xDenies, dit ging niet over de break he. Dit ging over 2 weken geleden dat hij me appte, boos werd om mijn reactie en daarop allemaal bagger uitstortte over mij.. Ik kom nu voor mezelf op, stel duidelijke grenzen en dan is ie dus meteen boos en weer het slachtoffer. Ik vind het mooi om dat te zien, word daar alleen maar sterker van

Verder kwam dit contact niet van mij he, ik appte zijn kameraad, ging er natuurlijk niet vanuit dat mijn ex op zijn whatsapp zat

Verder zal er van mij uit geen contact zijn. Ik wil immers ook niet dat hij een eventuele nieuwe vriendin hetzelfde aandoet als mij. Dus ik ga niet met hem appen

Want ook al zou hij zeggen geen vriendin te hebben, daar geloof ik natuurlijk geen barst van.
Social media heeft hij gelukkig niet, maar dat zou ik dan wel blokkeren.. Op mijn social media had ik meteen alles van en met hem al verwijderd

Ik ben gisteren nog wel met iemand wezen praten, dat was erg fijn. Ze zei nog iets moois over het feit dat hij zich (in het begin) veel beter heeft voorgedaan dan hij is. Ze zei, dat wordt op de lange termijn alleen gepikt van rijke mannen, maar niet van iemand die op dat vlak niks te bieden heeft. Vond ik wel een fijne om in mijn achterhoofd te houden.