Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:38

Sommigen zullen een andere naam krijgen vind dat veel leuker.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:59

Japanese Cherry Blossom, Patchouli musk, Autumn day, Sugared Jasmine en Cozy vanilla klinken echt super lekker! Ben benieuwd wanneer die klaar zijn!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:00

Dat klinkt lekker WME!!
Wanneer verwacht je er melts van te hebben?

Het verbaasde mij dat de raad de geur maar 3x goed geraden was, ik had gem goed maar helaas niet gewonnen :D wel iemand van bokt of niet?

Gisteren weer bij de 1000poot besteld, kleine troost bestelling voor mezelf, had ik wel verdiend :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:09

Wowww WME! Dat was een flinke ruik! Ik was en blijf benieuwd naar dezelfde geuren als dat ik al dacht :D.

Oh gelukkig maar Lisitano! Ja, hij bleef het goed doen! De geur was absoluut wel wat subtieler dan de melts, maar eigenlijk vond ik het wel lekker. Helemaal happy mee :D <3.

Uhoh.. Jij ook al Kirja _O-. Ik kon vannacht niet slapen en heb ook nog een bestellinkje gedaan bij 1000poot :'). Nu is het echt klaar voor deze maand. Wat heb je besteld?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 11:16

Het is ook echt een prachtige kaars <3

Ik ben benieuwd wat jullie besteld hebben :D Biecht maar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:21

Kirja schreef:
Dat klinkt lekker WME!!
Wanneer verwacht je er melts van te hebben?

Het verbaasde mij dat de raad de geur maar 3x goed geraden was, ik had gem goed maar helaas niet gewonnen :D wel iemand van bokt of niet?

Gisteren weer bij de 1000poot besteld, kleine troost bestelling voor mezelf, had ik wel verdiend :P

Ja alle 3 de mensen waren van bokt ;)

Ik kan de gebruikersnaam niet noemen i.v.m privacy natuurlijk.
Maar 3 keer dat verbaasde mij ook

Eer zijn 2 mensen die er spicy apple in roken haha en een aantal mensen die cinnamon buns roken best apart.

Ik denk dat de geur van deze maand wel weer lastiger is de pumpkin souffle was echt zo makkelijk te herkennen als je die eenmaal gehad had was het niet te missen. Maar sommige mensen hadden zowel de raad de geur als de spicy apple haha best grappig soms hoe andere er ook echt iets heel anders in ruiken alleen daarom al vind ik het leuk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:23

Misschien toch de Lake Sunset omdat-ie in de aanbieding is. En natuurlijk nog wat opvulling voor gratis verzendkosten :=

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:19

Mooie buit Sanne!! +:)+

Klinkt lekker WME ;)

Die BBW lijkt me ook lekker Lisitano, ik ben ook een liefhebber van vanille en kokos, ik vind de kokos in Cozy Home van GC ook zo heerlijk <3

Ik zit me in te houden om te bestellen... ik wil toch echt wachten tot de nieuwe GC en Kringles binnen zijn :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 12:58

Wat een fijne geuren deze maand! *\o/*
Pink Hibiscus kan ik iedereen aanbevelen, ik heb er gisteren nog van genoten <3
Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 13:05

Pirouette66 schreef:
Die BBW lijkt me ook lekker Lisitano, ik ben ook een liefhebber van vanille en kokos, ik vind de kokos in Cozy Home van GC ook zo heerlijk <3

Ik zie dat die geur inderdaad kokos heeft _O- Nooit uit gehaald geloof ik, zal die weer eens branden.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:10

O hoe ruikt hij, Ik heb wel van meer mensen gehoord dat die lekker is.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 13:15

waxmeltsenzo schreef:
O hoe ruikt hij, Ik heb wel van meer mensen gehoord dat die lekker is.

Zware, zoete bloemen. Echt heel lekker :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:19

Klinkt idd heel lekker ik hou daar ook wel van dat lijkt een beetje zomers dan weer fleurt je huis echt op vind ik. Alleen zulke luchten mag ik nooit branden :(
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 01-02-16 13:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:19

Hé, die ken ik niet! Is het een usa geur?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 13:26

waxmeltsenzo schreef:
Zelf een heel lief mens dus.
Dat is vaak wel jammer omdat men daar toch wel vaak misbruik van maakt. spreek uit ervaring.

Nou inderdaad.

Ik heb mijn mening wel vaker door laten schemeren wat betreft kortingen en gratis weggeven geloof ik :=

Een blogger, My Obsessions (http://www.myobsessions.nl) stuurt mij een paar Scentsy blokjes op omdat ik van haar wilde weten of het nou echt dat geklooi met verzenden waard is. Super lief! Ze kwam er zelf mee maar ik zal daar nou echt niet om vragen. Ja, als het iemand is die ik goed ken misschien.
En voor een winkel kost het ook geld.
Helemaal voor een gratis blogsite zou ik never niet sponsoren, tenzij iemand aan kan tonen dat er heel veel volgers zijn. Ik ken wel een aantal bloggers die wat korting of gratis producten krijgen, maar die hebben dan ook geld uitgegeven aan een goede pagina, investeren veel tijd in correcte teksten, mooie, duidelijke foto's en een snelle review.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 13:27

waxmeltsenzo schreef:
Klinkt idd heel lekker ik hou daar ook wel van dat lijkt een beetje zomers dan weer fleurt je huis echt op vind ik. Alleen zulke luchten mag ik nooit branden :(

Ik vind deze ook geschikt voor het najaar :j
Mijn vriend vindt het zelfs lekker! Ik kan je wel een tart opsturen? Kun je het eens proberen, denk dat jij deze wel lekker vindt :)

@ DMH, nee dit is een standaard EU YC :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:28

Ben het helemaal met je eens Lisitano, gratis producten moet je krijgen niet erom bedelen. Als je blog goed loopt kun je miss wel bedrijven benaderen maar dan kmen er ook meer klanten van. Annemarie vertelde ook dat Teske de Schepper ooit over de duizendpoot heeft geschreven en dat, dat voor ontzettend veel klanten zorgde!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:31

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Mijn vriend vindt het zelfs lekker! Ik kan je wel een tart opsturen? Kun je het eens proberen, denk dat jij deze wel lekker vindt :)

Hé, ILC heeft hem niet... Van waar heb je hem? Klinkt echt als een geur voor mij. :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 13:34

DeMolenhoek schreef:
Hé, ILC heeft hem niet... Van waar heb je hem? Klinkt echt als een geur voor mij. :j

http://www.candlestore.be/c-2827956/geu ... -de-maand/

Ik heb 'm voor 17,50 van marktplaats gehaald, nieuw :D
Samen met Amber Moon, Midnight Jasmine en Vanilla Lime. Maar die advertentie is nu verwijderd.
Ik heb 'm hierboven gevonden in België.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:40

Oh ja, ken de webshop! Nog niet besteld omdat ILC een bokker is. Gunfactor ;) Ga nu werken, bekijk het straks eens. Hartelijk bedankt!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:02

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Dat vind ik super lief. Ik heb toen veel tarts van yc gehad van iemand die mocht testen maar ik heb daar heel weinig van mogen branden mijn vriend zegt dat hij er niet tegen kan en dat hij hoofdpijn krijgt. En ik vind veel geuren zelf wel echt lekker maar heb ze toen weer weg gegeven omdat ik het zonde vond dat ze maar lagen te liggen. Heb me daardoor nog schuldig gevoeld ook iemand was zo vriendelijk me yc tarts toe te sturen en ik geef ze weer weg dat is echt niet leuk. En daardoor zeg ik doe maar niet maar ik vind het wel heel erg lief.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:47

Haha Yv jij ook al! :D
Ohh lake sunset is heerlijk

Ik heb allemaal melts.
De helft weet ik al niet meer maar iig, African safari, nog meer Peanut butter sugar, Hot chocolade, Carinaval ride, Palm beach..

WME, ohh ik rook het meteen! Maar heb dan ook best wat cups in voorraad omdat ik die zo lekker vind! Ben benieuwd welke bokker, maak je bekend :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:00

Oohh lekker hoor!

Pink Hibiscus is mijn geur niet zo, Lake Sunset wel :)). En in april Serengeti Sunset <3. Can't wait!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:06

Ik vind het zo grappig dat de meeste van jullie toch Peanut Butter Sugar ook zo lekker vinden :))

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 15:19

Yonker schreef:
Ben het helemaal met je eens Lisitano, gratis producten moet je krijgen niet erom bedelen. Als je blog goed loopt kun je miss wel bedrijven benaderen maar dan kmen er ook meer klanten van. Annemarie vertelde ook dat Teske de Schepper ooit over de duizendpoot heeft geschreven en dat, dat voor ontzettend veel klanten zorgde!!

Eigenlijk ben ik ook wat voorzichtiger geworden.
En was al niet van de bloggers. Maar de laatste tijd wordt ik echt veel gevraagt en soms gun je iemand het opstarten.

Naja ik vind creativiteit altijd heel belangrijk.
Maar zeker als je producten van iemand anders mag weg geven vind ik dat daar wel een creatief iets mag komen. Maargoed.

Een goed blog bericht kan een shop ook echt wel klantjes opleveren.
Maar goede bloggers en echt goede bloggers die benaderen de shop niet maar is het anders om.

Maar in het kader van iemand op weg helpen ben ik soms wel eens bereid om iemand dus daarmee op weg te helpen. Maar ben daar toch wat voorzichtiger in geworden.

Mensen die iets creatiefs willen doen en dat spreekt me aan en als iemand er volwassen mee om kan gaan en dit dus kan organiseren want dat blijkt nog niet zo makkelijk dan vind ik het prima wie weet levert het mij iets op. En anders heeft iemand het leuk geprobeerd. In naiefheid wil je soms wel eens iemand iets gunnen zonder er het fijne van te weten en om niet echt heel erg over het paard getild over te komen geef je het weg i.p.v er een bedrag aan vast te zetten. Maar in feite als een blogger er niet goed mee om gaat ben je meer kwijt dan je vergeven product. Want je verleend je naam aan een blogger die jou producten mag omschrijven.

Ik vind myobsessions een leuke blogsite hebben.
Ook de blog van Lisitano ook al is het net op touw vind ik erg leuk ben heel benieuwd hoe dat verder gaat, Dat zijn leuke kleine blogsites. Ik ben niet zo heel erg voor die hele grote sites.

Grote bloggers zijn ooit klein begonnen net als webshops en als je die groter ziet worden is dat alleen maar leuk en zeker als je wat voor elkaar kunt betekenen ;) Een blogger wil fijne producten reviewen producten waar ze in geloven. Dat geld voor webshops ook die hopen benaderd te worden door bloggers die iets met hun producten hebben en daardoor vind ik het wel belangrijk dat een blogger wel klant is en niet zomaar iemand. Een blog is niet zomaar een blog. Mensen die de blogs lezen zullen al gintresseerd zijn in deze producten dus zo heb je een beter bereik.