Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xniieeenke schreef:Er is 'n wedstrijd gaande op school; we moeten komende donderdag typisch Franse kleding aan en daarin een selfie maken op svhool en sturen naar je docent. Kan je een kledingbon mee winnen. Maar natuurlijk doe ik mee! Alleen: wat is 'typisch frans' (niet dat met een rode bandana om je nek, maar mode van nu in Frankrijk)? Iemand die zich daar mee bezig houdt hiero?
Flying_Angel schreef:xniieeenke schreef:Er is 'n wedstrijd gaande op school; we moeten komende donderdag typisch Franse kleding aan en daarin een selfie maken op svhool en sturen naar je docent. Kan je een kledingbon mee winnen. Maar natuurlijk doe ik mee! Alleen: wat is 'typisch frans' (niet dat met een rode bandana om je nek, maar mode van nu in Frankrijk)? Iemand die zich daar mee bezig houdt hiero?
Zwarte tuinbroek, gestreept shirtje eronder, en een baret op, qua schoenen zou ik zwart leren broques aandoen.
Resistance schreef:xSannee schreef:Heeft de Sacha niet zo'n soort hakken? Of gewoon zo veel mogelijk schoenenwinkels langs...
Die laatste zijn gaaaaaaf Resistancewelke zijn dat??
Ze zijn van Spool no.72Welk model weet ik niet zeker.
TammyVN schreef:Resistance schreef:
Ze zijn van Spool no.72Welk model weet ik niet zeker.
Is dat een beetje een betrouwbare winkel? En hoe zit het met dingen terugsturen? Ik heb namelijk nog nooit van deze winkel gehoord en zag dat ze best wel hoge verzendkosten vragen. Ze hebben wel echt leuke schoenen..
Sylvia3 schreef:Okee, ik kom even binnen vallen. Lees eigenlijk altijd mee. Maar voor zaterdag ben ik op zoek naar hakken. [ [url=m/buuFah.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zulk soort hakken. Alleen waar kan ik deze vinden? Woon in Lijnden dus kan wel naar amsterdam, Haarlem en Hoofddorp. Of een online winkel die snel verstuurd.
phormicola schreef:Sylvia3 schreef:Okee, ik kom even binnen vallen. Lees eigenlijk altijd mee. Maar voor zaterdag ben ik op zoek naar hakken. [ [url=m/buuFah.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zulk soort hakken. Alleen waar kan ik deze vinden? Woon in Lijnden dus kan wel naar amsterdam, Haarlem en Hoofddorp. Of een online winkel die snel verstuurd.
Het merk Bullboxer heeft veel van dit soort hakken.