Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Hoezo loedermoederalert?
Ze zijn leuk!
Ach, uiteraard beperk ik de keuze ook, maar weet je waar ik echt gelukkig van wordt? Als mijn kind gelukkig is met wat ze uitgekozen heeft..De grooste lach op haar gezicht, zo trots..ja, daar smelt ik van! Dan maar wat glitters!
Keet schreef:IMJ schreef:Hoezo loedermoederalert?
Ze zijn leuk!
Ach, uiteraard beperk ik de keuze ook, maar weet je waar ik echt gelukkig van wordt? Als mijn kind gelukkig is met wat ze uitgekozen heeft..De grooste lach op haar gezicht, zo trots..ja, daar smelt ik van! Dan maar wat glitters!
Precies
Al lijkt gup hier gelukkig nog geen eigen mening te hebben over zijn kleding en schoenen.
Alhoewel, hij krijgt geen keuze ook
pmarena schreef:Leuke schoenen toch! Ze lijken eigenlijk wel groter dan maat 24 zo op de foto
Wat schoenmaten betreft: er lopen toch best nog aardig wat kindjes op te kleine schoenen... op de gym zie je een meisje gewoon met hele opgebolde voetjes lopen.... die heeft al zeker een jaar dezelfde hele kleine maat schoentjes aan en het valt me al minstens een half jaar op dat die echt veel te klein zijn
Die van mij kiest echt rare dingen, het is meer kiezen om het kiezen dan een zekere smaak ook valt ons op![]()
De laatste tijd wil hij wel vaak liever shirtjes dan rompers.
Maarja dan hangt die luier binnen no-time zo raar te hangen en daarom is een romper gewoon beter.
Nu hoop ik dat meneer op die meneer beïnvloedbaar is om de luiers eens gedag te zeggen...dat hij best een luier om mag maar er dan wel een romper omheen moet en als hij geen romper wil dat hij dan maar eens lekker op het potje of de WC moet gaan plassen
pmarena schreef:Ik ben zelfs zo ver afgezonken dat ik een Kurio kinder tabletje heb gekocht, enige manier om meneer 's ochtends een kwartiertje op de pot te houden. Dan gaat hij allerlei pre-school sorteer, letter/cijfer, puzzel en tekenspelletjes enzo doen. En soms lukt het dan om zijn luier af te doen zodat hij in zijn blote billen op die pot zit.
Nog niet echt om over te jubelen dus. Probleem is gewoon dat hij het niet vies vindt die luier. Dat schijnt een beetje een jongetjes dingetje te zijn
Vroeger dacht ik ook wat mankeert die ouders die hun kind met 3 jaar nog in de luiers laten lopen
IMJ schreef:pmarena schreef:Ik ben zelfs zo ver afgezonken dat ik een Kurio kinder tabletje heb gekocht, enige manier om meneer 's ochtends een kwartiertje op de pot te houden. Dan gaat hij allerlei pre-school sorteer, letter/cijfer, puzzel en tekenspelletjes enzo doen. En soms lukt het dan om zijn luier af te doen zodat hij in zijn blote billen op die pot zit.
Nog niet echt om over te jubelen dus. Probleem is gewoon dat hij het niet vies vindt die luier. Dat schijnt een beetje een jongetjes dingetje te zijn
Vroeger dacht ik ook wat mankeert die ouders die hun kind met 3 jaar nog in de luiers laten lopen
en in zijn blootje lopen lukt niet?