Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirja schreef:Dat klinkt lekker WME!!
Wanneer verwacht je er melts van te hebben?
Het verbaasde mij dat de raad de geur maar 3x goed geraden was, ik had gem goed maar helaas niet gewonnenwel iemand van bokt of niet?
Gisteren weer bij de 1000poot besteld, kleine troost bestelling voor mezelf, had ik wel verdiend
waxmeltsenzo schreef:Zelf een heel lief mens dus.
Dat is vaak wel jammer omdat men daar toch wel vaak misbruik van maakt. spreek uit ervaring.
waxmeltsenzo schreef:Klinkt idd heel lekker ik hou daar ook wel van dat lijkt een beetje zomers dan weer fleurt je huis echt op vind ik. Alleen zulke luchten mag ik nooit branden
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Klinkt idd heel lekker ik hou daar ook wel van dat lijkt een beetje zomers dan weer fleurt je huis echt op vind ik. Alleen zulke luchten mag ik nooit branden
Ik vind deze ook geschikt voor het najaar
Mijn vriend vindt het zelfs lekker! Ik kan je wel een tart opsturen? Kun je het eens proberen, denk dat jij deze wel lekker vindt
@ DMH, nee dit is een standaard EU YC
DeMolenhoek schreef:Hé, ILC heeft hem niet... Van waar heb je hem? Klinkt echt als een geur voor mij.
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Klinkt idd heel lekker ik hou daar ook wel van dat lijkt een beetje zomers dan weer fleurt je huis echt op vind ik. Alleen zulke luchten mag ik nooit branden
Ik vind deze ook geschikt voor het najaar
Mijn vriend vindt het zelfs lekker! Ik kan je wel een tart opsturen? Kun je het eens proberen, denk dat jij deze wel lekker vindt
@ DMH, nee dit is een standaard EU YC
Yonker schreef:Ben het helemaal met je eens Lisitano, gratis producten moet je krijgen niet erom bedelen. Als je blog goed loopt kun je miss wel bedrijven benaderen maar dan kmen er ook meer klanten van. Annemarie vertelde ook dat Teske de Schepper ooit over de duizendpoot heeft geschreven en dat, dat voor ontzettend veel klanten zorgde!!