Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:48

Swah schreef:
Ahh gezellig! Lekker uit eten toch?

:j Zin in!

Oei lastig op het werk.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:24

Veel plezier Mandy!

Swah: Hoeist nu?

Ik heb mn date gisteren gezien en zie hem snel weer. Vind hem echt ontzettend leuk :oo

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:49

Gisteren naar een feestje geweest (waar ik langer ben blijven hangen dan gepland) waar ik mijn (nieuwe en leuke) buurman tegen het lijf liep. En waar het normaal bij een goede dag blijft was hij nu een stuk flirteriger...

En ik werd op een moment benaderd door een jongen met prachtige ogen. Hij ging naar huis, dat ik dat maar even weet want dan hoef ik mij geen zorgen te maken. Vond het wel een goeie openingszin. Wel veul te jong :Y)

En ik heb ook nog een leuke happn match, volgende week een date. Iets met liefde in de lucht? *D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:57

Rytir schreef:
Iets met liefde in de lucht? *D

De zomer komt ten einde en men maakt zich winterklaar :D

LilChar

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:04

Haha wat heerlijk Rytir! Heel leuk!

Mijn lover-to-be komt zaterdag EINDELIJK terug. Ik mis hem echt heel erg. Misschien dat we er daarna een labeltje aan plakken als het ware.
Ik moet bekennen dat ik in de tussentijd wel wat tinderdates heb gehad ;( Niet zo netjes van mij eigenlijk...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:22

LilChar schreef:

Mijn lover-to-be komt zaterdag EINDELIJK terug. Ik mis hem echt heel erg. Misschien dat we er daarna een labeltje aan plakken als het ware.
Ik moet bekennen dat ik in de tussentijd wel wat tinderdates heb gehad ;( Niet zo netjes van mij eigenlijk...

Nee beetje nasty als hij heeft gezegd dat ie van je houdt en het zo intens was tussen jullie.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:25

LilChar schreef:

Waarom je die dates gehad dan?

Rytir: lekker bezig :P Ik snap alleen die openingszin niet... waar moest je je zorgen over maken Dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:29

Niet zo netjes is een beetje een understatement..

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:31

We hebben natuurlijk niet voor niks afgesproken dat we pas NA zijn vakantie verder zouden kijken, hij wilde dat zelf ook zo, dat hij niet 'gebonden' was op de vakantie. En ik wilde dat ook zo voor mezelf.
Verder heb ik tegen hem gezegd dat als hij iets met iemand doet, ik dat niet hoef te weten want ik weet dat ik daar verdrietig van zou worden, toch wel. Dus ik weet ook niet precies wat dat betreft hoe hij het heeft.

Even voor de duidelijkheid, ik hou wel van hem en heb heel veel zin om hem weer te zien en verder te gaan hoor! En ik ben dan ook gewoon loyaal naar hem toe.
Waarom ik toch heb afgesproken is denk ik voornamelijk uit verveling en behoefte aan gezelligheid en leuke dingen doen.

btw ik zei tinderdates, ik zei niet dat ik met iedereen het bed ingedoken ben hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:38

Maar als jullie het al hebben over houden van.... Ik vind dat wel een bijzondere volgorde.. En uit verveling daten, vind ik dan naar die andere dates ook totaal niet netjes :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:40

Eens, ik vind het ook niet heel netjes. Niet naar hem toe, niet naar jezelf toe (want je houd van hem?) en ook niet naar die dates toe.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:43

Relaxed schreef:
Maar als jullie het al hebben over houden van.... Ik vind dat wel een bijzondere volgorde.. En uit verveling daten, vind ik dan naar die andere dates ook totaal niet netjes :n

Ik vind dat ook een bijzondere volgorde maar zo is het toch gegaan. Waarschijnlijk doordat zijn vakantie er zo tussen zat zegmaar.
Begrijpelijk dat je dat zegt, maar ik heb heus wel aangegeven dat ik alleen voor de gezelligheid iets wilde doen en verder niet serieus ofzo was. Er zijn ook genoeg jongens die ook zin hebben om gewoon te chillen of een serie te kijken of whatever, zonder serieus te zijn.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:44

Berdien schreef:
Eens, ik vind het ook niet heel netjes. Niet naar hem toe, niet naar jezelf toe (want je houd van hem?) en ook niet naar die dates toe.

Ja nou misschien ben ik hier gewoon niet zo goed in, of heb ik hele andere ideeën dan andere mensen blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:46

Nou ja, je voelt jezelf er niet voor niks rottig over.. ga je het hem vertellen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:03

Heb je het niet gedaan omdat hij nog niet wilde binden voor zn vakantie? Ik begrijp die tegenreactie wel. Alsof je tegenover jezelf wil bewijzen dat je het niet erg vind 'los'te zijn nog.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:33

F_Orumster schreef:
Heb je het niet gedaan omdat hij nog niet wilde binden voor zn vakantie? Ik begrijp die tegenreactie wel. Alsof je tegenover jezelf wil bewijzen dat je het niet erg vind 'los'te zijn nog.

Ja misschien..
We hadden het er toen ook over, en hij zei van ja ik ga voor 99% voor jou etc en we kijken na de vakantie weer verder. Ik vind het inderdaad lastig om zelf 100% op iemand te wachten, die dat niet precies terug doet. Ik heb gewoon gezelligheid gezocht bij mensen die op dat moment belangstelling in mij toonde denk ik. Hij gaat bijna elke avond uit en lijkt de tijd van zijn leven te hebben, en misschien voelde ik mij daar eenzaam door.

Nogmaals, als ik daadwerkelijk een relatie met hem krijg (wat ik wel wil) zal ik zulke dingen natuurlijk niet doen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:35

Is het een soort van 'gelijk willen lopen' dat als hij nog heeft gedate, jij niet als een 'huismusje' hebt gewacht maar ook lekker je gang bent gegaan? (Huismus vind ik niet,maar jijzelf misschien).

Dat hij flink uitgaat hoeft niet te zeggen dat ie kijkt of er wat beters is, maar snap wel dat het zo aanvoelt

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:05

Ja wat F_orumster al zegt.. Ik snap het ergens wel, ook al is het misschien niet fraai, maar het zou mij ook kunnen gebeuren.

Mr. Horecaman zit helaas bij familie aan de andere kant van het land, en ik ga zo voor m'n werk weer 4 dagen naar Zeeland, daarna hopelijk elkaar weer snel zien!

Veel plezier vanavond Mandy!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:18

Thanks!

Swah, had je hem gisteren nog gezien?

Als ik iemand echt leuk vind ga ik daar voor, dan kan ik niets met anderen..

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:41

Nee hij zat helaas bij familie in Groningen!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:33

Oh en Sophie, superleuk!!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 08:41

Hoe was het Mandy?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 09:40

Swah schreef:
Oh en Sophie, superleuk!!

Balen dat je hem niet kon zien!

Ja heel leuk :D Ben benieuwd hoe dit loopt en wat er van komt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 09:47

Spannend Sophie! Hoeveel dates hebben jullie nu gehad?

Het was super gezellig. Waren non-stop aan het kletsen waardoor we bijna geen eten hadden besteld (tapas). :+
Slaap alleen super slecht, toch beetje spanning ofzo.. :o
Donderdag zie ik hem weer. :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:00

Ik heb hem nu 6 keer gezien in 14 dagen tijd ;)

Hoeveel dates hebben jullie er nu op zitten Dan?