Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:mensen pas op *naam* zit nu onder en andere naam om mensen spulletjes afhandig te maken die hij vervolgens zelf naar oud ijzer doen spulletjes die nog andere mensen blij kunnen maken de naam wat hij nu gebruikt is de naam van zijn broertje *naam* dus mensen pas op!!!!!
ElizeVdS schreef:Over dat minder geld ophalen. Ik heb een poos geleden juist het andersom gehad. Ik vroeg € 7,50 voor een tas (was zo goed als nieuw, leder). Degene die hem kwam halen had alleen € 10,- mee en ik had geen wisselgeld. Zei ze: ach, houd de rest maar. Hij is het waard
Varekaj schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom zoveel mensen er automatisch van uitgaan dat je bij een tweedehands zadel gelijk singel en co erbij zou krijgen. Dat heb je toch ook niet als je een nieuw zadel koopt, dan krijg je dat meestal toch ook gewoon kaal mee?
Zadel staat ook kaal op de advertentie met explicite vermelding "zonder toebehoren". Ik rij immers nog, dus heb die spullen ook nog nodig.
Varekaj schreef:Ik gebruik zwrte kunststof kinderbeugels (ik heb kleine smalle voeten) en in 1 van de beugelriemen zit al jaren een klein scheurtje, ik heb zelf gaten bijgeprikt en na 7 jaar zijn ze wel wat uitgerokken, ongelijk en ik ga ze dit jaar wel vervangen. Denk niet dat ik goeie zaken doe als ik dat meegeef
Mijn singel is bruin, heeft licht uitgerokken elastiek en wie zegt dat hun paard dezelfde maat heeft?
Varekaj schreef:Misschien omdat ze dan naar het postkantoor moeten en dat gaat moeilijk door bijvoorbeeld werkuren? Maar dan kunnen ze dat nog altijd melden of kijken of het via een pakketservice verzonden kan worden die werkt met afhaalpunten. Daar heb je ook vaak een volgcode bij en die zijn vaak gewoon langer open 's avonds en in het weekend.