Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimber schreef:Jildau das niet leuk, had ik van de zomer 3 maand daten. 2 x weekend weg geweest en toen was hij niet toe aan een relatie. Euh ok!
Alja, ik geloof niet dat hij mij ook maar iets anders ziet dan gewoon een oude vriendin van vroeger.
Jildau schreef:Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..
In ieder geval bedankt voor de lieve woorden!
mirthheee schreef:ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet
![]()
xAlice schreef:mirthheee schreef:ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet
![]()
Oh vreselijk![]()
Ik ben christelijk dus is altijd zo'n ding als er zulke grappen worden gemaakt dat ik denk van ehh wat moet ik daar nou op reageren zonder het verkeerde idee te geven![]()
Een tijd terug iemand gedate die daar wel heerlijk op reageerde overigens, beetje etteren maar wel gewoon rekening houden met dat het niet echt mijn ding is![]()
mirthheee schreef:ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet
![]()
Goof schreef:mirthheee schreef:ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet
![]()
De vraag is of je het überhaupt als grapje al leuk vindt of niet.
Jildau schreef:Pff herkenbaar.. Elke keer dat iemand je 'dumpt' ondanks dat het "wel goed zit" is een aanslag op het vermogen om tijdens een volgende date/fling/relatie zelfverzekerd te zijn.Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..
Origineel schreef:Wat zuur zeg Jildau, nu even ontzettend rot alleen heb je gelukkig wel eindelijk duidelijkheid![]()
Ik voel me op het moment even de kerel![]()
Mannen zien mij wel zitten op relatiegebied, alleen op een of andere manier wil het niet.
Ik date op het moment even niet en kijk wel hoe het loopt
Jildau schreef:Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..
In ieder geval bedankt voor de lieve woorden!