Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 13:46

Carters heeft vaak leuk spul! Lekker stoer altijd.

Oma had schoenen gekocht voor Julia en net opgestuurd. Maar deze maat 23 valt net zo groot als haar te kleine 22 schoenen...
Kan zo dus op sxhoenenjacht. En heb echt idee waar te halen in de buurt. Hier heb je alleen Nelson en een groot assortiment roze met glitters...

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 13:47

Wat een mini voetjes! S heeft met 16 mnd ook maat 22!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 13:50

Ja heeft hele kleine smalle voetjes!
Denk dat ze nu wel even doorschieten snel naar 24 maar voor 2 jaar is dat niet groot.
Tot vorige week was 22 prima.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:10

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 15:38

Die zijn leuk!

Zijn naar huis gegaan met roze :+ Jochie gympen. Maat 24 (loedermoederalert).
Mooi in de sale nog.
Ze mocht kiezen tussen blauw suède falcottos en deze roze. Moet dus voortaan niet meer de keuze geven :Y)

Afbeelding

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:43

Heel leuk die schoenen!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:46

Wat een leuke schoenen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 15:49

Ja de enige zonder glitters.
Dat was echt idd de mode zeiden ze al. Roze met glitters en zilver.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:53

Haha ik vind ze best schattig. Al zou mijn voorkeur ook naar de falcottos uit gaan. :) Kan niet wachten tot ik ook echt schoentjes kan gaan kopen! Al lijkt me het wel lastig kiezen, wat ik nu vaak in winkels ziet vind ik vaak te kitscherig.

Ik ben eigenlijk nog best wel op zoek naar m'n eigen stijl als het om de kleertjes van dl gaat. Ik houd heel erg van klassiek aan de ene kant, jurkjes, kraagjes en vestjes. Maar een stoer spijkershortje of t pakje van de foto vind ik ook wel heel leuk <3
Ik doe nu vaak naar t kdv broekjes enzo aan en voor netjes jurkjes.
Veel te grote bloem op dr hoofd maar dat was even voor de foto :')
Afbeelding

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:53

Oh die roze vallen mee, zijn leuk!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:54

Hoezo loedermoederalert?

Ze zijn leuk!
Ach, uiteraard beperk ik de keuze ook, maar weet je waar ik echt gelukkig van wordt? Als mijn kind gelukkig is met wat ze uitgekozen heeft.. <3 De grooste lach op haar gezicht, zo trots..ja, daar smelt ik van! Dan maar wat glitters!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:55

IMJ schreef:
Hoezo loedermoederalert?

Ze zijn leuk!
Ach, uiteraard beperk ik de keuze ook, maar weet je waar ik echt gelukkig van wordt? Als mijn kind gelukkig is met wat ze uitgekozen heeft.. <3 De grooste lach op haar gezicht, zo trots..ja, daar smelt ik van! Dan maar wat glitters!

Precies :)

Al lijkt gup hier gelukkig nog geen eigen mening te hebben over zijn kleding en schoenen.
Alhoewel, hij krijgt geen keuze ook :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:59

Lieve schoentjes Lau!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:00

Keet schreef:
IMJ schreef:
Hoezo loedermoederalert?

Ze zijn leuk!

Precies :)

Al lijkt gup hier gelukkig nog geen eigen mening te hebben over zijn kleding en schoenen.
Alhoewel, hij krijgt geen keuze ook :+

Gaf ik ook niet, ze zei simpelweg dat ze voor een ander kindje waren. Wilde schoenen oid wat ze niet mooi vond echt niet aan. Ze is nu 3,5, heeft dit zeker al 1,5 jaar.
Haar nichtje die 10 maanden jonger is doet dit helemaal niet, al trek je haar zwarte/groene gympen aan met gele veters.. vindt alles best.
Zit blijkbaar nogal een verschil in per kind..
Laatst bijgewerkt door IMJ op 09-08-18 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:00

Leuke schoenen toch! Ze lijken eigenlijk wel groter dan maat 24 zo op de foto :)

Wat schoenmaten betreft: er lopen toch best nog aardig wat kindjes op te kleine schoenen... op de gym zie je een meisje gewoon met hele opgebolde voetjes lopen.... die heeft al zeker een jaar dezelfde hele kleine maat schoentjes aan en het valt me al minstens een half jaar op dat die echt veel te klein zijn :(:)

Die van mij kiest echt rare dingen, het is meer kiezen om het kiezen dan een zekere smaak ook valt ons op :P

De laatste tijd wil hij wel vaak liever shirtjes dan rompers.
Maarja dan hangt die luier binnen no-time zo raar te hangen en daarom is een romper gewoon beter.
Nu hoop ik dat meneer op die manier beïnvloedbaar is om de luiers eens gedag te zeggen...dat hij best een luier om mag maar er dan wel een romper omheen moet en als hij geen romper wil dat hij dan maar eens lekker op het potje of de WC moet gaan plassen <<)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 09-08-18 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:01

pmarena schreef:
Leuke schoenen toch! Ze lijken eigenlijk wel groter dan maat 24 zo op de foto :)

Wat schoenmaten betreft: er lopen toch best nog aardig wat kindjes op te kleine schoenen... op de gym zie je een meisje gewoon met hele opgebolde voetjes lopen.... die heeft al zeker een jaar dezelfde hele kleine maat schoentjes aan en het valt me al minstens een half jaar op dat die echt veel te klein zijn :(:)

Die van mij kiest echt rare dingen, het is meer kiezen om het kiezen dan een zekere smaak ook valt ons op :P

De laatste tijd wil hij wel vaak liever shirtjes dan rompers.
Maarja dan hangt die luier binnen no-time zo raar te hangen en daarom is een romper gewoon beter.
Nu hoop ik dat meneer op die meneer beïnvloedbaar is om de luiers eens gedag te zeggen...dat hij best een luier om mag maar er dan wel een romper omheen moet en als hij geen romper wil dat hij dan maar eens lekker op het potje of de WC moet gaan plassen <<)

Oh ja, dat soort motivatie werkt hier prima! Vooral als ze zelf het hemdje uit mag kiezen ;-)

En klopt, je ziet dan altijd van die heel gevulde schoentjes.. veel te klein/
Dat is zo fijn met de losse binnenzooltjes. Ideaal!
Laatst bijgewerkt door IMJ op 09-08-18 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:02

Hier dus echt niet :( zo balen. Al plast hij nu geregeld op het potje maar net zo makkelijk niet :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 16:05

Hier krijgt ze best veel eigen keuze. Ze trekt het anders gewoon niet aan.

Emoe het is soms ook even zoeken naar wat je echt leuk vindt. En het wisselt ook wel per leeftijd. Jurkjes worden hier nu nog leuker nu ze goed loopt. Als ze net lopen/kruipen zijn leggings weer makkelijker.

Voor het najaar zoek ik wel iets anders wat iets neutraler/klassieker is. Wil dan ook iets van lekkere leren laarsjes er nog naast.
Maar voor nu zijn deze prima.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:07

Ik ben zelfs zo ver afgezonken dat ik een Kurio kinder tabletje heb gekocht, enige manier om meneer 's ochtends een kwartiertje op de pot te houden. Dan gaat hij allerlei pre-school sorteer, letter/cijfer, puzzel en tekenspelletjes enzo doen. En soms lukt het dan om zijn luier af te doen zodat hij in zijn blote billen op die pot zit.

Nog niet echt om over te jubelen dus. Probleem is gewoon dat hij het niet vies vindt die luier. Dat schijnt een beetje een jongetjes dingetje te zijn :=

Vroeger dacht ik ook wat mankeert die ouders die hun kind met 3 jaar nog in de luiers laten lopen :o
Laatst bijgewerkt door pmarena op 09-08-18 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:08

Ik heb meestal 3 paar.
Voor de winter:
1 paar nette laarzen, 1 paar gymp (zoiets als jij nu hebt) en 1 paar uggs voor de echt koudere dagen, ze kiest liefst de uggs! Beetje afwisselen wil ze wel gelukkig..
En dan uiteraard snowboats, heerlijk voor in het bos en de sneeuw op de echt koude dagen!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:09

pmarena schreef:
Ik ben zelfs zo ver afgezonken dat ik een Kurio kinder tabletje heb gekocht, enige manier om meneer 's ochtends een kwartiertje op de pot te houden. Dan gaat hij allerlei pre-school sorteer, letter/cijfer, puzzel en tekenspelletjes enzo doen. En soms lukt het dan om zijn luier af te doen zodat hij in zijn blote billen op die pot zit.

Nog niet echt om over te jubelen dus. Probleem is gewoon dat hij het niet vies vindt die luier. Dat schijnt een beetje een jongetjes dingetje te zijn :=

Vroeger dacht ik ook wat mankeert die ouders die hun kind met 3 jaar nog in de luiers laten lopen :o

en in zijn blootje lopen lukt niet?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 16:14

Hier een meisje wat heel bewust is van dr luier. Als ze moet plassen en loopt alleen in luier roept ze direct uit uit uit en wil ze op potje (wat nog niet altijd lukt dan) en als ze gepoept heeft roept ze direct bah en wil verschoond worden.

Heb idd ook warme winterlaarsjes van Donsje op het oog. Gaan nu tot maat 35.
Heb ook altijd een paar regenlaarsjes van Bergstein. Die zijn ook favoriet.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:17

Kreeg een appje van mijn moeder.. welke ik leuk vind.
Afbeelding

Het is de achterste geworden. Heb hier ook nog cognac kleurige bunnies laarsjes liggen dus madame is weer voorzien voorlopig. Met 1 jaar gaat ze pas naar maat 20

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:35

IMJ schreef:
pmarena schreef:

en in zijn blootje lopen lukt niet?

Dat langdurig bloot lopen vind ik sowieso niet nodig, maar als we geen luier om doen dan plast hij op de grond en zegt "ojee! Nat!" en dat dan gerust 3x achter elkaar := Althans een paar maanden geleden nog.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:38

Dat doet gup hier ook :+
Voor en na het slapen zetten we hem op het potje en meestal plast hij dan wel. Maar ook gewoon in zijn luier.
Als ie volgende zomer maar zindelijk is als hij naar school gaat