gebruiken. En had er dan een boekje met toelichting en oefeningen bij gedaan ipv een kunstroute }:0

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:52

Als je op "mijn" link klikt, zie je onderaan een paar fotootjes. Als je daar op klikt, krijg je onder in beeld een hele reeks foto's te zien. Zij doen hun duimen door dat gat, past dat niet bij jou? En volgens mij zijn deze qua elastiek ook zo'n 50 cm. https://www.promotex.nl/dolphin-elastis ... schenken#0 .

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:55

Jet schreef:
gomir schreef:

Tada: https://www.promotex.nl/dolphin-elastis ... geschenken , je wordt verwacht ermee te gaan fitnessen :(:) _/-\o_ , dat doe je op je werk vast nog niet genoeg := .

Jet, Held!

Duimen passen er inderdaad wel in, maar dwaarom zou ik dat willen O:)
Ik werk me rot met de COVID en ik mest elke dag 10 hokken uit + alle bijkomende klussen.
Gebruik het wel als bindkoord voor iets tot het per ongeluk kapot gaat of in de vuinisbak beland :+

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:56

Het is zo te horen net zoiets als mijn pakket: zakje paprikachips, zakje M en M's, blikje Pepsi Cola, twee stroopwafels in een pakje, een bon voor thuisbioscoop ( geen idee hoe hoog, in mijn eentje gebruik ik hem niet, dus ik heb hem aan een stalgenoot gegeven) en een fleeceplaid. Behalve de plaid echt niet gezond... Jij mag nog aan de wandel en tijdens het wandelen van de kunstroute je verantwoorde waterflesje gebruiken en aan duimfitness doen }> .

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:59

gomir schreef:
Citaat:

Jet, Held!

Duimen passen er inderdaad wel in, maar dwaarom zou ik dat willen O:)
Ik werk me rot met de COVID en ik mest elke dag 10 hokken uit + alle bijkomende klussen.
Gebruik het wel als bindkoord voor iets tot het per ongeluk kapot gaat of in de vuinisbak beland :+

Precies wat ik al dacht: je werkt je een slag in de rondte en mag dan ook nog eens gaan duimfitnessen en kunstroutes lopen... Daar mogen ze je wel een doorbetaalde vrije dag voor geven vind ik :+ . Maar je kan je collega's wel vertellen wat het is!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:22

Dat kun je in ieder geval nog eten Jet ;)
En ik kan idd nu wat mensen uitleggen wat ze ermee kunnen doen als ze daar zin in hebben

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:27

Laatst bijgewerkt door Sybelle op 16-12-20 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:28

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:31

Briljant!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:47

Je wil in deze corona tijd toch niet bewust zwanger raken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:51

Britta31 schreef:

Waarom niet?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:12

Met al dat thuiswerken is het alleen maar makkelijker als ouder om je kind op te voeden, dus lijkt me juist prima kunnen!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:13

Pepperrr schreef:
Met al dat thuiswerken is het alleen maar makkelijker als ouder om je kind op te voeden, dus lijkt me juist prima kunnen!

Niet met mijn werk hoor :+

Heel de dag klanten bellen met een huilende baby op de achtergrond gaan zowel de klanten, mijn baas als ik niet waarderen

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:45

Het blijkt ook dat vrouwen die niet/moeilijk zwanger werden ineens zwanger werden in corona tijd. Wat waarschijnlijk te wijten is aan minder stress doordat iedereen veel thuis is en weinig afspraken heeft.

Vriendin van mij zat in het begin van een traject omdat ze moeilijk zwanger werd. Zou starten met de behandeling en toen kwam corona dus werd de behandeling uitgesteld.
2 maanden daarna is ze op natuurlijke wijze zwanger geworden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:56

Sybelle schreef:
Steeph schreef:
Zouden er de komende maanden meer of minder babies geboren worden? <<) :')

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/331 ... le-records

[ [url=m/E9Koqf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meer :D

Ha, echte data! Dankjewel!

Britta31 schreef:

Ik zou dit inderdaad ook denken. Maar misschien ben ik gewoon te pessimistisch.

Mjetterd schreef:
Het blijkt ook dat vrouwen die niet/moeilijk zwanger werden ineens zwanger werden in corona tijd. Wat waarschijnlijk te wijten is aan minder stress doordat iedereen veel thuis is en weinig afspraken heeft.

Vriendin van mij zat in het begin van een traject omdat ze moeilijk zwanger werd. Zou starten met de behandeling en toen kwam corona dus werd de behandeling uitgesteld.

Lijkt me interessant om hier eens echt onderzoek naar te doen :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:58

Mjetterd schreef:

Zitten er toch nog positieve kanten aan een lockdown.

(Zeg ik met een knipoog, natuurlijk ben ik net als iedereen blij als we allemaal weer normaal kunnen/mogen doen)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 09:32

Steeph schreef:
Mjetterd schreef:

Lijkt me interessant om hier eens echt onderzoek naar te doen :j

Ja ben ik ook wel benieuwd na!
Ik las er laatst een artikel over en kwam er toen achter dat het mijn vriendin niet de enige was waar het gebeurd was:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... a-lockdown

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:51

Britta31 schreef:

Want? Het is dat mijn man en ik er nig niet aan toe zijn, maar had me heerlijk geleken! Niet zoveel visite aan je deur, lekker veel thuis bij je kind, heerlijk rustig!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 11:23

Britta31 schreef:

Waarom niet? Je mist nu juist niks... vriendin van mij vind het heerlijk :')