Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 21:11

Ja jottum wel. Alleen cakewalk niet. Was van dezelfde eigenaär.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:15

Bestelling van bonton retour lautje? Zonde. Het blousje is zo heerlijk dun, echt perfect voor heel warm weer. En het staat hopelijk prachtig bij zn rossige koppie.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:58

Jammer idd die lange levertijden van Limango... Hoop toch dat het allemaal gaat passen.

Michelle wat heb je gehouden? Foto?

Gister mooie marktplaatsvondsten opgehaald, broekje Mingo en shirt Phil & Phae. Ben steeds meer de duurzame merken aan het volgen op marktplaats en lukt eigenlijk heel goed om leuk spul te scoren! Vind het alleen jammer dat het óf vaak effen is of met een drukke print over het hele item. Ik vind vaak effen met een opdruk die niet over hele shirt gaat het leukst, maar dat lijkt er haast niet te zijn? Bobo Choses had ik wel gevonden. Of kent iemand nog merken die dat wel hebben?

Score:
Afbeelding

Ik bedoel shirts die hier op lijken, en dan van duurzame merken (die niet de wereld kosten, ook nog een eis := )
Afbeelding

Want vind dit soort dingen vaak minder leuk, zeker omdat de boordjes dan een andere kleur hebben vaak en de kleuren zo fel zijn, terwijl rustigere kleuren m’n jongste beter staan (bv Maxomorra, Smafolk)
Afbeelding

CarlijnQ vind ik dan nog wel leuke dingen hebben maar verder... :?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:03

Ooh lastig Tamara! Wel een heel leuk setje heb je gescoord.

We houden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug gaat:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:12

Stella mcCartney heeft veel effen met leuke prints erop :j
En Tiny Cottons, Emile et Ida, soms mini rodini. Vind ik ook leuke merkjes :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:31

Van Maxomorra heb je van de meeste prints ook de single print, dat er maar 1 zo'n figuurtje groot op de borst staat, die vind ik ook leuker :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:34

Ik vind trouwens the animals observatory ook erg leuk, maar zo duur dat ik dat weiger om nieuw te kopen. Heb er wel leuke tweedehandsjes van.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 09:37

The animals observatory is echt zo mooi. Alleen ook duur ja. Heb t echt alleen in de sale.

MR heeft vaak ook wel de single print Tamara.
Emile et Ida zal je ook echt leuk vinden denk ik. Vaak mooie ingetogen kleuren en wel speels.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 10:06

Emile et Ida vind in fantastisch. Maar je Mp aankopen zijn ook erg leuk!

Leuke aankopen Michelle!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:57

The animal observatory is 2-hands ook duur

Toevallig maand geleden gekocht Afbeelding

Zijn in Roermond de outlet
Pffffff mega druk kan niet lekker winkelen maar merk ook dat dit niet meer mijn ding is

Waar koop ik juist bij de superdry
Ff eten en roteind terug dit was keertje leuk maar voorlopig niet meer

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:20

Das wel jammer tita! Maar dan weet je dat iig voor de volgende keer. Leuk jurkje wel!

Dank voor de tips! Ik ga eens neuzen!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:27

Moet je ook niet op zaterdag heen gaan denk ik :P Ik word gewoon in de stad al gek op zaterdag. Internetshoppen is meer mijn ding :')

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:00

Zo ik kom ook weer aanwaaien! Enorm druk gehad afgelopen week met werk, opleiding, paard, kind en een man :')

Prachtige setjes voorbij zien komen!!
Jammer tita dat je alles terug heb moeten sturen!
MB wat enorm fijn dat de kleine meid t zo goed doet! En fijn dat jullie nu weer wat tijd voor o hebben!
Michelle ook leuk gescoord!!
Tamara wat een ontzettende leuke broek!!
Verder heb ik wel snel bijgelezen maar ik weet niet alles meer :+

Nog even een tip voor degene die opzoek zijn naar de roadtrippin trui van carlijnq bij hippemamashop in de sale *\o/*
Ik heb er al 1 maar heb ik nog 1 maat groter besteld Mn man verklaarde me voor gek :')
Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:10

Michelle, echt leuke dingen van cotton fish.

Volgende keer als het weer bij Vente is (ik blijf t gewoon Vente noemen hoor...) Toch ook maar wat bestellen als er weer wat leuks bij zit.

Hier gister weer goed geslaagd bij Zara en bij hudsons ook wat dingen meegenomen van babyface geloof ik. Was allemaal totaal niet nodig maar oma betaalde O:)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:05

Hoe valt die trui Mama2018?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:38

Fee_ schreef:
Michelle, echt leuke dingen van cotton fish.

Volgende keer als het weer bij Vente is (ik blijf t gewoon Vente noemen hoor...) Toch ook maar wat bestellen als er weer wat leuks bij zit.

Hier gister weer goed geslaagd bij Zara en bij hudsons ook wat dingen meegenomen van babyface geloof ik. Was allemaal totaal niet nodig maar oma betaalde O:)

Kun je zeker doen!

Woon je in de buurt bij mij? Nee hè? Anders kon je het bekijken en misschien is het wel wat voor jou

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 23:32

MaritB schreef:

CarlijnQ valt groot. Ik heb 86/92 voor zoon die in 92 zit maar valt als 98. Past echt nog niet.

Andere zoon draagt 116/122 en dus 110/116 van CarlijnQ en die past zijn shirts en truien perfect.

Vandaag mijn BC bestelling ontvangen, dankzij Tita toch gevallen voor wat leuks daar... wel over getwijfeld maar kleuren staan zo leuk bij hoogblond <3 hopelijk past het model ook goed.
Afbeelding

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:01

Leuk Ryder! Heb die kersjes ook al vaker voorbij zien komen, zo gezellig! Ben benieuwd hoe het valt! Heb nu een shirtje in het vooruit liggen voor de jongste maar dat is nog een eeuwigheid voordat dat past dus een gokje.

Die Road Trippin is wel erg leuk <3 Weet alleen niet zeker of de kleur m’n kinderen wel zal staan, of het niet te flets wordt. Maar denk dat m’n oudste hem prachtig zal vinden dus zal eens gaan kijken.

Edit maten die ik nodig heb alweer uitverkocht :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:09

BC valt wel stukken wijder dan Carlijn.
BC is iid groot maar ik verbaasd me erover dat het toch past. Ik heb de maten 12-18 maanden vooral t-shirts en het past allemaal super kwa lengte terwijl zoonlief nu in 74 zit, dus Tamara gewoon passen

Tamara de echte verkoop moet nog komen hoor, en is nog voldoende te krijgen
De meeste grootste webshop die eerste aan de sale begint is Petozzi echter is die op moment van sale ook heel snel leeg.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:13

Ryder schreef:
MaritB schreef:

CarlijnQ valt groot. Ik heb 86/92 voor zoon die in 92 zit maar valt als 98. Past echt nog niet.

Andere zoon draagt 116/122 en dus 110/116 van CarlijnQ en die past zijn shirts en truien perfect.

Vandaag mijn BC bestelling ontvangen, dankzij Tita toch gevallen voor wat leuks daar... wel over getwijfeld maar kleuren staan zo leuk bij hoogblond <3 hopelijk past het model ook goed.
[ [url=m/vRl1TJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helemaal leuk <3 <3 <3

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:16

Bobo valt wijd, maar die shirts zijn van zo’n fijn dun stofje dat het ook mooi valt bij dunne kindjes vind ik.
Staat mijn slankie iig heel leuk oversized :j

Hoe Carlijnq valt is steeds verschillend. De kikkertrui en het sandwichshirt heb ik maat 98/104 maar dat shirt is wel 5cm langer dan die trui.
Het hoofdgat is wel erg klein. In mijn kikkertrui (die overigens weer aardig gered is van de kerrievlekken :=) ga ik door de naaiturk knoopjes bij t hoofdgat laten maken, heb elke keer ruzie om m aan te trekken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:21

Ik vind dat ook mooi idd bij smalle kindjes, behalve truien als ze heel kort en breed vallen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:37

Ik heb de lovebirds van carlijn in 98/104 terwijl hij in 86/92 zit. Hij is wel wat lang maat past qua mouwen. Hoofdgat is idd erg klein.

Ik vind het trouwens heel irritant dat je bij veel webshops niet op maat/geslacht en of merk kan selecteren. Ik haak dan snel af wat natuurlijk goed is voor de bankrekening
Laatst bijgewerkt door caro29 op 19-05-19 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:39

MaritB schreef:

Ik moet zeggen dat mijn kindje niet heel smal is :+
En ik t eigenlijk wel op maat vind vallen. Het shirt van de roadtripping is wel lekker lang en langer dan andere shirts.
Maar met deze trui vind ik t eigenlijk wel leuk als t wat groter valt :D

Oh wat jammer dat er al veel is uitgekocht! Heb ik net geluk gehad :o

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:39

verootjoo schreef:
Bobo valt wijd, maar die shirts zijn van zo’n fijn dun stofje dat het ook mooi valt bij dunne kindjes vind ik.
Staat mijn slankie iig heel leuk oversized :j

Hoe Carlijnq valt is steeds verschillend. De kikkertrui en het sandwichshirt heb ik maat 98/104 maar dat shirt is wel 5cm langer dan die trui.
Het hoofdgat is wel erg klein. In mijn kikkertrui (die overigens weer aardig gered is van de kerrievlekken :=) ga ik door de naaiturk knoopjes bij t hoofdgat laten maken, heb elke keer ruzie om m aan te trekken.

Ik heb in Road Trippin ook een groter hoofdgat laten maken! En in de sandwiches niet, die lukt wel zo. Terwijl die hoofdgaten even groot oogden... volgens de Turkse naaimeneer zat de biaisband te strak.