Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:24

Wat sneu Jildau :(:)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:19

Knuffel! Je hebt nu in ieder geval duidelijkheid en dat is ook wat waard.
Lekker een bak ijs, jankfilm opzetten en even lekker jezelf laten gaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 06:22

Niet leuk jildau maar jij hebt zo wel duidelijkheid!
Zou willen dat ik dat ook had ;)

Sterkte!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:31

Jildau das niet leuk, had ik van de zomer 3 maand daten. 2 x weekend weg geweest en toen was hij niet toe aan een relatie. Euh ok!

Alja, ik geloof niet dat hij mij ook maar iets anders ziet dan gewoon een oude vriendin van vroeger.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:38

Nimber schreef:
Jildau das niet leuk, had ik van de zomer 3 maand daten. 2 x weekend weg geweest en toen was hij niet toe aan een relatie. Euh ok!

Alja, ik geloof niet dat hij mij ook maar iets anders ziet dan gewoon een oude vriendin van vroeger.

Wat vreselijk zijn mannen toch, dan denk ik danku voor het gebruik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:54

Furrow dat hoeft toch niet? Misschien kwam hij er toen achter dat hij er nog niet aan toe was?

Jildau, balen :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:03

Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..

In ieder geval bedankt voor de lieve woorden!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:07

ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak :+ ) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet :+ :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:19

Jildau schreef:
Maar ik heb hem wel eens om duidelijkheid gevraagd en dan krijg ik een: 'niet zo onzeker doen, natuurlijk zit het goed!' En dat vind ik nu heel moelijk.. Hoe kun je ooit iemand vertrouwen als je elke keer toch aan de kant gezet wordt ondanks dat gezegd wordt dat het goed zit? Het is de derde keer dit jaar..

Ik weet precies hoe je, je voelt.... 3 keer in 1 jaar is wel echt zuur -O-
Ik was er zo klaar mee dat ik niemand meer echt dichtbij laat komen := Ook niet helemaal goed maarja...

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:50

mirthheee schreef:
ik spreek met een knappe jongen en hij had door dat ik awkward reageer op seks grappen (ik heb geen ideehoe ik daar op moet reageren vaak :+ ) dus hij maakt expres van die grapjes dat ik moet langskomen en methem in bad etc alleen nou gaat ie zolang door dat ik niet weet of het nou nog een grap is of niet :+ :')

Oh vreselijk _O-
Ik ben christelijk dus is altijd zo'n ding als er zulke grappen worden gemaakt dat ik denk van ehh wat moet ik daar nou op reageren zonder het verkeerde idee te geven :P
Een tijd terug iemand gedate die daar wel heerlijk op reageerde overigens, beetje etteren maar wel gewoon rekening houden met dat het niet echt mijn ding is :') _O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:59

xAlice schreef:
mirthheee schreef:

Oh vreselijk _O-
Ik ben christelijk dus is altijd zo'n ding als er zulke grappen worden gemaakt dat ik denk van ehh wat moet ik daar nou op reageren zonder het verkeerde idee te geven :P
Een tijd terug iemand gedate die daar wel heerlijk op reageerde overigens, beetje etteren maar wel gewoon rekening houden met dat het niet echt mijn ding is :') _O-

Hij zei ook ik maak normaal veel seksuele grappen, maar bij jou moet ik me echt inhouden. waar ik op zei dat ie zich niet hoeft in te houden, ik weet alleen nooit zo goed wat ik moet zeggen :+ maargoed. Geen idee of het nou nog grappig moet zijn of serieus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:52

Alja schreef:
Niet leuk jildau maar jij hebt zo wel duidelijkheid!
Zou willen dat ik dat ook had ;)

Sterkte!

Jij had er ook om kunnen vragen, maar meende dat je dat niet wou/durfde ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:54

Iemand die alleen maar opmerkingen/grappen over sex kan maken ben ik snel klaar mee.. :n

Jildau, misschien dacht hij dat moment ook dat het goed zat en is ie daarvan teruggekomen.. Maar 3x is gewoon heel erg k*t :(:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:58

mirthheee schreef:

De vraag is of je het überhaupt als grapje al leuk vindt of niet.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:14

Goof schreef:
mirthheee schreef:

De vraag is of je het überhaupt als grapje al leuk vindt of niet.

De eerste paar keer vond ik het wel geinig haha. Maar nu vind ik het zeer irritant worden

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:24

Op naar de volgende dan, doei :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:29

Relaxed ja dat kan dat hij er toen pas achter kwam dat hij geen relatie wilde. Alleen vraag ik me af waarom je dan gaat daten. En in dit geval heeft hij echt heel veel werk van mij gemaakt. 2 keer weekendje weg. Oja dat hij niet toe was aan een relatie kreeg ik per sms 3 uur nadat ik weg was gegaan na ons laatste weekendje weg.

Ik was vooral erg flabbergasted

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:30

Goof schreef:
Op naar de volgende dan, doei :D

Gaat helaas niet zo hard :') Ik ben niet heeel kieskeurig ofzo, maar als ze al antwoorden bloed het na 2 zinnen alweer dood. :+

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:34

Whaa ik ben nu een date aan het plannen met een Tinder match, ik vind het best wel eng :') Ik ga zn hond fotograferen, dus we maken eigenlijk meteen een wandeling door t bos. Daar hou ik wel van :D Maar toch vind ik t eng om weer te daten haha

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:45

Ik kom me hier ook even melden. Mn relatie is over na drie jaar...
Maar ik moet echt nog even wennen aan Tinder, een gesprek voeren met een vreemde in de kroeg is al lastig, maar dit is nog veel lastiger!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:57

Jildau schreef:
Pff herkenbaar.. Elke keer dat iemand je 'dumpt' ondanks dat het "wel goed zit" is een aanslag op het vermogen om tijdens een volgende date/fling/relatie zelfverzekerd te zijn.

Maar om je een hart onder de riem te steken; bij mij kwam het uiteindelijk wel goed met m'n zelfvertrouwen. Al ben ik een slecht voorbeeld momenteel, want ik blijf nu even expres vrijgezel (moet eerst heel hard aan mezelf werken). En heb tinder eigenlijk alleen voor de lol (beetje kletsen en als het uit komt; seks).

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 14:36

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:10

Wat zuur zeg Jildau, nu even ontzettend rot alleen heb je gelukkig wel eindelijk duidelijkheid :(:)

Ik voel me op het moment even de kerel :Y)
Mannen zien mij wel zitten op relatiegebied, alleen op een of andere manier wil het niet.
Ik date op het moment even niet en kijk wel hoe het loopt :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:58

Origineel schreef:
Wat zuur zeg Jildau, nu even ontzettend rot alleen heb je gelukkig wel eindelijk duidelijkheid :(:)

Ik voel me op het moment even de kerel :Y)
Mannen zien mij wel zitten op relatiegebied, alleen op een of andere manier wil het niet.
Ik date op het moment even niet en kijk wel hoe het loopt :)

Exact mijn woorden {:} Ik heb er ook totaal geen zin in om een relatie aan te gaan. *\o/* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:02

Jildau schreef:

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar 'natuurlijk zit het goed' hoeft niet altijd iets te betekenen. Als ik date heb ik wel vaker dat ik het eerder af zie sturen op een leuke friends with benefits/gewoon een beetje rondhangen en zien wat er gebeurt, niet per se op een vaste relatie. Als iemand dan vraagt zit het goed dan zeg ik ja, want ik wil diegene nog wel zien en het zit niet slecht. Kanttekening daarbij is dat ik wel altijd vanaf het begin duidelijk maak dat ik niets serieus wil. Soms verander ik van mening en soms niet. Maar ze weten wel waar ze mee bezig zijn.